Kijk! Dat moeten we hebben.... Nou, er staat dit: So, 8.Oktober 08:01 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Di, 10.Oktober 21:01 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt Di, 10.Oktober 21:46 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode
1e is het begin van de goede stand om een bevruchting te ontvangen. 2e is het perfecte tijdstip. dan staat de maan gelijk als bij je geboorte 3e is het einde van deze vruchtbare periode Maar misschien heeft Ingrid hier nog een aanvulling op
Ja, zoiets dacht ik al....hhhmmm... :-k das toch vreemd....das dus pas over drie dagen.... Of zou een kosmo-ei weer andere klachten geven? Whahahaha... Ik houd jullie in elk geval lekker bezig! Zo gaan die wachtdagen wel snel he, dames! =D>
Poeh! dan moet ik weer ff zoeken hoor.....monumentje.. Ow haha....Sandra heeft het voor me gedaan......scheelt weer
Hihiihih....hij hing hier nog in mijn balk.... Maareeehhh...nu ben ik weg hoor! Mijn hubbie is onderweg naar huis.... 8-[
Sorry dames, ik moest even een paar klanten afwimmelen aan de telefoon. Heeft effkies geduurd. Maar ik zie dat Gerrina een perfecte vertaling van hetgeen heeft gemaakt. Van mijn kant geen aanpassingen/toepassingen meer. 8) 8)
ik heb die link ook even gevolgd. Bij mij is mijn kosmo eitje hetzelfde als mijn gewone eitje (volgens de calculator van deze site dan)... Do, 5.Oktober 00:06 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Sa, 7.Oktober 13:06 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt Sa, 7.Oktober 13:51 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode hihihihihi, heb jij dan toch 2 eitjes Sandra! Klus ze! (heb je een parkeerplek ergens onderweg?)
Wauwwwwwwwwwwww! Hopen dat je goed geklust hebt, want hier zijn heel veel zwangere dames uit voortgekomen...
aaaaaaaaaaah..... Balen! het zit je niet mee vandaag zeg! Hoever weg? Kan ie niet gaan lopen? (ik opper maar wat dingen hoor )
Ingrid....dit is echt perfect. Je gewone ei en je kosmo ei in dezelfde periode. Kan echt niet beter. Als jij deze maand niet zwanger wordt dan weet ik ut ook nie meer hoor 8) Spijtig van je gasten als ze van plan waren in de middag al op je verjaardag te komen maar je moet de deur toch echt nog even gesloten houden hoor
Hoi allemaal, ik heb al een tijdje met jullie meegelezen en mezelf net ook maar aangemeld. Ik ben net voor de eerste ronde begonnen met temperaturen en heb nog een hoop vragen... Ik zal eerst proberen m'n kaartje te plaatsen
Ronde 1: 31 Ronde 2: 31 Ronde 3: 29 Ronde 4: 32 Ronde 5: 35 Ronde 6: 32 Ronde 7: 37 Dit wordt dus ronde 8. Ik ben dus voor het eerst begonnen met temeraturen en heb m'n cyclus op 37 dagen gezet. Maar er gebeurd helemaal niks met m'n temp?!? Weet iemand hoe dit kan? Heb ik geen eisprong?
Haaai Gerrina: jazeker, ik ben al druk aan het bellen geslagen. 'men' is alleen welkom op de borrel vanaf 20.00 uur. hihihi..... de hele middag is hubbie druk bezig (avec moi!) Maar dat heb ik er niet bij gezegd hihihi Smurfin: wat een apart kaartje. Heb jij altijd zo'n lange cyclus?