Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Nee, nog nooit eerder gehad, maar ben dus ook een beetje bang dat ik volgende week gewoon ongesteld word, maar dat er dus niks met m'n temp gebeurd is.... :(

2. Niet meer actief

Let je naast het tempen ook op andere lichaam signalen?
    Zoals ovulatie pijntjes en/of afscheiding?

3. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Begin deze week had ik idd kramp in m'n onderbuik en heb dat op het kaartje genoteerd. Kwa afscheiding weet ik eigenlijk niet zo goed hoe ik dat doen moet... Zit het bijna bij de uitgang zal ik maar zeggen, of moet je daarvoor dieper naar binnen? :(

4. Niet meer actief

Nou, ik kijk gewoon wat er in mijn slip zit ;)
    Dat is toch wel voldoende hoor. Je afscheiding veranderd tijdens je cyclus.
    Wanneer je in je vruchbare periode komt, dus vlak voor je eisprong, wordt je afscheiding eiwit-achtig. Het is dan heel rekbaar en je kan er draden van trekken. Dit is het vruchtbare slijm. Je kan wel van binnen voelen. Je baarmoedermond is in je vruchbare periode zacht en open. Alle andere dagen van je cyclus istie hard en gesloten.

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Mi, 4.Oktober 18:22 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode
    Sa, 7.Oktober 07:22 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt
    Sa, 7.Oktober 08:07 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hallo mensen daar ben ik weer. Vorige maand helaas na twee dagen toch ongesteld geworden...hmmmm ik had al bijna getest...maar ja. Goed dus deze maand maar begonnen met tempen. Nu is er duidelijk wel een eisprong te zien want mijn temp ging goed omhoog. Ook bleef hij wat hoger. Nu kreeg ik allerlei gevoelens in mijn borsten waarvan ik dacht dit is toch echt wel gevoeligger dan anders. Dus ik hoop hoop hoop....Nu is mij temp vanmorgen ineens weer omlaag gegaan naar de oude temp van voor mijn eisprong. Ik had echt het gevoel dat het goed ging deze maand. Kan het nu zo zijn dat als je zwanger bent dat het toch kan zijn dat je temp wat lager gaat? Oja ik zou overmorgen anders ongesteld moeten worden... :cry:

Kan iemand mij iets meer hierover vertellen?
    Liefs Mowtom

7. Niet meer actief

Wat was je temp voor de daling en hoe laag istie nu?
    Kan je geen kaartje plaatsen?

Meestal als je temp drastisch daalt (d) (dt) ? dan is dat wel een voorbode van je menstruatie.

Tssss....wat is mijn nederlands toch slecht soms :) :oops:

8. patrien

patrien Niet meer actief

wat je zegt gerrina, zie hie: gisteren nog 36.7 en nu....... :( :( het is nog wel bruin maar het voelt dat de hel met zijn duivels elk moment echt arriveert.

9. Niet meer actief

Bij mij is het elke maand zo, toontje.
    Als ik s 'morgens temp en ik zie dat mijn temp gedaalt is dan weet ik gewoon 100% zeker dat later op de dag de :evil: :evil: komen.
    Aan de ene kant wel prettig. Zo wordt ik nooit verrast. Aan de andere kant zou ik ook wel eens een keer willen zien dat mijn temp 9 maanden hoog blijft ;)

10. patrien

patrien Niet meer actief

inderdaad gerrina, dat zou ik ook wel eens willen zien bij jou. je bent al zolang bezig. ik spreek met je af dat het deze ronde bij jou raak moet zijn.
    zo niet dan..................eet ik mijn toetsenbord op!

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    bij mij daalt hij de laatste dag van mijn cyclus met 0.5 en de volgende dag ben ik ongi dus ik kan de klok gelijk zetten

12. Niet meer actief

Nou, zou je dat wel doen?! ;)
    Zo'n toetsenbord gaat best beroerd door de strot heen hoor :)

Wel lief van je.
    We gaan in ieder geval ons best weer doen.

13. patrien

patrien Niet meer actief

op zich is dat wel prettig. vorige cycles had ik dat niet. was toen 2 dagen overtijd en toen ineens boem daar waren ze.
    nee als ik het dan toch moet worden dan liever aangekondigd.
    is eigenlijk...stel dat ik vanavond naar bed ga en het is nog steeds bruin en morgen vroeg is het losgebarsten, dan is volgens mij morgen pas dag 1 of niet.
    is vandaag al dag 1. het is zeg maar roestbruin. sorry voor de vieze praat

14. patrien

patrien Niet meer actief

gewoon proppen en alle toetsjes kunnen losgehaald worden hé. het lijken dan net dropjes (wij hebben een zwart toetsenbord)

15. Marlene

Marlene Lid

30 mei 2006
    67
    0
    0
    Hoogeveen
    Helaas, ronde 5 is afgelopen.
    Vanmiddag na wat krampen kwamen de :evil: :evil: :evil: .

Ook nu maar beter dat het toch nog niet raak is, omdat ik nog steeds niet volledig hersteld ben van mijn motorongeluk.

Marleen

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Toontje: cyclus begint pas bij de dag van rood bloed. Wel echt balen. Zo'n kaartje is bij de meesten echt hoopvol tot aan de laatste dag en dan heb je toch hoop...maar dan zat hij weer als een pudding in elkaar....Het is toch zo oneerlijk!

17. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    dit zijn de mijne

*oktober*
    Mi, 18.Oktober 12:29 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode
    Sa, 21.Oktober 01:29 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt
    Sa, 21.Oktober 02:14 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsper

*november*
    Fr, 17.November 07:39 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode
    So, 19.November 20:39 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt
    So, 19.November 21:24 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode

*december*
    So, 17.Dezember 00:56 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode
    Di, 19.Dezember 13:56 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt
    Di, 19.Dezember 14:41 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode

liefs samantha

18. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    maare meiden
    ik ga nou lekker te bed :confused:
    (23:00 is erg vroeg voor mij :rolleyes: :rolleyes: )
    alvast welterusten voor iedereen

en morgenavond gaan we bowlen
    met de vrijwilligers van de tienerwerkgroep
    en ik heb er nou al zin in :D :D :D

en zaterdag hebben we een verjaardag
    dus weer lekker druk

dan zie ik jullie zondag weer denk ik

niemand ongie worden he ;)

liefs samantha

19. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    ik hoop dat ie zo lukt...ik weet niet zeker of ik het goed heb gedaan...

liefs mowtom

20. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Even snel mijn kaartje...
    Ik denk dat het alweer bekeken zaak is deze ronde, ik heb geen goed gevoel over die bruine afscheiding die ik heb :cry:
    Ik lees later even terug... O:)

Liefs An ;)

Deel Deze Pagina