Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Goeiesmorgus :D

ah78 ik kan je kaartje niet zien (krijg een kruisje) maar kan het geen innesteling zijn?

mowtom; pfffff omhoog die temp meid, Misschien ook een innesteling? hoe lang is je cyclus normaal?

gerrina; jij kunt al weer bijna aan de klus, doktertje spelen ;)

toontje en marlene, dikke knuffels voor jullie :( toontje je mag inderdaad pas de dag dat je echt rood bloed hebt als dag 1 tellen. ;)

smamantha; fijn zo'n druk weekend gaat de wachtweek lekker snel ;)

jackie aan de klus ;)

Me2 ik hoopd at het bij jou ook meteen weer raak is meid ;) succes met wachten.

Ik had het vanmorgen erg warm toen ik wakker werd...... :confused:
    Geen ongi meer te bespeuren, zelf niet bijd e grote boodschap vanmorgen en dat heb ik normaal voorm ijn NOD altijd dat ik dan wat bruine afscheiding heb....Wordt nu toch wel erg spannend. Volgens FF kan ik morgen al testen (vandaag is mijn NOD) maar omdat mij ei een dag later was wil ik sowieso wachten tot zondag.....

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dat ziet er nog mooi uit spijkervrouwtje

ah78 dat is nog geen mega daling meid hoop houden hoor je zit nog hoog boven de lijn.

nou ik had van de week dus pijn in me zij, een ei die op springen staat en verwacht me ei zaterdag maar vanmorgen ging me temp omhoog huh... heb ik hem dan eerder gehad?

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ok, ik ga er weer even een rommeltje van maken... :)

Na alle oproer over een mogelijk tweede ei, is vanmorgen mijn temp naar beneden gekelderd.... :-s

Het kan nu 2 kanten op:

1- innesteling....waar ik niet echt in geloof, maar goed...je weet het niet...

2- de :evil: :evil: ....en dat zou zomaar kunnen, want ik heb al eerder zo'n korte cyclus gehad. Meestal als mijn temp naar benee gaat word ik dezelfde dag of de volgende dag ongi. Wat wel vreemd is, is dat mijn boobies nog erg zeer doen. En dat is meestal weg als mijn temp daalt voor de ongi...

Maarrrrr....conclusie? Gewoon maar weer afwachtennnnnnnn.... :)

@Spijkervrouwtje, ik wil je niet nerveus maken...maar wat ziet je kaartje er hoopvol uit zeg... :D
    @ah78, ik hoop dat het nog niet bekeken is....
    @Mowtom, oei....dat lijkt de ongi te worden?
    @Samantha, veel plezier vanavond met bowlen! :D
    @Marlene wat balen meis....op naar de volgende ronde...
    @Toontje80,...ik reken altijd vanaf de eerste dag rood...

4. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Vanmorgen dus wederom 36,5, ik snap er echt helemaal niks van...?!?
    :(

Zo ziet ie er vandaag uit:

:cry: :cry: :cry:

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hmmm...Smurfin...ik heb je verhaal nog niet helemaal gelezen, maar misschien is het handig om met ovulatie-testjes te gaan werken? Om een beter beeld te krijgen?

6. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi Sandra, dat is misschien wel een goed idee ja. Ik ben benieuwd of ik deze week wel gewoon ongesteld ga worden, of dat het ineen een héle lange cycles gaat worden...
    Ik heb over die testje gelezen hier op het forum, ze zijn te bestellen via deze site toch? Zijn er nog verschillende soorten, en zo ja, welke moet ik dan hebben? :(

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Je kunt misschien even in de zoekmachine intypen....ik heb ze nooit gebruikt, maar verschillende meiden op het forum wel. Dus die kunnen je beter helpen... ;)

8. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    woooooowww spijkervrouwtje!
    ik duim voor je meis!
    wat spannend! ik hoop het zo voor je!
    liefs elfje

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Mowtown, oeps meid da's een flinke daling, laat die duivels maar buiten de deur blijven!

Ah78, ik zie jouw kaartje niet, maar hoop dat het bruin deze keer iets anders betekend.

Spijkervrouwtje, ahhhhhhhhhhhhh een tweede stijging, ik duim zo hard voor jullie!

Jackie, even kijken wat je temp doet komende dagen, maar kan zijn dat je ei al heb gehad ja

SandraK, huh je blijft lachen met jou! ben benieuwd wat er vandaag en morgen gebeurd bij je

Smurfin, nog niets van te maken jouw kaartje, vreemd hoor,maar gewoon volhouden he!

Mijn kaartje:

Jippie, dat mooie kruis is er weer ( had ook niet anders verwacht hoor)
    Nou nog de afteldagen onder de 10 en dan gaat het al weer opschieten.

Groetjes Monique

10. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    [​IMG] de temp is weer stijgende

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Goed zo Son! \:D/
    Ik ga voor een eitje op dag 13, een innestel-dip op dag 18,....en nu een stijgende temp voor 9 maanden lang... :D

Kzie trouwens dat we bijna gelijk oplopen....leuk! :D

12. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    monique mooi kruis ;)

sonja mooie kaart meid met een mooi dipje al is die wel vroeg succes meid lekker hoog houden

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder

ik hou het zelf ook op dag 13 , geloof er niks van dag 14 me eitje,voelde het best op dag 13.
    stel dat het raak is is de kans groot dat het geboren word op de verjaardag van een vriendin van mij )ze word dan 30 leuk kadootje'

Sandra samen op dus ook samen zwanger?

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Daar ga ik voor meis! Dat zou super zijn.... :whistle:

15. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Is mijn kaartje nu wel te zien dan?

Liefs An ;)

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Het zal alleen niet de eerste keer zijn dat ik gelijk oploop met iemand die zwanger blijkt te zijn terwijl ik ongi word... ;)
    Bij jou ook niet waarschijnlijk.....wij zijn echte die-hards wat dat betreft... :)

17. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Dan doe ik ook mee, want ik loop maar 1 dag voor...

Liefs An

18. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    gezellie An , met zijn 3e.
    op naar 6 streepies dan maar :)

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goeiemorgens allemaal...

AH ik kan jouw kaarjte ook niet zien.... alleen kruisje...
    spijkervrouwtje, naar welke wolk wil jij gaan? je vliegt omhoog lieverd!!! morgen testen??? spannend!!!!!!
    Jackie: wow...... dat lijkt erop alsof ie geweest is. Of dat ie er nu aan komt! (klussen dus......;))
    Sandra: ik ga bij jou gewoon afwachten..... het kan nog alle kanten op.... lastig he, dat interpreteren van een kaartje... :rolleyes:
    smurfin: mmmhh heel apart kaartje. zo constant zie je niet vaak. doe je ook ovu-testen? ik kon er bij mij ook geen touw aan vast knopen, maar dank de ovutesten van deze site (en die van clear blue met smiley) heb ik het deze maand kunnen vaststellen!!!
    monique: woooow en wat voor een mega kruis!!! en nou lekker boven blijven hangen hé!! :D
    sonja: yes yes yes... (hier draait iemand haar heupen rond en maakt met beide handen draaiende bewegingen in de andere kant) yes yes yes... hij is weer omhoog!!
    An: jaaa je kaartje kan ik nu zien. woooooow, nog steeds ver boven de lijn zeg!! :p

Hier mijn kaartje: joepie de poepie...... de ovu test gaf vandaag een dikke smiley aan! jippie...... (ventje gelijk in de mood voor een klusje natuurlijk :rolleyes: ;) )

20. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Hallo dames,
    ik temp sinds 3 dagen en vul dit nu ook in op ff. Maar ik heb een foutje gemaakt, heb de verkeerde temp ingevuld, maar heb geen flauw idee hoe ik deze kan wijzigen. Weten jullie dat? :-k
    Liefs Rena

Deel Deze Pagina