Rena: dan kan je gewoon op de dag zelf klikken (bij agenda) of met rechter muis op de dag klikken en dan het symbooltje voor tempkaart aanklikken. Dan geef je gewoon de goede temp in en klikt opnieuw op save...... klaar.
Ik zie weer een paar mooie kaartjes voorbij komen! Spijkervrouwtje morgen testen he! Hier mijn kaartje. Nog 6 dagen wachten dan weten we meer...
ingiemoppie ik heb even gecheckt bij FF als ik nu idd rond 36.75 blijf zitten dan krijg ik me kruis gister. Als hij nou weer iets daalt morgen en DAN omhoog krijg ik hem gewoon op dag 13 zoals ik verwacht. Heb vanmorgen gewoon een hoog tempje maar morgen weer laag Lets hope so want ik ga helemaal van dag 13 uit woensdag geklust en vanavond hebben we al vrij gehouden hihi. Oh ja normaal doen we het vrij veel zeg maar elke dag maar heb me mannetje eindelijk kunnen overhalen om het eens om de dag te doen
Ik weet dat er veel discussie over is Jackie maar ik denk zelf ook dat om de dag gewoon beter is voor de zaad kwaliteit. Maar goed, uiteindelijk is en blijft het een lucky shot!
ja precies me2 dat geloof ik ook, dat het een lucky shot is hoor. Maar ik geloof er ook wel een beetje in dat het beter is om om de dag te doen. Als het aan hem ligt doen we het smorgens en savonds en dat lijkt me gewoon niet al te goed. Maar het is dus wel afzien voor hem hihi
me2: hij is weer in de stijgers geklommen zo te zien. keurig! jackie: goed zo meis... we gaan van dag 13 uit nu! en wij zijn ook om de dag bezig. Niet gepland, maar omdat we veel verjaardagen hebben en dan doodmoe thuis komen 's avonds. Hebben dan niet veel zin meer. Ook wij klussen normaal zowat elke dag ( altijd zin )..... schijnt idd beter te zijn voor de zaadjes...... kunnen we eind volgende week weer vaker klussen hihihihii....
hoi allemaal, nou vandaag weer getempd....zit ik weer op 36,6, nu dus echt er tussenin? Innesteling lijkt me wat laat want ik zou morgen ongesteld moeten worden...bah ik hoop het echt gewoon niet. Ik had zo'n sterk gevoel deze keer.... Ik had er zelfs over gedroomd. Twee keer in 1 nacht dezelfde droom, nou toen ik wakker werd dacht ik gelijk; nu zal het toch we dan? hahahahaha ach ja....dan gaan we gewoon door naar ronde 7. Ik vind het zo lang duren zeg bah bah. Ik weet wat sommige betreft ben ik natuurlijk nog maar net begonnen maar ja ik zou het het liefste gisteren al zijn in plaats van morgen snappie? Maar goed we wachten morgen nog ff af....ben benieuwd. Kan nog niet echt zeggen dat ik iets aan voel komen..... Jullie horen het wel weer... Liefs Mowtom
Zo! Goedemorgen temp ladies! Ik kom ook ffkes snel weer neuzen hier! @spijkerv-tje, ziet er netjes uit! Duimen draaien! @toontje, bah balen lieverd! Kus voor jou! @SandraK, ik moet het nog zien hoor of jij ongie gaat worden! Duimen draaien ook voor jou! @Jackie, kijk naar mij, ik kon het niet veel doen, 5 dagen voor mijn eitje en 1 dag erna en toch raak! @ingemoppie, ik weet wel wat jij gaat doen vanaaf! @Sonja, ook al zon mooi spannend kaartje! De rest allemaal een warme knuf! Ik ben gisteren voor de 2 de keer tante geworden van een heel klein prinsesje met een bos zwarte haartjes! Ze had wat opstart problemen maar gelukkig was alles nu zo goed als oke, ze ligt wel in de couveuse omdat er virus gevaar is doordat ze vruchtwater had ingeslikt en de navelstreng om het nekkie zat. Weer een meid erbij, misschien heb ik de eer om de eerste kleinzoon te mogen brengen in de familie!
motown, ik duim voor je! geen ongi betekent alles mogelijk! duim duim (wokkel) duim duim Ninetje: ha lief, kom jij ook weer even gluren.... Lief van je.. Ja, wij hebben iets in de planning. Gelukkig dat het met pasgeboren nichtje wat beter gaat. Hoe lang moet ze in de couveuse blijven? En hoe is het met jou? (gaan wij even hard duimen voor een zoonlief!)
dank je ik duim ook heel hard... ik heb gevoeligere tepels dan anders....zou het dan toch zomaar kunnen dat ik toch zwanger ben? Ja jullie weten het natuurlijk net zo goed niet maar ja iemand ervaring mee? Temp omlaag en toch zwanger? liefs mowtom
Ik heb vanmorgen de ovu-testen besteld die op deze site staan, misschien dat ik er dan wat meer inzicht in kan krijgen... Heeft er iemand al eerder zo'n kaartje gezien als ik heb?!? #-o
whoooo spijkervrouwtje dat ziet er wel erg mooi uit! Ga je morgen testen? Ik hoop het zo voor jullie! Voor alle andere natuurlijk ook maar goed na zoveel rondes ben je echt aan de beurt! Ik zit nog voor mijn ei en in de klusperiode dus druk druk druk mijn temp is nog niet echt spannend als mij ei weer is geweest kom ik terug! Doeg temp ladies mijn duimen draaien volle toeren! liefs nina
mowtom - dat ziet er niet zo best uit... spijkervrouwtje - ik heb goeie hoop voor je! ziet er netjes uit hoor! sandra - tsja wat zal ik ervan zeggen...ik hoop iig een innesteling voor je! smurfin - jou kaartjes komen mij erg bekend voor, heb ook erg lange cyclussen gehad! en zie het reslutaat, met behulp van tempen en ovutesten is het toch allemaal goed gekomen! Hoop dat je je testen snel binnen heb. maar aangezien je niet weet wanneer je ze moet gebruiken zou het wel is kunnen dat je er veel nodig heb. misschien is het een idee om deze cyclus af te wachten en kijken wanneer je je ei heb gehad, dan de volgende cyclus je testen gebruiken, en er zitten er 7 in het doosje, maar je heb er waarschijnlijk wel wat meer nodig, tenminste ikke wel! suc6 ermee! monique - suc6 met wachten! sonja - komop he meid! deze is van jou hoor! an - zozo, lekker hoog! houden zo! ingemoppie - klussen! me2 - spannend nu voor je! Hoop dat het deze maand weer raak ik, ga voor je duimen meis!
Sonja, ook weer lekker aan het klimmen, volhouden he! Jackie, veel klusplezier Ah78, nou zie ik hem wel, maar haal hem maar weer weg, hier word ik jaloers op Ingemoppie, jippie het ei is gearriveerd en jullie hebben hem goed aangevallen ben wel benieuwd wat je temp nou gaat doen. Me2, ook al weer zo'n kaartje met mega hoge temp! mooi hoor Ninetje, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en vind het nog steeds leuk om die banner bij jou te zien Groetjes Monique
Smurfin, uit je kaartje merk ik op dat je (nog) geen ei hebt gehad. Ik raad wel aan om ovutesten te gaan gebruiken (had ik geloof ik al eerder gezegd), maar inderdaad heeft Meliske gelijk dat je wellicht meer dan de gebruikelijk 7 nodig hebt als je een wat langere cyclus hebt. Mowtown, met zo'n temp daling heb ik eigenlijk niet veel hoop meer voor je deze maand. Hoe erg ik je het ook gun!
Goedemiddag meiden, Spijkervrouwtje, je kaartje ziet er wel heel mooi uit! Ik hoop zo dat je positief test! Jackie, het lijkt er inderdaad op dat je ei al geweest is, of je temp moet morgen weer dalen SandraK, vervelend he die onzekerheid. I hoop dat je snel duidelijkheid mag hebben! En als die duivels dan toch komen, dan maar liever meteen he! Dan kun je weer vol goede moed naar de volgende ronde! Smurfin, Of je hebt dit keer een hele lange cyclus of je hebt geen ei gehad deze maand . (als ik tenminste afga op je temp kaartje) Ik gebruik de midstream ovu testen van de web winkel en voor mij werken ze perfect! En ze zijn niet duur. Monique27, Gefeli met je kruis! En nogmaals succes met wachten Sonja, gaat weer de goede kant op! Nu daar houden meid, PFFFFFFFFFFFF (een beetje extra warte kan geen kwaad he) Ah78, je blijft een mooi kaartje houden meid! Ingiemoppie, veel klusplezier vandaag! Me2, veel succes met wachten Ninetje, hoe gaat het met jou meid? Hierbij ook mijn kaartje, en ja hoor temp blijft een flatliner
hoi Me2, ik zou zeggen me2....hihihi ik weet het ik blijf hoop houden totdat ik het eerste duiveltje zie dan ja dan gaan we voor ronde 7..... nu ga ik maar eens werken moet ook nog af en toe he tussen de bedrijven door.... groetjes mowtom
Thanx gelukt! Ik had 35,5 ingevuld in plaats van 36,5 en dat staat een beetje raar he . Nu ziet het er beter uit.
hoi meiden smurfin: als je op pagina 46 kijkt, zie je mijn kaartje. Ik had pas op dag 38 mijn ei en vanaf daar de temp. stijging. Ben op dag 46 ongi geworden. Lutealefase van 17 dgn. Weet niet of je er wat aan hebt.... Kon ff kaartje niet plaatsen nu, aangezien ik op werk ben, hihi! Twinny