@Twinny; Ik zie het idd, dat geeft de burger moed! Het zou natuurlijk best kunnen dat deze cyclus ineens veel langer is dan de vorige. En het zou dus echt niet zo kunnen zijn dat je temp. gelijk blijft, ook al heb je je eisprong gehad? Dan gaat ie altijd omhoog?!? Alleen op dag 17 zit een lichte verhoging, maar daarna gaat ie vrolijk weer verder met 36,5/36,6... @Zanoni & Me2; Ik heb de testen vanmorgen besteld, ben benieuwd! @Melsike; Ik heb nu 1 doosje besteld, met 10 geloof ik, hoop dat ik daar genoeg aan heb voor de eerste ronde, anders komt er nog een nabestelling Bij jou is het goed gegaan! Gefeliciteerd nog! @Ingrid, Sandra en Monique, bedankt voor jullie reacties!
Dacht ook net aan Stientje, ze zou toch vandaag naar de gyn gaan? Zo even kijken, tjonge jong wat is er toch weer een hoop gekletst als ik even een dagje heb gewerkt Jackie ik heb ook wel eens een stijging gehad en daarna weer een daling waarna mijn eitje pas kwam. Maar je hebt goed geklust op dag 8 zie ik dus als je eitje al is geweest is het ook geen ramp Sandra dit wordt gewoon een innesteling of anders een 2e eitje. Ook leuk een tweeling Smurfin het lijkt erop dat je inderdaad nog geen eisprong hebt gehad. Goed dat je ovu-testjes hebt besteld. Mocht je nou toch ongi worden en dit gaat de volgende ronde weer zo dan zou ik naar de HA gaan als ik jouw was. Want zonder eisprong wordt je natuurlijkneit makkelijk zwanger Maar het kan ook goed dat je eitje nog moet komen, ik duim voor je! Elfje inderdaad spannend mijn kaartje ik hoop dat ik je snel mag volgen.... Monique, mooi kruis nu het laatste gedeelte nog even goed afmaken he Sonja lijkt me een innestelingsdip, ik hoop voor je dat het raak is deze maand!! ah; kan je kaartje nu inderdaad wel zien, maar dat kleine dipje en dat bruin is gewoon een innesteling hoor Pfffff morgen die temp weer omhoog!! Ingiemopje; goed zo flink klussen meid, en nu maar hopen op een mooie samensmelting Me2; zie ik daar een innestelingsdip Ik hoop zo dat het weer raak voor je is deze ronde!! Mowtom; lijkt me inderdaad voro een innesteling,maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik hoop dat jouw dromen geen bedrog zijn! En ik dnekd at iedereen die zwanger wil worden dat nog liever vandaag dan morgen is. welke ronde je ook zit Ninetje; proficiat met de aanwinst en wie weet krijg jij een jongentje! Wilje eigenlijk weten wat het wordt? Nina; klus ze he ik duim voor een supereitje Zanoni; echt een flatliner ja haha nog even klussen en jij mag ook weer op het wachtbankje Twinny, weet je al wanneer je je IUI weer krijgt? Nou hier nog geen ongi te bespeuren. Heb verder nog niet echt veel symptomen, tja mijn borsten doen wel zeer, terwijl ze dat anders nooit doen en ze lijken ook wel steviger en voller Verder heb ik nu al zo'n 2 dagen spierpijn in mijn buik terwijl ik gisteren en dag daarvoor echt niks geks heb gedaan (alleen wat op de bank gehangen...) Maar verder...nee niks eigenlijk. Weet dus ook nog niet of ik morgen wel durf te testen, heb de hele tijd zondag ik mijn hoofd maar of ik dat red In mijn pauze nl even naar de winkels gegaan en ik moest voor mijn gevoel even langs de zw-testen lopen Maar heb nog 2 testen vd etos thuis liggen dus die ga ik eerst maar proberen.
Spijkervrouwtje: Volgens mij ga jij de goede kant op! Ik vind het knap als je tot zondag kunt wachten met testen.... Hoelang is je cyclus normaal dan? Volgens mij moet Stientje as dinsdag naar de gyn :-k Liefs An
klopt zie het nu ook , er stond dat de gyn eigenlijk alleen vrijdagavond tijd had maar dat stien dan niet kon dus nu gaat ze inderdaad dinsdag, dus dat heb ik die vrijdagavond onthouden stom Tja weet ook nog niet of het me lukt hoor als morgen mijn temp weer hoog is Mijn cyclus schommelt tussen de 21 en 26 dagen maar gemiddeld is ie 25. Maar ik had deze ronde mijn eitje een dag later dan normaal (nl op dag 16) Meestal haal ik de 10 dpo nog niet maar daar zit ik vandaag dus al wel op vnadaar dat FF zegt dat ikmorgen al kan testen Heb ook meestal na zo'n 7 dpo al bruin verlies, dit keer dus alleen di-avond een veeg rood gehad maar daarna niet echt iets meer... tis dus wel anders als anders deze ronde. En daarbij is mijn temp dus flink aan het stijden terwijl ik normaal meer glijbanen heb. Pfff wordt bloednerveus als iker zo over denk maar ben zo bang om negatief te testen. Heb wel vaker getest en altijd negatief maar vindt het deze keer nog veel spannender dan anders ik vraag me ook af als mijn innestelings dinsdag pas is geweest, op 7 dpo, of je dan op 11 dpo al wel pos kan testen, is dat niet tekort? hmm zal eens gaan neuzen bij de zwangeren kaartjes. ben ook heel benieuwd naar jouw kaartje morgen! Hoe denk je er zelf over? Heb je als symptomen? Het wordt voor jou nl ook wel eens tijd dat het een keer raak is he
Hierbij mijn kaartje. Ik hoop dat ik dit weekend online kan zijn want ik mis het kletsen... Wat vinden jullie ervan? Ik vind het echt jammer dat voor sommigen weer een ronde voorbij is, maar gelukkig kunnen we het verdriet en blijdschap hier met elkaar delen.
Hey spijkervrouwtje, Je maakt het wel spannend! Mijn duimen draaien flink voor jou, want het getal 14 is genoeg Geeft ff ook aan wanneer je kunt testen dan? Hmm weer wat geleerd.. Ik heb over mezelf geen goed gevoel. Wat ik wel vreemd vind is dat ik afgelopen woensdag roseachtig bloed heb gehad. Niet veel, maar er zat een vlek in mijn onderbroek (sorry ) Op deze manier heb ik dat nog nooit gehad Ik heb na die tijd weer continu bruin bloedverlies, alleen bij het afvegen en meer dan normaal. Daarom denk ik dat het bekeken zaak is, maar goed ik moet maar afwachten! Ik ben wel benieuwd hoe het de komende tijden met mijn temp gaat, helaas kan ik niet op hetzelfde tijdstip tempen omdat ik drie nachtdiensten heb. Ik verwacht zelf dan ook dat de temp wel zal afwijken maar dat is niet zo erg, als ik maar boven die rode lijn blijf Ik snap jou gevoel overigens wel hoor met testen! Je bent zo bang voor die teleurstelling. Want ja, die heb je natuurlijk al vaker gehad.. Maar goed als ik je kaartje zo zie dan heb ik goede hoop! Veel succes Liefs van An
Velobabe ziet er goed uit meid! nog een maandje of 8 hoog houden he An, toch denk ik dat het wel een innesteling kan zijn hoor, je temp is zo erg hoog namelijk!. Mijn zus (heb haar verteld dat we de MMM ingingen) vertelde ook dat ze van de 2e een paar dagen bruinverlies had en ze was toch echt zwanger En volgens mij zijn er meer zwangeren die dat gehad hebben dus ik duim heel hard voor je. Ik laat het overigens morgen natuurlijk meteen weten als ik getest heb. Eerst maar eens mijn temp afwachten
Spijkervrouwtje: je bent lief O Als ik morgenmiddag wakker ben, ga ik het eerste naar jouw kaartje kijken... Liefs An
@ Spijkervrouwtje en An, Jullie zijn allebei mega lief! Bedankt voor het blazen. Ik zalproberen mijn temp hoog te houden Zullen we met z'n drieen zwangeren
Zoooo spannend Spijkervrouwtje! Velobabe: ook mooi hoog houden daar! Toen ik zwanger was dacht ik ook ongi te zijn geworden 3 dagen te vroeg. Had namelijk erg bruinverlies. Ben die avond dus met een vriend van ons de kroeg in gegaan en heb behoorlijk wat wijn gedronken. Op mijn NOD maandag bleek ik dus zwanger te zijn en het bruin was verdwenen!....
goedenavond dames, ik kom ook weer eens om de hoek kijken. Velobabe, ik wist niet dat je nog hoger kon gaan sjongejonge..... mooi meis. houden zo. spijkervrouwtje, ik ga ook morgen gelijk kijken hoor........ Je maakt het lekker spannend. An: je hebt nog een paar dagen? oei spannend. maar klinkt niet goed wat je schrijft: je hebt er zelf geen goed gevoel bij? mmmhh zolang ze nog niet echt goed doorbreken?! Helaas dus nog afwachten geblazen. Hier zijn ze vanmorgen het nieuwe bed komen brengen. Ziet er goed uit. vanavond maar eens inwijden dan (hihihi)..
@Ingiemoppie, Vroeg naar bed vanavond en een cadeautje voor jezelf maken Ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden...zou mijn temp morgen weer zo hoog zijn?
Goeiesmorgus T'is gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zwanger Na een nacht geen oog dicht te hebben gedaan (langste wat ik achter elkaar geslapen heb is een uur ) Heb ik vanmorgen tochmaar een test gedaan. Tegelijkmet het opkomen vd controlestreep kwam eer ook de 2e streep. Pfff zit gewoon te trillen kan het nog niet geloven Foto staat in mijn album Nou ik ga zo eerst weer naar bed terug, mijn mannetje blij maken wan tdie weet het nog niet Moest het natuurlijk eerst aan mijn pc vriendinnen vertellen
Spijkervrouwtje: gerfeliciteerd! Ik ga voor het eerst temperaturen dus als jullie het goed vinden voeg ik mij bij dit topic Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn cyclus alleen maar langer geworden. Dit keer zelfs 39 dgn. Het moet nu niet al te lang gaan worden. Hier mijn kaartje met mijn eerste temp.