@Remember monitor is bijv een clearblue fertility monitor die geeft aan low, high, peak. Als je die niet gebruikt dan niks daar invullen. Dat is het enige wat je verkeerd hebt ingevuld, wacht je temp nog 2/3 dagen af mocht ff de lijn niet verplaatsen kun je hem altijd nog handmatig verplaatsen. Ik zag de foto's van je ovutesten de laatste 2 leken mij positief, maar snap dus niet dat je 4 keer positief hebt neergezet, denk dat je daar ook een fout hebt gemaakt. Verander dat ook maar eens en kijk wat ff dan doet
Hahaha ik zie dat je dat nu al gedaan hebt. En kijk geen kruis meer, maar over 2/3 daagjes komt hij wel weer terug
Thnx...................je bent een topper...........zonder jou had ik nog dagen tegen dat rare kruis opgekeken..... Nu denk ik dat het wel goed komt.....en dat ie aanzal geven dat ik 16e of 17e dag me ei had...........hahahah nu vind ik het weer leuk........ nog wel een vraagje..............ik heb nu twee dagen posi ingevuld, dat is toch goed, want ze zijn beide even dik de ovu testen.....de FF zoekt toch zelf uit welke goed was??? hahaha ik kan weer lachennnnnnnnnnnnnnnn \/
Ik heb net gekeken. Ik vindt dat de derde er echt uitknalt. Dan zit hij op de top van de LH piek. Maar blijf in ieder geval klussen!!
@Mieltje Jaaaaaahhhhhhhhhh ik weet het van dat klussen maar ja deze maand was bagger.... Zie topic cultuur verschillen, weet je nog! Maar ja hopelijk volgende maand beter Lovely
Graag gedaan meis. En beide testen kunnen goed zijn. Heb je de eerste net in het begin van je piek gedaan en de laatste met het afnemen van de piek. Piek is er 24 tot 36 uur meestal. Jij hebt gewoon geluk dat je ze beide te pakken hebt Kruis komt nu op dag 16 of 17 te staan ben blij dat ik je heb kunnen helpen om weer te lachen . Goed geklust trouwens
Op de foto springt de derde er idd uit, maar nu de 4e ook is ingedroogt zie ik eigenlij weinig verschil.............. dus als ik een beetje wiskundig bereken............. :-k :scratch: dan denk ik dat me eisprong tussen die twee was, dat bij de 3e hij nog niet helemaal op zijn top was en dat bij de 4e alweer wat aan het afnemen was................want na je piek neemt ie gelijk af, en zou dat het geval zijn bij de 3e gaf de 4e niks meer aan...........wat nu bij de 5e van vandaag het geval was.....die gaf niks meer aan hahahahahahh snappen jullie hem nog..........als ik zelf mijn uitleg 2x lees snap ik hem ook........
@ Mieltje Ohhhhgggg meisie het is wat he, ouder worden... Vind het ook niet leuk hoor maar ja, niets aan te doen. Morgen is de dag. Alvast gefelici-flap-staart
Fijn te leszen dat je het met me eens ben wat me wiskundige berekeningen betreft........ 8) Weer dropte we dezelfde note terwijl de ander schreef.........hahahahahahhah *knuffel*
@britt: hij blijft toch hoog he, nu wel zo houden @jacey: zo gaat ie goed, zo gaat ie beter alweer een paar...... graden omhoog @monique: al iets gezien............. hoe is het @ingiemoppie: tja het lijken wel de pyrineen, tja wat omlaag gaat, kan ook weer omhoog he @samantha: ik geef je wat lucht, komt ie ppppppffffff, zo en morgen weer omhoog ermee @ninetje: hhhhhmmmmm... innesteling? @kimkivits: going up, going down. zo dit is een raar kaartje. waneer was je eisprong, of moet je die nog hebben? @mama van tygo: megajump omhoog, haleluja. @gerrina: het is een trappetjes kaartje geworden, nu naar de trap naar boven @remember: daarom vind ik digitale ovutesten van clear blue zo fijn, je hebt een smile of niet en zoals ik lees bij je heb je nogal twijfels bij je ovu testen @lovely: heb je doordat je wat minder hebt getemd geen kruis gekregen van FF? we duimen toch voor je voor posi test hier nog geen before egg synalen. ook mijn ovutesten geven nog geen piek aan maar we gaan toch maar lekker aan de bak vanavond als het goed is (heb elke keer m'n ei op dag 16 gehad) krijg ik morgen een posi ovutest en wat extra klussen kan geen kwaat (en is nog lekker ook).
@ Toontje Ik had eerst wel een kruis gekregen en dat was al op dag 9. Vond ik wel erg vroeg. Maar goed FF heeft 'em ook weer weggehaald, geen idee waarom. Ik temp erg onreglmatig deze maand. Hopelijk volgende maand beter. En eh... heel erg lief dat je toch duimt(d) (weet niet eens of je het met t,d of dt schrijft hihi) Lovely
[quote="toontje80@monique: al iets gezien............. hoe is het [/quote] Hoi Toontje, Vanmorgen niets te zien, begin van de middag enkele druppies bruin bij plassen, half de middag grotere druppels dus ob ingedaan. Straks gekeken en die zat helemaal vol bruin. Nou weet ik het niet, durf niet naar toilet te gaan Maar in mijn achterhoofd weet ik al denk ik wat er gaat gebeuren. Morgen keldert mijn temp en dan komen die Al hoop ik ook nog steeds van niet. Groetjes Monique
@lovely72: ja hoor. Jouw kaartje is net zo'n glazen bol als die van mij Ook geen touw aan vast te knopen. Ik zie dat je niet regelmatig hebt gemeten? Misschien heb je in die tijd wel een paar temp verhogingen en een eitje gehad? @mamavtygo: super die uitleg van jou aan remember!!! @Remember: zo gaat die goed, zo gaat die beter..... nu komt ie eraan hoor.... @toontje: ik ga voor een up morgen weer. Kennelijk vind mijn temp het leuk om bergje op bergje af te spelen. Voor jou: veel klusplezier hé. @Monique: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. nee hé!!!! Je wou toch met mij mee naar de overkant? even flink met 'daarboven' babbelen hoor [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Ik ben voor het eerst een temperatuurkaartje aan het invullen. Nu verschijnt er een kruis 4 dagen na mijn positieve ovulatietest. Dat vind ik vreemd. Verder komt er op te staan DPO. Wat betekent dat?