Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wow Spijkervrouwtje: VAN HARTE! Het is jullie zeer gegund!

Hier mijn kaartje:

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ooohh Me2,...wat ga je goed! :D

3. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden,

Ik heb vandaag mijn kruis van ff gekregen ! Toppie precies zoals ik gehoopt had!
    Kijk Hier------>

Liefs Pearly

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@velobabe: wat doe je nou?Innesteldipje?
    @jody: constante lijn hoor...
    @me2: alweer een stijging? Mooi hoor.
    @Sandra: mmmhhh mijn verglootglas blijft jouw kaartje in de smiezen houden...... wel heeeeeeel vreemd kaartje.....:confused::rolleyes:

5. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Ingiemoppie,

En, je cadeautjes al uitgepakt?
    Ik weet niet of ik een innesteldipje heb hoor.
    Mijn vorige cyclussen waren 39-30-36 en ik zit nu op dag 36.
    Voorlopig nog niks te zien...

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Volgens mijn temp lijstje heb ik woensdag mijn ei gehad. Heb echter woensdag een follikelmeting gehad, waarbij mijn ei 15 mm was. (dus volgens mij nog niet rijp om te springen). Ook had ik vrijdag pas een positieve ovulatietest, alleen is mijn temp wel vanaf woensdag 0,3 graden hoger.
    Wat moet ik nu aanhouden (moet er wel bijvertellen dat deze week erg stressvol was, en volgens mij heeft dat toch ook invloed)?

7. Franca

Franca Lid

19 jul 2006
    65
    0
    0
    drogiste
    Noord-Brabant
    Hoi Allemaal!
    Na een paar weekjes wat minder op dit forum te zijn, komt nu mijn nod weer in de buurt en ja, dan kan ik het toch echt niet laten om er weer te zijn, hihi.
    Als eerste spijkervrouwtje: Super gefeliciteerd! Echt Gaaaaaaaaf!
    Voor iedereen; Veel succes en laat die temp niet zakken!
    Dan nu mijn eerste tempkaart, niet heel erg bijzonder volgens mij:
    Veel liefs Franca[​IMG]

8. Ingiemoppie

velobabe: ja, ik weet het, jouw cyclus is erg lang, lekker afwachten dus.... :rolleyes: :rolleyes:

Franca: veel succes, welkom terug.... en veel geduld voor de wachtfase.

9. Ingiemoppie

uuuhhh, nee nog niet.... kreeg vanmorgen wel hele mooie bos bloemen van hubbie en schoonmama (plus schoonpapa en thuiswonende zwagers). Wij doen onderling niet meer aan cadeaus. Mijn stiefdochter, m'n zwager, ikke, schoonzus, hubbie en schoonpappa zijn allemaal in de eerste 14 dagen van oktober jarig. pffffffffffffffffffffff dan gaven we altijd tegoedbon en kregen die met eigen verjaardag weer terug. hihihii..

Nee, iedereen komt vanavond lekker borrelen (ook de buurtjes, maar daar doen we niet aan cadeaus...)...

Ik heb maar één ECHT cadeau dat ik deze maand wil krijgen! En daar is hubbie druk mee bezig ... 8) :oops: :) :)

@prinses: mmhh, ik ben nou niet bepaald een goede interpretator, maar ik zou toch de vrijdag aanhouden ook al is je temp aan het stijgen...

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht

Mirre is back

Als eerste natuurlijk
    spijkervrouwtje van harte gefeliciteerd!

Ik ga zometeen eens rustig bijlezen na een paar dagen afwezigheid.
    Mijn kaartje staat boven en we hebben goed en veel geklust nu maar duimen dat het z'n
    vruchtje zal afwerpen ;) ...ehhh..innestelen.
    Voor het eerst echt eggwhite gehad/gezien en het rare is dat ik do.avond na het klussen een enorme klodder afveegde met een sliertje bloed erdoorheen.Misschien een ovulatie-bloedingkje..

Liefs Mirre

11. Ingiemoppie

hahahah MIrre, je wou zo graag back zijn dat je 2x schrijft... :D:D:D:D hihihihi...

Maar je kaartje ziet er hartstikke goed uit. Mooie stijging ineens! Ik ga keihard duimen hoor...

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    :oops: sorry 1 keertje was wel genoeg geweest!
    Lief dat je voor me duimt Ingrid ;)

13. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0

3x zelfs (zie vorige pagina) ;)

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dubbele even verwijderd.

15. Ingiemoppie

hihihi natasj.... zo weer meer plek hier..... en geen gesmokkel met de pagina's ;);)

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Vraagje: do had ik specifieke afscheiding (noem het egg-white, want denk dat het het was,het was slierterig & slijmerig), maar er zit ook een sliert licht bloed in zag ik :confused: Nu denk ik dat het met de ovulatie te maken had.
    Kan ik dit nu spotting noemen?? Bij FF..., want daardoor krijg ik het * naast de E. Echt spotting was het niet ...is het beter om er niks in te vullen of maakt het niet echt uit?

17. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Meiden bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Mijn mannetje heb ik vanmorgen in zijn bed wakker gemaakt met "mopje ik wil je iets laten zien..." HIj zei meteen van is het raak :D Ja zei ikje wordt papa, Er is geen mooiere manier om wakker te worden zei hei :)
    Daarna heb ik 'm nog maar even laten liggen want hij moet altijd op za-ochtend even bijtenaken vd hele week werken. Ik was zo hyper dat ikniet meer kon slapen dus ben maar even boodschappen gaan doen en heb meteen het boekje "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van kluun voor hem gekocht. :D
    Hij vindt het een erg leuk boekej en zal het nog wel nodig hebben dnek ik :)

Ik moet zeggen dat ik hier een hoop mooie kaartjes voorbij zie komen. Dat kan niet anders of jullie moeten mij snel volgen ;)
    Sandra, Me2 volgens mij hebben jullie een mooie innesteling dip gehad

Velobabe morgen schiet jij weer omhoog hoor , vandaag is je eitje aan het nestelen ;)

Jody, Franka ziet er goed uit joh houden zo die kaartjes

Mirre morgen een mooi kruis? ik zou overigens niks invullen bij dat rood wat je had, kan nl met je eitje te maken hebben gehad.

jackie ik denk ook dat je eitje geweest is, FF kom maar op met dat kruis :D

Ik heb trouwens mijn banner ff aangepast, ik heb nl dan wel een vrij korte cyclus maar een laat eitje gehad (dag 16) dus ik zit nog net voor de 4 weken denk ik. ;)

18. Ingiemoppie

spijkervrouwtje.... wat ben je lief voor je hubbie...

mirre: ik heb je een pb-tje gestuurd. Ik zou ook alleen E aangeven en geen spotting.

19. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ingiemoppie ik vergeet het bijna helamaal FIJNE VERJAARDAG!

Nu maar hopen dat er een mooi verjaardagskadootje is gemaakt in jullie nieuwe bed :D

20. Ingiemoppie

hihihi, spijkervrouwtje toch..... :oops: :oops:
    Ik hoop het stiekum ook 8) 8)

Op 21-10 weten we meer....

Deel Deze Pagina