Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Spijkervrouwtje: van harte meid, geniet maar lekker van je zwangerschap....

Zag een paar mooie en interessante kaartjes voorbij komen.
    Sandra: hoop zo dat het gewoon een innesteling is en hij nu hoog blijft etc.
    Velobabe: ga voor je duimen meid

Jody: ff geeft een kruis aan, dus zit je nog kort in je lutealefase toch? Ik heb vorige maand ook 28 dagen over mijn ei gedaan, dus kan best.........

ALle andere meiden, succes met klussen en afwachten.........

De jarige onder ons, van harte gefeliciteerd en dat je wens kado maar uit mag komen.

Ik was vanmorgen voor folikelmeting met moet nog 2 dagen doorspuiten en dan weer terug komen. Er is in iedergeval wel groeiactiviteit te zien!

Twinny

2. Franca

Franca Lid

19 jul 2006
    65
    0
    0
    drogiste
    Noord-Brabant
    Hoi Ingiemoppie

Jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Veel plezier vanavond en vooral een vruchtbaar jaar toegewenst, he ;)

Groetjes
    Franca

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ingrid van harte met je verjaardag.
    Hoop idd voor je dat je een fantastisch kado krijgt.

Liefs Britt

4. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben net wakker omdat ik nachtdienst heb gehad!
    En wat zie ik: Spijkervrouwtjes is zwanger! Joepie! \:D/ Kon ook bijna niet missen he? Een dikke proficiat voor jou!

Hierbij mijn kaartje, mijn temp blijft toch wel aardig hoog [-o<

Dikke knuffel van An ;)

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goedeavond Tempbabes!

Spijkervrouwtje, Wat een geweldig nieuws om te lezen! Gefeliciteerd meid!! Ga er lekker van genieten!!!!

Velobabe, Omhoog met die temp PFFFFFFFFF

Butterfly, welkom bij de tempbabes!

Ingiemoppie, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! En nu op naar een mooi kado!!!

Jackie, op naar je kruis (die zal morgen wel verschijnen neem ik aan!)

SandraK, ik blijf voor je duimen!!! (maar ik snap je zelfbescherming)

Jody, veel succes met wachten

Me2, je gaat goed meid! Houden zo!!!!

Franca, veel succes met wachten!

Mirre, op naar een mooi kruis!

Ah78, wat ga je goed meid! Houden zo die temp!

Hierbij ook mijn kaartje, mijn temp was lekker gezakt en ik had vandaag eggwhite :oops: dus het wordt weer een vroeg eitje denk ik. Ga zo nog wel even een ovu testje doen kijken wat die zegt. Ik was er deze maand nog niet mee begonnen wilde ik pas maandag gaan doen, maar mijn gevoel zegt dat ze deze maand niet meer nodig zijn.
    We wachten weer af....

6. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Spijkervrouwtje, van harte gefeliciteerd!!!! :whistle:

Ik heb verder weinig tijd om alles door te lezen, dat ga ik morgen op m'n gemakje doen. Het gaat hier erg hard ;)

Dit is m'n kaartje van vandaag:

7. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik moest natuurlijk nu wel ff een note droppen......

Spijkervrouwtje van harte gefeliciteerdt

en ingemoppie hoop dat je een hele fijne dag heb(gehad) gefelicitaart

de rest van de ladies... :thumup:

8. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Tempmeidjes allemaal daar ik me thermo even ad haak heb gehangen, ga ik er even tssuit. Deze laatste keer was de hardste keer... dit verdriet wil ik mezelf nt meer aandoen. Het kwam te hard aan. .. Ik neem dus voorlopig afscheid... probeer me leven weer on the right track te brengen. Ik ga jullie heel hard missen dat weet ik zo al... Ik wens jullie al het geluk vd wereld, heel veel zwangere buikjes en prachtige baby's.. Ik ga nu mijn leven verder met de idee dat ik gezegend ben met mijn 2 kids en dat het daarbij blijft... al wat er ooit nog extra komt is ongelooflijk erg meegenomen !
    Maar ik heb er al zo heel erg veel die later als wij gestart zijn zien voorbijkomen, sommigen al bevallen.. dat ik het even van me af wil zetten. Ik wens jullie heel veel succes in alles wat jullie doen en neem voorlopig met pijn in me hart afscheid ! Sommige hoor ik misschien nog op msn, hopelijk dan ook heel snel met fijn nieuws ! Ook de anderen wens ik heel snel een prachtige zomerbaby !
    LIefs xxxmijxxx
    stientje

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieve Stientje

Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet en kan, maar ik wens je veel geluk toe voor je toekomst.
    Fijn dat je je zegeningen telt en wie weet komt daar een mooie passende beloning voor.We zullen je missen.

Liefs Mirre

10. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    wauw spijkervrouwtje...echt helemaal top! Gefeliciteerd! Dat geeft me weer moed als je al langer bezig bent en je ziet die zwangeren toch komen!

Stientje sterkte en heel veel succes!

Voor de rest ik denk aan jullie!

liefs nina

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    stientje - heel erg veel sterkte en hoop dat er een mooi wonder mag gebeuren voor jou!

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lieve Stientje,...ik begrijp je zo goed meis....
    Ik wil jou en je gezin onwijs veel geluk en heel veel sterkte wensen!

Dikke knuf van hier....

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik plaats even snel mijn kaartje want ik stap zo in de auto...ff een dagje workshoppen.. :D

Zoals ik al dacht is mijn temp weer naar benee, gister zelfs alweer een paar druppies en een rose veeg..
    Dus ik heb zo'n vermoeden dat de :evil: :evil: netjes op mijn oorspronkelijke NOD gaan arriveren...misschien zelf al wel vandaag...
    De grootste klap heb ik vrijdag al gehad, gister was ik er ook goed sjaggie van...dus nu gaan we maar gewoon weer door..
    Ik denk wel dat ik me eens ga verdiepen in het ovu-test-gebeuren...en dat ik een afspraak ga maken met mijn huisarts. Wel eng, maar dit word ronde 8...dus mag wel he?

Ik ga dit keer niet lezen, omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb. Maar ik wil wel iedereen een fijne dag wensen.... :)

14. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Lieve Stientje,

Ik kan je goed begrijpen hoor dat je even wat afscheid neemt. Mied ik zal je echt missen. Ha zo gehoopt dat we samen door mochten gaan naar de andere kant van het forum!
    Ik wens je heel veel sterkte (ookmet de onserzoeken bij de gyn etc) en en ik hoop je snel toch als zwangere terug te mogen zien.
    Dikke knuffel voor je Stien!
    PS mocht je soms af en toe willen msn-en dan stuur maar een pb ;)

15. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Zo eerst ff bij gelezen, gaat hier zo snel....

@Velobabe: Ik wil woensdag gaan testen. Had de vorige keer maar een lutheale fase van 8 dagen volgens ff. Dus ik wacht netjes de tien af en dan maar testen! :p

@me2: ik hoop dat het idd zo blijft.

@pearly: bij jou ziet het er ook goed uit! Ik zal mijn duimpjes voor je laten draaien hoor ;)

@twinny: De vorige keer had ik na een lange cyclus ook maar een lut.fase van 8dagen. Dus vandaag is best spannend. Ik hoop dat ik geen :evil: :evil: meer zie.....

@ah78: Het ziet er veelbelovend uit.. Wanneer ga jij testen?

@stientje: Heel veel sterkte en een dikke *knuffel* van mij.

De rest van de dames suc6 met w88! en hopelijk voor iedereen goed nieuws.
    Groetjes kit

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Stientje: ik wens je alle goeds en liefs en geluk voor de toekomst.....

Sandra: balen meid, hoop nog altijd dat niet doorzet, maar zelf weet je het waarschijnlijk het beste.....

Ah: wat reist jou temp. zeg, wel optijd stoppen hoor, anders ben je niet zwanger maar ziek, hihi.......

Jodi: oke ik begrijp het, in iedergeval blijf ik toch nog ff duimen.....

Alle andere die afwachtende zijn op ei of test, heel veel succes.....

Gister had ik echt wel last van me stokjes dacht ik, maar vandaag gelukkig temp, nog gelijk. Ben nu zo bang dat de boel al springt voordat we maandag terug moeten.. Vriendinnetje zegt, moet wat meer vertrouwen in de gyna's hebben, hihi............ MAAR WAAROM IS DAN NOG NIET GELUKT!
    Nee weet, alles op zijn tijd, hihi............

IEdereen veel succes vandaag.........

Ik ga maar weer eens voetballen. Vandaag gelukkig niet zo vroeg, pas wedstrijd om 1130u... Hopelijk ren ik de eitjes niet los!

grts
    Twinny

17. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hier mijn kaartje:

Het ging zo mooi...
    Is mijn temp ineens gedaald van 37 naar 36.5, maar nog geen :evil:
    Heb ik een uur later nog eens gemeten (we lagen nog steeds in bed) was 'ie ineens weer 37. Hoe kan dat nou :(
    Wij zijn helemaal :cry:

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen dames,

Ik heb m'n kruis gehad , maar een dagje later dan gedacht.
    Geeft niet, want we hebben goed geklust (special thanx to the ovu-testjes :) )
    Ik heb goede hoop voor deze ronde! ;)
    Wel zit ik qua temp raar...en hoog...omdat ik die ontsteking had en medicijnen ervoor. Ik denk daardoor dat de temp voor m'n ei 'niet eerlijk' hoog is..

@Velobabe wat ga je nu doen..OMHOOG!
    @Sandra, klote meis maar gewoon eens lekker met de ovu-testjes in de weer gaan..dat kan wat onzekerheid en vraagtekens wegnemen.

Alle anderen een fijne zondag gewenst alvast!

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ingemoppie, eerst nog even gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een leuke dag heb gehad.

Stientje, meis toch. Kies lekker even voor jezelf en je gezin, begrijpelijk hoor! zal je wel missen.

SandraK, oeps dat ziet er idd niet hoopvol meer uit. En als jij je lekker voelt met een bezoek aan de HA, gewoon gaan.

Twinny, niet te fanatiek voetballen maar! succes morgen bij de Gyn.

Velobabe, gut meis da's balen. Had ik vorige keer ook, maar werd toen wel ongi die dag, hoop dat het bij jou anders gaat zijn.

Mirre, jippie je kruis en nou succes met wachten. maar je zit bij mij op het bankje dus gezellie ;)

Mijn kaartje:

Voor mij komen de spannende dagen er weer aan, dag 21/22 meestal begin van bruin verlies, dus ben benieuwd wat me nog te wachten staat deze maand.

Groetjes Monique

20. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jippie Monique we lopen weer aardig gelijk. Als nu dan ook het resultaat voor ons beiden gelijk mag zijn..Zwanger! ;)

Deel Deze Pagina