Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,
    Ik breek ook even in op dit forum... Ben pas begonnen met tempen, dit beschouw ik even als proef rondje en probeer nu voor het eerst mijn kaartje hier neer te zetten. Hopen dat het lukt [-o<

Nee dus... moet nog eventjes oefenen :oops: :)

2. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja joepie ik snap het \:D/

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder

mijn kaartje.
    laatste dagen behoorlijk pijnlijke borsten,niet de hele dag maar met vlagen,behoorlijke steken,dus zou het nu eindelijk is raak zijn,nog een paar dagen wachten

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Klinkt goed wat die borsten betr Sonja en je kaartje is ook mooi.
    Duimmie duim voor je!

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik hoop het ook dat het raak is.
    maar jij mag nu ook wel hoor ronde 16 wat een geduld moet je hebben zeg,ik baal nu al met ronde 12

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ronde 12 of ronde 16...het balen gaat met vlagen hier aan deze kant.
    Vorige ronde had ik niet het gevoel van raak kunnen zijn, maar deze ronde heb ik een enorm warm, positief, hoopgevend gevoel!
    Uit zelfbescherming probeer ik het iets af te matten , want anders komt de 'boem' zo hard aan maar het zou zomaar kunnen....

7. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Hier mijn kaartje dag 2 *gni*
    Vind zelf dat ik best hoog zit met mijn temperatuur, ben benieuwd. Heb zelfs vanacht gedroomd dat ik moest temperaturen maar dat ik al uit bed was geweest enzo.. *gniffel*

@Sonja: spannend! Helaas kan ik het kaartje niet zien, alleen een kruisje?

@Rena: Je kan je kaartje uploaden bij imageshack en daar kan je de thumbnail link kiezen. Scheelt verkleinen (ik deed het gisteren in PS, maar dit is handiger en sneller!).

Gr,
    Butterfly

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Butterfly: vreemd want ik zie hem wel gewoon staan (geen kruisje)

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik zie hem ook gewoon hoor ;)

10. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Dag Stientje!
    Hopelijk zien we jou gewoon snel terug op dit forum zwanger van de 3e! Het is je van harte gegund! Misschien wel even goed om er tussen uit te gaan, even de gedachten op iets anders....
    We zullen je missen hoor! Veel geluk voor de komende tijd; liefs ster

11. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Misschien ligt het aan mijn browser?

12. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goede morgen temp babes!

Stientje, Ik ga je ontzettend missen meid!!! Ik kan niet anders zeggen. :cry: Ik wens jou en jouw gezin het aller aller beste en ik hoop toch stiekem dat we je binnenkort toch nog als zwangere mogen terug verwelkomen! Want wat nu niet is kan natuurlijk ooit nog wel komen! Het ga je goed meid! Een hele dikke knuffel van mij!!!

Sandra, een hele dikke knuff voor jou!!

Twinny, en gewonnen met voetballen??

Velobabe, het is even afwachten wat er komen gaat nu he…. Voel je de duivels zelf al wel aankomen?

Mirre, kom op meid nog iets hoger (PFFFFFFFFFFFFFF) en dan daar houden! Het wordt voor jou ook eens tijd dat je naar de “andere kant” gaat!! Aan het klussen zal het deze maand zeker niet liggen! ;)

Monique, jij mag ook wel ietsepietsie omhoog nog met die temp (PFFFFFFFFFFFFFF) en dan daar houden!

Rena, welkom op dit gedeelte van het forum en veel succes met tempen!!

Sonja, Ik blijf voor je duimen! (ik zie alleen je kaartje niet)

Hierbij ook mijn kaartje, volgens mij heb ik mijn intergalectische eisprong gehad maar eerst maar even kijken wat mijn temp doet morgen

13. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @ Zanoni,

Nee, voelde ik maar iets.
    Maar ik voel de duivels niet aankomen en ik zie ze ook niet :(

14. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nogmaals me kaartje,vreemd dat jullie die andere niet zien want ik zie hem wel,heb hem nu anders hier geplaatst wie weet is het dan wel te zien

15. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    @ Velobabe dan is het misschien toch nog spannend, .... ben benieuwd wat hij morgen doet!

16. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoi meiden,

mag ik hier ook bij met mijn tempkaartjes.
    ik ben in de mmm en slik clomid.
    we ehbebn vorig jaar juli ons eerste wondertje gekregen na 3 jaar en ook door middel van de MMM. nu dus weer in de MMM. vorige maand begonnen en was ik gelijk zwanger, helaas met 4,6 weken in een miskraam geeindigd :cry: .
    gelukkig mocht ik gelijk door met de clomid, ben wel later begonnen met slikken, dus mijn eisprong is ook later en ik denk dat die vandaag is,
    :) :) :)

oja, ik ben sam(antha) 29 jaar en al de trotse mama van zoontje kylian van nu 14 maanden :D

17. Niet meer actief

Ik loop al een tijdje te schreeuwen dat tempen niks voor mij is, toch ben ik wel nieuwsgierig hoe mijn temp verloopt.
    Dus ik dacht, weet je wat, ik ga vast oefenen.
    Tis wel halverweg mn cyclus maar dit is dan gewoon nog ff oefenen.
    Gistermorgen begonnen, thermometer naast me, en temp 36.4.
    En dan vanmorgen, gaat alweer goed, ik sta gewoon op, ga naar de wc en loop met mn slaaphoofd naar beneden om koffie te zetten, temp dus alweer vergeten :oops:

En dat bedoel ik dus met "dit is niks voor mij"

Of is het gewoon een kwestie van inkomen?...En wen je er vanzelf aan?
    Ik kan nog steeds ff oefenen voor mijn nieuwe cyclus natuurlijk, maar dan moet ik het ook niet vergeten :D

Liefs Nies

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Nies
    Alles went ook tempen.
    Bij mij gaat het automatische klokje iedere morgen in m'n hoofje om 6.30 af en dan temp ik.

19. Niet meer actief

@ Stientje Heel veel sterkte meis en ik hoop dat je "onverwacht" toch snel zwanger mag zijn. Ik zal je missen hier. Hele dikke knuffel.

Ik heb het een paar daagjes druk gehad dus geen tijd gehad om alles te lezen. Maar vanaf nu ben ik weer van de partij.
    Hierbij mijn kaartje:

Valt nog niet veel op te zien. Ik ben eindelijk weer opgedroogd dus mijn klus periode komt er weer aan :D

Liefs,
    Gerrina

20. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Lieve stientje: ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wil je even heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat je snel weer uit je dal naar boven kunt klimmen. Veel succes dinsdag bij de gyn en ik duim dat ze eindelijk met iets komen waardoor jij snel in verwachting kan raken. Een hele dikke knuffel. Ik zal je missen (net als zovelen waarschijnlijk). *hug*smak
    Sandra: je hebt helemaal gelijk meis. Eens kijken wat de gyn ervan denkt. Ronde 8, dan mag je van mij erheen hoor.... succes alvast
    Twinny: je houdt de boel wel binnen tot maandag hé!!! denk erom!!
    Velobabe: wat doe je nou?? zo'n verschrikkelijke daling!! Die lage temp, was die op de normale tijd? wat raar??
    Mirre: yes meid.... goed gedaan... en je eitje komt 12/48 uur nadat positieve plus test, dus goed geklust lieverd. nu maar afwachten hé!!!
    Monique: dank je wel voor je wensen. Het was een hele fijne dag. Heel rustig (alleen 's avonds bezoek) daardoor relaxed... Ik ga duimen voorjouw temp en geen bruinverlies deze keer....
    Rena: welkom en heel veel succes. hoe lang is jouw cyclus?
    Sonja: veel geduld op de wachtbank. nog een paar dagen meis. p.s. ik zie je kaartje goed hoor.
    Butterfly: dat de duivels maar snel verdwenen zijn zodat je weer lekker aan de klus kunt.
    Zanoni: ik zei toch dat ie intergalactisch zou worden. :confused: mammamia wat een sprong zeg.... Wist ie dat ie niet naar de maan hoefde??
    samantha: tuurlijk mag jij er ook bij meis... wat jammer van die miskraam, maar je gaat gelukkig met goede moed verder. Heel veel succes. (aan de klus dus vandaag ;) )
    Nies: hahaha, ook ik moest er even aan wennen hoor. Met die ovu-testen ook. Doe jij maar oefenrondje (ondertussen hoop ik stiekum dat jij lekker zwanger wordt... hihihi)
    Gerrina: zo lekker opgedroogd. Mooi en dan nu lekker aan de klus voor raak deze maand! :D

Hier is mijn kaartje. Gisteren nog even geklust voor eitje. En vanochtend (beetje veel in 1x :oops::oops:, waren erg in the mood, daardoor vanmorgen vergeten te tempen).....
    Vandaag gaan we naar de bios en verder lekker relaxen...
    [​IMG][/b]

Deel Deze Pagina