Ik ben deze ronde ook begonnen met temperaturen. Ik word er alleen niet echt wijs van. Ik heb de gegevens over slijm etc er vanaf gehaald, omdat ik die niet goed ingevuld heb. Wanneer denken jullie dat ik mijn ei gehad heb?
Ja toch wel? ik zat te twijfelen omdat het niet echt meteen omhoog schiet. Bedankt voor je antwoord Sonja!
Lieve allemaal, Ik voel me wrak, ik kan maar niet zo wennen aan de nachtdienst... ale: Lieve Stien: Ik zal je optimisme elke dag wel heel erg missen hoor! Dat doe ik nu al.... Ik begrijp je beslissing wel, misschien zou ik wel hetzelfde doen! Lieve schat, heel veel succes verder met alles en ik spreek je nog via msn! Dikke kus! SandraK: Ik hoop dat het nog niet te laat is en de lekker wegblijven! Spijkervrouwtje: Zit je lekker op de roze wolk? Jody: Hoe gaat het met jou? Twinny: Niet de eitjes los rennen he? En idd als ik nog hoger ga met de temp dan heb ik vast een virus onder de leden Velobabe: Balen meid! Dikke knuffel! Mirre: Een mooi kruis! Nu hoog houden die temp Monique: Sla je die bruine afscheiding over deze maand? Rena: Welkom bij de templady's! Sonja: Mooie temp! Ik duim voor je! Butterfly: Ben benieuwd wat het deze maand gaat brengen! Mijn duimen draaien alvast voor jou. Zanoni: Morgen je kruis? Sam: Klussen! Nies: Het is inderdaad een kwestie van inkomen. Ik heb ook wel een stok achter de deur omdat mijn HA binnenkort mijn kaartje wil zien! Ingiemoppie: Morgen je kruis? Gerrina: Op naar je ei! FLoor: Ik denk ook dag 15! Hierbij mijn kaartje! Liefs van An
zo beetje laat maar ben wezen stappen. Half 5 pas op bed en om half 12 pas getempt dus ik zet hem maar op discarded denk ik. Sorry meiden lees morgen ff verder
Floor, Ik denk pas dag 19... Stientje, Heel veel sterkte voor jullie. Hoop dat er toch snel goed nieuws deze kant op komt en dat we weer heerlijk om je grapjes kunnen lachen. Liefs Britt
hier is mijn kaartje weer ik heb alleen geen tijd om te terug te lezen maar ik zie dat spijkervrouwtje zwanger is gefeliciteerd meid liefs samantha
Dank je wel meis!...Zelfde geldt voor jou natuurlijk!..Ik doe mn best ...Ik ga in elk geval wel door met oefenen Verder duim ik met alle meiden mee, en dat zijn er veeeeeeeeeel zeg! Dikke knuf, Nies
Hallo allemaal, Ik kijk hier al een behoorlijke tijd mee, ik denk laat ik mijn temperatuurkaartje ook eens plaatsen, eens kijken of het lukt. Spannend.
Ik heb ook met een vreemd gezicht het kaartje zitten bekijken. Temp je wel iedere dag hetzelfde tijdstip?...
Heb nog even bijgelezen. Moet morgen weer werken. Nog geen duiveltjes te bekennen en wij (m'n hubbie en ik) hopen dat het toch raak is en zo niet dat deze ronde gauw voorbij is. @Ingiemoppie Ik heb 30 min later dan normaal gemeten om 07.00 ipv 06.30. Om 9.00 kon ik het niet laten, was zo en toen heb ik nog een keer gemeten. Was mijn temp weer 37 @Ah78 Hoop dat je snel aan de nachtdienst went. Niks voor mij, ik werk 40 uur van 08.00 tot 16.30 en hou het maar net vol. Hoop dat ik van de week nog even bij kan lezen, maar ben er vaak te moe voor...
Hallo, Jeetje wat een reactie, ik temperatuur met een digitale thermometer in mijn oor. Ik ben niet ziek geweest, dit is pas (sinds een jaar) mijn eerste eigen mestruatie, tevens heb ik van de gyn clomid 150mg gekregen. Voorheen heb ik ook wel eens mijn temperatuur bijgehouden dan zat ik meestal laag (rond 36), dus ik schrok ook, maar dacht dat het misschien normaal kan zijn, de eisprong klopt die was op cd 22 (volgens gyn) ik ben vrijdag geweest bloed prikken en moet nu afwachten of ik ongesteld word of misschien niet. Ik weet niet of we goed geklust hebben en wanneer mijn nod is, volgens gyn zou het rond 11 oktober zijn, dus deze houd ik dan ook aan. groetjes
heey meiden, wow een paar kaartjes zien er veel belovend uit! Spannend! Duim Duim! Hier mijn kaartje nog eens! Liefs pearly
hallo mensen, nou helaas, wij gaan weer een nieuwe ronde in. Zoals verwacht toch zaterdag ongesteld geworden....Nou op voor ronde 7. Liefs Mowtom....