Balen mowtom, volgende ronde meer succes! Mercedes: jho dat is inderdaad een achtbaan. Bijzonder hoor. Britt: Ja de 19e kan ook hè. Daar twijfelde ik ook tussen. Gewoon afwachten nu.
Goede morgen Temp babes! En dit is mijn kaartje voor vandaag, ziet er naar uit dat mijn intergalectische eisprong toch nog niet geweest is..... Mijn temp is wel weer enorm gedaald. De ovu test was vanochtend weer negatief. Dus we wachten nog maar even en kijken wat de temp gaat doen... Helaas zie ik manlief morgenavond pas weer... en kan er vanavond niet geklust worden)
Goede morgen Temp babes! En dit is mijn kaartje voor vandaag, ziet er naar uit dat mijn intergalectische eisprong toch nog niet geweest is..... Mijn temp is wel weer enorm gedaald. De ovu test was vanochtend weer negatief. Dus we wachten nog maar even en kijken wat de temp gaat doen... Helaas zie ik manlief morgenavond pas weer... (en kan er vanavond niet geklust worden)
Hoe krijg je op FF de datum goed ingesteld? Ik ben een beetje wat aan het proberen maar als ik een getal invul bij temperatuur, komt die ergens te staan in augustus, terwijl ik hem volgens mij ingesteld heb op oktober.... weet iemand hoe ik dat moet doen?
Goedemorgen, Mijn kaartje voor vandaag: Snap m'n daling even niet....., gelukkig nog wel boven de lijn... Ik voel me zo....., maar goed dat is herkenbaar voor jullie allemaal. Ben vanaf vrijdag zo dizzy steeds, geen eetlust en allergisch voor allerlei luchtjes....ruikt overal naar het ziekenhuis en zelfs de cola waar ik normaal verzot op ben ...smaakt me niet! Of ik ga ziek worden...maar dan ook verwacht je een stijgende lijn Ohja meiden een vraagje: Ik heb al dagen geen afscheiding ...(sorry voor details) alleen als ik zo diep mogelijk met m'n vinger naar binnen ga bespeur ik iets wits/droogs..maar dat is niets. Hebben julie dit ook vaker na je ei? Ik kan het me niet herrinneren.. normaal zou het me niet zo opvallen, maar het is zelfs zo erg dat het een beetje schaal aan gaat voelen omdat het niet vochtig genoeg is Heb bij de zwangerenkaartjes gekeken en er waren er wel een paar die de eerste dagen na hun ei ook geen afscheiding hadden, maar er waren er ook met ...C... Het lijkt nu net of ik mezelf zwanger aan t praten ben, maar ik ben heel realische hoor...vroeg het me gewoon af en misschien weten jullie meer. Liefs van een -vreemde-Mirre
Goedemorgen, Hierbij mijn kaartje van vandaag: Vanavond zal ik alles even doorlezen, moet zo naar mijn werk! Gr, Butterfly
Hoi Meiden, kom hier nog geregeld even kijken hoe het gaat hoor Ah jouw kaartje ziet er super uit ben benieuwd naar je temp vandaag, wanneer ga je testen? En ik ben inderdaad lekekr op mijn roze wolk geklommen Mirre ik had de na mijn ook bijn ageen afscheiding (was zelfs echt droog ) pas rond mijn nod begon ik opeens veel witte afscheiding te krijgen en dat heb ik nu dus nog maar ik hoor wel bij de juni mama's dat ikniet de enige daarin ben. Velobabe spannend hoor hoop dat deze ronde nog neit voor je voorbij is en dat je leker zwanger bent. Sonja ziet er goed uit! hopelijk zijn de symptomen goed. Ik had vanaf de innesteling ook best wel veel last van mijn borsten (heb ik anders nooit!) Meiden ik duim voor jullie allemaal Knuffel!
Goedemorgen, Misschien kan iemand mij helpen, want ik snap er niets meer van. Op woensdag heb ik een folikelmeting gehad. Er groeide 1 eitje en deze was toen 15 mm (cyclusdag 10). Op vrijdag heb ik een samenlevingstest gehad en hierbij werd geconstateerd dat ik vruchtbaar cervixslijm had (dus ik zat in mijn vruchtbare dagen). Volgens FF heb ik woensdag mijn eisprong gehad. mijn ovulatietests snap ik niet zo goed meer. Donderdag was hij volgens mij lichter, maar bijna net zo dik. Vrijdag was hij volgens mij positief. Zaterdag was hij net weer iets lichter (denk ik). Op zondag was hij lichter van kleur, en vandaag is hij weer bijna net zo dik. Ook is mijn temperatuur vandaag 36,6, dus gedaald ten opzichte van de voorgaande 3 dagen. Verder had ik gisteren cervixslijm waar ik draden van kon trekken, alleen was het wit van kleur ipv doorzichtig. De vorige 3 cyclussen sprong mijn eitje, tussen dag 15 en dag 18. Nu zou het betekenen dat mijn eitje op dag 10 of dag 13 gesprongen is. Nu is mijn vraag: * Als je eitje gesprongen is, worden je ovulatietests toch lichter? * Als er tijdens de fm 1 eitje gezien is, dan kan er toch niet in zo'n korte tijd een eitje rijpen? Ik snap er in ieder geval niets meer van, en klus vrolijk verder. Als 1 van jullie het snapt, dan hoor ik het graag. Fijne werkdag of vrije dag!
En zoals ik al zei....gister brak mijn ongi goed door... Ik was er ff goed ondersteboven van...maar ik was op een spirituele workshop...dus ik heb een heerlijk Reiki-behandeling gekregen van iemand die ik voor de volle 100% vertrouw, dus kon me heerlijk ontspannen... Daarna even een flinke huilbui...en Sannie was weer als nieuw... Heb daar wel een heel interessant gesprek gehad met iemand die kruiden-geneeskunde studeert... Als ik er meer van weet dan geef ik het wel door, voor degene die er interesse in hebben. Ging over kruiden die je kunt gebruiken om je voortplantings organen tot rust te brengen en de aandacht er even vanaf te halen... Zodat je dus weer een kind wilt met je hart en je niet alleen maar op de baarmoeder en de eierstokken loopt te concentreren... Ach...baat het niet dan schaad het niet zulen we maar zeggen... Ieder zijn ding... (zelf heb ik steeds maar het idee dat ik niet bij de arts moet zijn...maar waarom het niet lukt weet ik ook niet..)
Zanoni, geweldig he het vrouwenlichaam! maar je heb goed geklust, dus maak je geen zorgen hoor Mirre, geen zorgen maken over je daling, komt weer wel goed. over je afscheiding, wij lopen ongeveer gelijk, ik ben op het moment ook kurkdroog, altijd net na ei bij mij. Spijkervrouwtje, begin je er al een beetje aan te wennen? Mijn kaartje: Erg voorspelbaar weer! Ik hoor (nog) niet bij de spannende kaartjes weer. Groetjes Monique
Hoi tempvriendinnetjes Nog geen temp van mij vandaag, want ik moet eerst nog slapen... (kom weer uit de nachtdienst..) Ik lees vanmiddag weer bij en zal ik mijn tempkaartje plaatsen... Liefs An
Goedemorgen ladies! Ingemoppie; de lengte van mijn cuclus weet ik niet precies. Sinds mijn spiraaltje eruit is (in mei) is het erg onregelmatig bij me. Maar ik zit vandaag alweer op dag 35 . Even afwachten dus. Nies; ik moest ook erg wennen aan het tempen in het begin. Was het ook een paar keer vergeten . Maar nu na een week gaat het prima! Volhouden en dan wordt het vanzelf wel 'gewoon' en vergeet je het niet meer . Oh San, wat vervelend zeg. Weer ongi. Kan me voorstellen dat je je er down bij voelde. En als jij je goed voelt bij het gebruik an die kruiden; doen! Ieder z'n ding, ja toch. Hierbij mijn kaartje. De daling is flink ingezet. Dat betekend meestal ongi... toch?! Uit mijn kaartje kan je verder nog niks opmaken, ben halverwege m'n cyclus begonnen, dus ach. Dan beginnen we m'n volgende cyclus vanaf dag 1 te tempen! [/url][/img]
Van Harte Gefeliciteerd Ben het weekend weinig online geweest en ben daarom wat laat met feliciteren. Ik ben heel blij voor je en wens jou en je man een fantastische zwangerschap toe. Ik post even geen kaartje, want zit pas op dag 6 en ben hem de afgelopen paar dagen alweer 2x vergeten te meten, die temperatuur. Gaat goed. Ik wens iedereen een fijne maandag toe en ik kom morgen weer actiever meedoen.
nou mirre je zit nog mooi boven de lijn toch even volhouden nog zo en dan nog eens 9 maanden zanoni jij ook op een trampoline? hihi hier mijn kaartje wel een heel vroeg ei zeg ik verwachtte hem op dag 13 (zaterdag) maar hij is dus al donderdag geweest wat mijn pijn in de zij op woensdag avond verklaard
Hoi ladies, Ik kom er ook weer bij. Sinds dat we 7 September minder leuk nieuws kregen toch maar even gestopt. Wel erg snel weer aan het tempen gegaan daar we nu met KID verder gaan. Dit wordt de eerste ronde.
Hai Katootje, zeer bergrijpelijk! Gaan jullie deze ronde al KID proberen? Hier mijn kaartje....ik heb nog nooit zo'n hoge temp gehad, ook niet toen ik zwanger was....ben ook niet ziek.....KAn dus alleen maar weer lager worden denk ik dan maar weer ff negatief....
Yep Me2. Deze ronde al, gaat idd erg snel. Gevoelsmatig wel wat te snel. En nu aan mij om aan te geven wanneer. Pffff. Gelukkig heb ik al aardig wat kaartjes, en weet ik nu wel aardig hoe ik in elkaar zit. Vandaar ronde 16+1, een andere weg ingeslagen. Maar jij gaat wel erg goed joh 8)
@mercedes: wow, lijkt idd wel een achtbaan. Zou het kunnen dat je van de clomid zo'n hoge temp hebt gekregen? Het is wel spannend meis... Dus overmogen weet je meer.... duim duim duim!!! @gerrina/Mirre: hihihihi, oraal onder het genot van kopje thee/koffie. Maar goed dat ik dat niet doe. hihihi.... zat ik gelijk aan de 40. @pearly: ha, je gaat omhoog meis..... nog iets meer....... @motown: he balen..... weer eentje die naar de volgende ronde gaat.... Ik zit nu ook in ronde 7. Zou dat een geluksgetal worden? Veel succes. @zanoni: huh??? wat doe je nu weer? Wil je ei er nu pas uit dan?? ben benieuwd.... maar dan moet je wel zo snel mogelijk aan de klus.... (pak je hubbie morgen gelijk vast???) @roses: moet je even in de 'agenda' kijken of je op de goede maand staat. niet alleen in het 'chart'gedeelte. @mirre: nou ja zeg..... een daling? mmhh, kan normaal zijn (heb ik bij tempkaartjes van zwangeren ook wel eens gezien). Ook dat je geen afscheiding hebt, kan normaal zijn. Sommige vrouwen zijn na de eisprong droog of hebben een korrelige/witte afscheiding. En wederom sommigen hebben veel afscheiding (lekker duidelijk hé ). Zou me daar geen zorgen over maken. We lopen bijna gelijk zeg.... kijk maar eens naar hoe ik me voel (verder onder).... probeer mezelf ook niet zwanger te praten hoor). @butterfly: je gaat weer de goede kant uit meis... bijna over en dan weer lekker aan de klus. @Prinses: ik zou me niet zo vastbijten op het kruis van FF (eisprong). Deze bepaalt het via je temp. Maar omdat jij onder behandeling bent en je cervix slijm wordt gecontrolleerd denk ik eerder dat je je eitje vandaag kunt verwachten. Zodra je nl. draden kunt trekken van cervix slijm (maakt niet uit hoe de kleur is) dan zit je in de vruchtbare fase en springt je eitje binnen 48 uur. gisteren zou dan cyclus dag 14 zijn en dat komt dan weer overeen met je vorige cyclus. De dagen voor en de dagen na je eitje zijn de ovu testen lichter. Ik had maar één dag, dat de ovu test positief aangaf. Hoe groot je follikel moet zijn zodat ie springt, weet ik helaas niet. Klus maar lekker verder (schaadt het niet dan baat het niet) en dan weet je in ieder geval binnenkort iets meer. Succes @sandraK: alweer een ronde verder. pffffff.... gelukkig was je op die beurs zeg... Reiki... oh wat lekker, dat heb ik ooit ook een keer gehad. Inderdaad moet je dat wel door iemand laten doen die je volledig kent. San, ik hoop dat je met die kruiden wat meer te weten komt, en laat het ons weten, want ik ben wel een beetje nieuwsgierig geworden nu. Succes.. @monique: mooie curve heb je..... lekker constant.. @rena: succes met afwachten dus. Oei wat heb je ineens een daling... zijn ze al gearriveerd die , of nog niet? @avalon: tot morgen dan!! @jackie: zo! Da's een vroege geweest. Gelukkig klussen jullie om de dag! @katootje: Heel veel succes met de KID. Wanneer mag je erheen? @me2: beterschap lieverd..... toch maar even afwachten.... heb je koorts dan (voor je gevoel)? misschien zakt ie nog ietsje, maar ik hoop dat ie blijft hangen... (nou ja tikkeltje lager dan, zodat je je goed voelt)... Dit is mijn kaartje. We hebben goed geklust van het weekend (misschien teveel? hihihi... ) Sinds vandaag heb ik buikpijn (drukkend gevoel), heel slecht geslapen vannacht, ontbijt niet lekker (maar wel gevoel dat ik MOET eten), misselijk gevoel en gigantisch dorst.... Maar ja, ik ga mezelf niet gek maken..... Eerst maar eens afwachten. De buurvrouw heeft buikgriep, dus wie weet!
ha ingiemopie een mooie stijging zeg is je eitje geweest. Heb je trouwens een leuke verjaardag gehad meis? Katootje ik hoop dat het toch eindelijk dan eens mag lukken voor je succes met de kid me2 mooie stijging meid hoop dat het weer raak mag zijn