Nee bij mij is nog geen ongi te bekennen. Maar aangezien ik een erg onregelmatige cyclus heb weet ik mijn god niet wanneer het komen gaat ... erg vervelend is dat. Maar heb nu wel het bekende ongi gevoel en aan mijn daling te zien zijn ze wel in aantocht denk ik ...
INgemoppie: ben niet ziek hoor! Dat is juist het rare. Die temp van mij is nog nooit zo hoog geweest! Hoop dat het positief is natuurlijk! Tijdens mijn zwangerschap is mijn temp nooit hoger dan 37,1 geweest, wel contant maar nooit hoger, maar goed die zwangerchap ging ook mis, dus misschien is dit wel heel goed hihihihi. Ik ga echter nergens vanuit! Katootje, wat fijn dat je al een donor hebt!
VAndaag weer ietsje naar boven 37,1! De spanning stijgt hier! OOh hoop dat er heeeeeeeeellllll veeel JUNI mama's komen! Voor de meiden waar de op bezoek zijn BAlen zeg! Succes allemaal! Dikke knuffel vanauit hier Liefs pearly
@aaah katootje... wat leuk een huismerk baby.... @jackie: jaaaa hé, hele mooie stijging. eitje was vrijdag of zaterdag (geloof ik).... ik voel hem zelf niet, maar vrijdag is de enige dag met pos ovu test geweest. duss...... En heb leuke verjaardag gehad, bedankt voor de navraag. Familie en buurtjes op bezoek geweest en gisteren naar de bios.... (pirates of the caribean 2 - dead man's chest)... Verder lekker gerelaxet.. me2: dan duim ik heel hard, dat het dit keer dan wel een goeie wordt! (net als ik, gewoon even nergens van uit gaan hihiihihi)....
Nou ik duim ook voor jou hoor Ingiemoppie! Ik ben heel dankbaar dat mijn cyclus weer mooi op gang is gekomen na de mk. Da's ook wel weer wonderlijk als je bedenkt dat je lichaam dat allemaal vanzelf doet! Ik hoop ook vurige op een snelle GEZONDE en VOORSPOEDIGE zwangerschap! Van het weekend weer een vriendin aan de lijn en jahoor zwanger van de 2de en ongeveer tegelijk met mij uitgerekend als mijn zwschap wel goed was gegaan... Dan wordt het verlangen wel weer erg groot.... Voor iedereen hier hoop ik het voorgaande trouwens! Het vervelende is echter altijd dat die kaartje zo mooi blijven tot aan de laatste dag... Dit is trouwens mijn 5de kaartje dus mijn cyclus is nauwlijks meer een geheim voor mij, maar deze hoge temp vind ik wel strange.......
Ja dat vind ik nou ook iedere keer. Het ziet er bij iedereen altijd hartstikke mooi uit. temps gaan omhoog en noem maar op. En dan ineens krijgen we van die giga-dalingen en hupsakee.... volgende ronde... balen... Net als jij die hoge temp vreemd vind, vind ik mijn hoge stijging vreemd... hihihi..... we moeten nog even afwachten dus.. Wanneer wil jij gaan testen?
Ik ga alleen testen als mijn temp donderdag nog hoog is. Dat is cd 12 en mijn luteale fase duurt nl 12 dagen. Maar er kan nog van alles gebeuren tot die tijd dus pin me nergen sop vast....
Hoi meiden, wat een gezellige drukte hier zeg. Ik heb vorige week op jullie aanraden de ovu-testjes besteld en had ze zaterdag al binnen! Nu dus maar afwachten wanneer ik ongesteld ga worden, dan kunnen we weer verder met de volgende ronde. Vanmorgen een half uurtje eerder getempt dan normaal, wijkt ie meteen 0,3 af... Heb 'm maar op discarded gezet. Ik zit nu op m'n werk, dus heb weinig tijd helaas, maar ik wil iedereen heel veel succes wensen! Bij deze nog m'n kaartje:
Half uurtje eerder tempen is niet zo erg hoor en je hoeft hem zeker niet meteen te discarden..., maar goed...hopelijk komt je ongi gauw of komt je eitje nog !
Wat houdt dat discarden dan precies in? Wanneer moet je dat gebruiken? Verwacht eigenlijk geen ei meer, ook omdat m'n vorige cyclussen nu ongeveer rond waren ( vandaag dag 33 ). Maar goed, ergens is toch nog de stille hoop hè, haha. Ik hoop voor jou dat de tijd vliegt deze dagen, spannend voor je hoor!
Spijkervrouwtje: Meid, ik zag het geweldige nieuws! PROFICIAT! Ik heb je bij het andere forum (een jaar bezig) ook gefeliciteerd. Ben een ontzettend blij voor je! Alle andere meiden, veel succes! Liefs Sweewy
Zo ben ik weer, uitgeslapen en al.... Het gaat niet goed met mijn kaartje... De daling zet zich in... Liefs An
Hallo allemaal, Ik zal de mijne ook nog maar eens plaatsen, vandaag was de temp nog hetzelfde. http://img227.imageshack.us/img227/2240 ... bertk4.png
@ah78; Hij is nog wel lekker hoog evengoed, kan nog alle kanten op toch? @mercedes; Wat een apart kaartje heb je! Eerst zo'n groot verschil en nu alweer een paar dagen constant... Hoop voor je dat ie daar lekker blijft hangen!
Helaas geen streep voor mij Na 20 dagen te hebben ingevuld gaf FF aan dat ik geen temp meer in hoefde te vullen want er was geen ovulatie geweest
Leanne: Hoe komt FF daarbij dan? En dit is toch niet 100% zeker? Of kan zo'n programma dat echt aflezen van jouw ingevulde temperaturen? :-k
@katootje ik had hem verder ingevuld maar sloeg hem op en dit kwam eruit @Rena nee we zien wel ik blijf hoop houden.alleen had vorige keer ook geen eisprong had dus toen een ongi overgeslagen