Sandra ik weet precies waar je in staat en ik vind het echt heel dapper om deze stap te gaan zetten. Het is echt moelijk om het wat meer los te laten daar weet ik alles van. Ik merk het nu alweer aan me dat ik een regelnicht ben zeg maar. Wees ook niet boos op jezelf als het niet gaat lukken en ben ook niet te steng voor jezelf want hier lezen mag natuurlijk best wel. Probeer alleen je op andere dingen te focussen en het alleen al proberen is een pluim waard.
Mamafleur: Ik heb mijn best gedaan 8) * Your BBT will rise after ovulation. Je lichaamstemperatuur gaat omhoog na je ovulatie * Ovulation usually occurs the day before your temperature rises. Ovulatie vind meestal plaats op de dag voordat je temperatuur stijgt. * Once you have a sustained rise (3 days or more) the ovulation detector will automatically mark your ovulation date on the chart (red crosshairs). Als je temperatuur 3 dgn of meer stijgt / hoog blijft (?) dan zal de ovulatie detector automatisch je ovulatie datum op de kaart markeren met een rode kruis (2 rode lijnen). Of stippellijn
Hey meiden; Dikke knuffel voor de meiden die weer ongi zijn geworden San, niet tempen kan idd weer een heel stuk rust gaan geven. En als het niet bevalt kun je altijd weer beginnen toch... Zanoni; heb je vanochtend al een ovutest gedaan? Op mijn ovutesten stond altijd dat het niet met ochtendurine mag, die is volgens mij te geconcentreerd en kan daardoor ook al een tweede streep geven?... Ik hoop dat je ei echt in aantocht is en dat de zwemmertjes van je ventje hem dit keer vinden Ik duim weer voor je meis!
Goedemorgen meiden! @Zanoni zet hem op meid samen met je 'ventje'.... @San ...je moet doen waar je je zelf het prettigst bij voelt zeg ik altijd maar. Geloof ergens in hebben is heel belangrijk. @mamaFleur het begin is er! @Butterfly gewoon lekker doorgaan... Ik heb eens zitten kijken , maar m'n temp kaartje van deze cyclus ziet er totaal anders uit dan de vorige...verder heb ik nog geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk... M'n ei is sowiezo al 2 dagen eerder gekomen dan vorige cyclus. Vorige cyclus zette m'n ongi al de 6e dag na het kruis in (dat zou deze cyclus morgen zijn , maar ik heb die duivels naar de A5 gest dus morgen blijft Mirre ...onthouden van rood!) Doen jullie dat wel eens kaartjes vergelijken van eerdere periodes van jezelf? Mirre
ik vergelijk ook mirre maar ook mijn ei diende zich 2 dagen eerder aan nu is mijn nod de 21e maar FF zegt dat testdag de 18e is maar ik hou gewoon mijn nod aan hoor. Me temp is nog wel lekker hoog
mama fleur, ik had idd 114 dagen, maar hoopte dat dat ontpillen was en deze ronde beter zou gaan.. nou niet dus
Goeiemorgen meiden, @Zanoni; Veel klusplezier!!! @mj24; Hoop voor je dat je snel ongi wordt ( of dat je eitje nog komt natuurlijk ) Weg met die onzekerheid!!! @SandraK; Kan het me ook heel goed voorstellen. Ik ben er zelf ook heel erg mee bezig en zou willen dat ik het gewoon opzij kon zetten en zien wat er gebeurd, maar dat lukt nou eenmaal niet. Vind het knap van je dat je het nu aan de kant zet, het zal idd meer rust brengen. Het is wel fijn dat je hierdoor meer inzicht in je cyclus hebt gekregen en hopelijk wordt je afleiding snel beloond! Succes met Klazina @Butterfly; Bedankt voor de info! @Mirre; Laat die maar mooi buiten de deur! Lekker hoog houden die temp! @Jackie; Hou 'm hoog!!! Het kaartje van vandaag: Ik wil opnieuw beginnen... Laat die nu maar komen, dan gaan we de 9e ronde in!
Hoi meiden Ronde 15 is voor mij ook weer een feit geworden ik had best goeie hoop tot gister zie kaartje...maar goed helaas we moeten blijven lachen he(huilen staat me nader maar goed) Ik denk dat ik mijn metertje ook eens in de kast ga leggen ik heb nu 7 tempkaartjes dus de gyn kan in januari niet zeggen ga eerst maar eens tempen he.. Ik wens jullie heel veel succes en ik blijf jullie zeker volgen.. liefs liselotje [/url][/img]
@zanoni succes met klussen meid veel plezier @mj24 balen zeg zo'n lange cyclus @sandrak goed dat je deze keus voor jezelf hebt gemaakt en ik hoop dan dat het ook gauw een keer raak mag zijn voor jullie @smurfin hoop dat je snel zekerheid krijgt ofwel een ongi of een posi test (hoewel je ei niet te zien is) ga je met ovu testen werken?
Ja, daar ga ik de nieuwe ronde mee beginnen. Heb ze afgelopen zaterdag in huis gekregen. Hoop dat die wat meer zekerheid geven...
Goedemorgen ladies! Jeetje mj24 wat een drama voor je zo'n lange cyclus. De eerste al dik 100 dagen geduld moeten hebben en nu wordt je geduld weer op de proef gesteld . Zo Jackie, je temp is zeker mooi hoog. Houden zo! Mirre, mooie stijging! Volhouden.... De dames die ongi zijn geworden... dikke knuffel en heel veel succes en geluk in de volgende ronde [-o< Hierbij mijn kaartje weer. Nog geen ongi niks te bekennen. Het wordt vast weeeer een lange cyclus. Liefs Rena
@liselotje he bah wat balen meid dikke knuffel voor jou meid. Maar waarom ga je pas in januari naar de gyn? je zit immers al op ronde 15! @smurfin oke fijn meid hoop idd dat je er zekerder door word @rena ik hoop voor jou ook dat je cyclus wat stabieler blijft meid wat lijkt me dat kl*te zo'n onregelmatige
Zanoni, pak hem meid, zowel je ei als je ventje Butterfly, op naar de leukste dagen Mamafleur, welkom, gewoon lekker door tempen, dan wordt alles vanzelf duidelijk! Mj24, eerste keer dat ik hier kan gaan zeggen, shit meid een stijging SandraK, begrijpelijk hoor, tempen moet wel leuk blijven anders moet je het niet doen! Natuurlijk mag je bij ons blijven, gezellie. ElviraR, succes vandaag met hubbie Mirre, goed zo weer omhoog! daar blijven nou he, ik kijk ook wel eens bij de andere kaartjes, maar die van mij zijn vaak hetzelfde Jackie, jij zit nog mooi hoog, daar blijven he Smurfin, ik verbaas me elke dag weer over jouw kaartje en jouw situatie, ik duim voor je dat de duivels komen, vreemd zeg Liselotje, owww meis, kan me voorstellen dat het met zo'n kaartje uit het niets komt. (ik ben daar al aan gewend) dikke knuff voor jou Rena, succes ook voor jou en wat moeten jij en die andere meiden een geduld hebben zeg, petje af hoor Mijn kaartje: Niets over te zeggen nog. Kom nou in de dagen, wel of geen bruin? Groetjes Monique
Jee wat kan je bij jullie allemaal de ovu goed zien dat was bij mij nooit zo voor zo ver ik me kan herinneren. Ben wel nieuwschierig wat het deze keer gaat doen. Ik denk dat mijn eispong nog wel even gaat duren. Butterfly bedankt voor je vertaling overigens
@zanoni: aan de klus dus vandaag @butterfly: Het is wel zo, dat hoe vaker je een cyclus hebt ingevuld hoe meer vergelijkingsmateriaal je hebt. Mooi kaartje trouwens, die van mij gaat in het begin altijd up/down/up... Mooie vertaling trouwens. @mamafleur: als je voor het eerst op FF ingaat vullen krijg je een gratis VIP abonnement. Deze duurt ca 4/5 weken. daarna krijg je meldingen dat het verloopt en dat je het kan verlengen tegen betaling. Doet niemand van ons natuurlijk. De basis gegevens zijn dan nl. nog steeds gratis en dat is precies hoe bijvoorbeeld mijn kaartje eruitziet. Je krijgt blauwe rondjes op je temp wanneer je rond dezeflde je temp opneemt. Je krijgt een doorzichtig bolletje, wanneer je temp tijden te ver uiteenlopen. Je krijgt een stippellijn als je een keer een temp als 'discarded' opgeeft (of wanneer je vergeten bent te tempen). Ik heb een keer mijn temp 2 uur later opgenomen. Ik heb hem wel geschreven, maar als discarded aangevinkt. Dan geeft hij wel het blauwe bolletje, maar neemt het niet mee in de lijn. Je krijgt een rood/dik kruis wanneer FF je eitje aan de hand van je temp heeft kunnen vaststellen. Je krijgt een rood/gestippelt kruis, wanneer FF zich niet helemaal zeker is van je eitje. Voor het gemakt kan je bij insemination/courses ook invullen wanneer je gesext hebt, zodat je achteraf kunt kijken of je op de 'goede' tijden (i.vm. je eitje) hebt geklust. Bovendien maakt het ook zelf conclusies, maar het is natuurlijk nooit zo goed als wat je zelf of je lichaam aangeeft. Ik gebruik het 'erbij' zeg maar.... MJ: ga jij weer een ei produceren??? Je zou het haast zeggen aan de hand van je kaartje. Meis..... ikwens niet veel mensen ongi, maar jou wel, zodat je weer weet waar je aan toe bent. @sandra: ook al temp je dan niet meer, ik ben blij dat je blijft komen hoor!!! En als je wat leuks in ervaring brengt met die kruiden-dinges, laat je ons dat ook weten? @elvira: ik deed het ook met ochtendurine. En had maar op 1 dag een positieve ovu test. @mirre: ha meis, je gaat weer omhoog. goed zo en nu daar blijven hé! Ik vergelijk ook mijn vorige temp kaartjes, maar wordt er niet wijzer van. Het enige wat altijd hetzelfde is, is de daling op dag 8 en de daling voor mijn ei (dat trouwens wel op verschillende dagen zit). @jackie: netjes........ ga zo door..... @smurfin..... pfffff ik kan me voorstellen dat je opnieuw wilt beginnen. Duim duim duim (doe ik niet vaak hoor, voor de duivels) @liselotje: sjee meis, jij ook alweer.... pfff ik hoop dat de volgende ronde positief afsluit. Iig heb je meer dan genoeg kaartjes voor de gyn. succes lieverd en een dikke hug. @rena.... sjjj... ook zo'n lange cyclus.... dikke knuf ook voor jou. @monique: keurig, ga zo door. als je bruin verlies hebt, kan dat een innesteling zijn (tussen dag 5 en 10 DPO). hier mijn kaartje: denk dat ff morgen mijn kruis zal geven. wanneer eitje was, is wel duidelijk hahahahaha.....
Ingrid bedankt voor je heldere uitleg, ben weer een stuk wijzer en denk wel dat het handig is voor erbij idd. Maar hoe kan ik zien of ik nu VIP ben want zie dat nergens staan ?
mamafleur, geen probleem. Ik hoop niet dat het teveel uitleg is hihihihi, want het komt soms wel veel over. Maar ik was zelf in het begin ook zo onzeker. Mijn eerste kaartje is ook een probeersel geweest. Je kan zien of je een vip abonnement hebt, als je voor de grap bij gisteren of vandaag eens invult, dat je bijvoorbeeld last heb van cramps (ik noem maar wat, je kan het later weer verwijderen). Als je dan op save klikt dan krijg je een gekleurd vakje onder je tempkaartje (waar nu dus alleen je menstruatie enzo staat). als je het wilt verwijderen haal je het vinkje bij cramps weer weg en klik je weer op save..... (voor testdoeleinden ) Ik heb ook een proefcyclus aangemaakt met een datum bijvoorbeeld in januari. Toen ben ik met alle knopjes en dingetjes aan de slag gegaan....
Nou duidelijk ei, INgiemoppie! An: als de ongi niet doorzet, is er dan niet nog hoop? Liselot: naar he dat zo'n mooi kaartje geen garantie geeft.....ik ken het helaas... Hier mijn kaartje. Nou de daling is ingezet, weliswaar nog 37,0, maar wel lager. Als mijn temp donderdag nog hoog is kan ik testen, maar denk dat het deze maand niet prijs is. Mijn cyclus is echter wel weer mooi op gang gekomen na de MK op 5 sept.