Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Verder kom ik er nu achter dat ik de verkeerde cycluslengte heb opgegeven. Waar kan ik dat veranderen? Pf moet ik hem dan helemaal opnieuw invullen?

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja idd hoog he...hartslag ook altijd...geen idee hoe dat komt :oops:

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Niet meer gelukt met klussen????

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen!

Hier mijn kaartje voor vandaag:
    Nog wel hoog :D
    M'n papa heeft goede uitslag gekregen!! :thumup: ,maar ruzie met m'n vriend ...we hebben gesproken, maar er zitten nog wel hobbels in de weg........
    Ben wederom benieuwd wat m'n temp morgen doet!
    Wat denken jullie van m'n kaartje???

Mirre

5. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hio mirre hij is idd nog mooi hoog maar dat kan n og hoger hoor...

hier mijn kaartje

dames bedankt voor het blazen
    mijn hartje maakt een klein vreugdedansje
    maar de moed zakt in de schoenen als ik aan sommige van jullie kaartjes denk, die 'waren' ook zo mooi
    wat denken jullie??

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ziet er goed uit Mirre, nou hoog houden die temp he!

Stientje veel succes vandaag bij de gyn. Ik denk aan je meid! ;)

Elvira voor jou nogmaals een dikke knuffel meid!

7. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    good morging,

prinses......sorry ik kan je daar niet mee helpen, temp ook voor het eerst , maar ik weet zeker dat je later je antwoord wel zal krijgen van één van de dames hier ;) , suc6

mirre, ...........super fijn dat je paps een goed uitslag heeft........wel balen dat jij en je vriend ff overhoop liggen , hoop dat alles snel in rustig vaarwater komt...........en je temp ziet er mooi uit........nu aankomende 12 dagen ook zo blijven.(liefst hoger :) ) en dan door naar ik ben zwanger!!! ;)

jackie..........mooi dat ie weer omhoog gaat ....spannie hoor...

voor de andere dames.....up up up met die temp.............. ;)

Mijn kaartje drop ik natuurlijk ook weer...........

na een een negatieve posi test gisteren denk ik dat ik hoog uit vannacht/vanmorgen nog mijn ei kan hebben..theoretisch gezien :( ...........
    ik heb wel afgelopen 2 dagen wat "harde buiken"gevoel gehad, maar niet mijn befaamde "kromloop pijntje"..........
    Ik denk wel me ei te hebben gehad maar weet niet precies wanneer............zal je net weer zien deze maand.... :confused:

maar ok we gaan gewoon weer fijn de draad oppakken na een schommelige temp (door 3 dgn slaapgebrek :confused: )............vanmorgen twee keer getempt............beide voor het opstaan enzo hoor.........de een was 36.90 en de ander 36.95........heb dus maar gemiddelde ingetypt, 36.93
    ik verschil kwam doordat ik de laatst minder ver "up" ;) ....had gedaan..............
    maar wat in nu eigenlijk beter..............in het begin tempen of wat verder "up the *ss"....... :(:
    (hahahaahhhaha wat een vragen af en toe......... :scratch: )

8. Niet meer actief

Goedemorgen dames.

Allereerst mijn kaartje. Weet niet waar de temp heen wil, maar als hij over een dag of 10 ook nog maar zo hoog is :)

@prinses DPO= days past ovulation (dagen na je ovulatie)
    Over je kruis dan zou ik je kaartje moeten zien, kun je hem plaatsen.
    En cycluslengte hoef je niet op te geven bij FF dat regelt hij vanzelf.

Ga straks verder reageren heb net mijn doppen los, maar wou even mijn kaartje laten zien ;)

9. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    tjeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een temp Danielle........hahahahaha toppie.................*duim*duim*.dat ie idd over 10 dagen ook zo hoog is............ [-o<

10. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Goedemorgen allemaal. Het is alweer woensdag vandaag..... :D

@prinses: DPO betekent Days Past Ovulation. Dus de dagen na je ovulatie. FF gaat dan 'aftellen' voor je. Waarom hij 4 dagen na je positieve test een kruis zet weet ik helaas niet. Ik heb net even zitten kijken, maar ik vind zo snel niet waar je je cyclus lengte kan veranderen. Evtl weet dit iemand anders?
    @Mirre: blij dat je kaartje er nog goed uitziet. Je schommelt, maar dat gebeurt boven de stippellijn. Ietsje hoger mag volgens mij nog wel, maar dat komt misschien nog. Blij dat je papa een goede uitslag heeft. En die hobbels in de weg worden misschien over een paar daagjes/weekjes (afhankelijk van de grootte 8)) nog wel glad. Blij dat jullie al wel weer met elkaar spreken. Brengt hij nu deze week nog wel iets weg??
    @Jackie: Het gaat lekker bij je meid. In ieder geval weer omhoog. Ik denk dat je op de goede weg zit. Lekker zo houden. Hoe voel je je verder?
    @Stientje: succes by de gyn vandaag!
    @Remember: het ziet er keurig uit. Ook al heb je je ei misschien al gehad, je hebt netjes geklust zo te zien. Ik denk dat je je ei waarschijnlijk hebt gehad op dag 16 en dat die temp van de dag ervoor niet helemaal klopt. Maar dat merken we deze maand nog wel.
    @Danielle: sjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, mag ik ook zo'n stijging????

Hier is mijn kaartje. Geen grote veranderingen, maar ook nog steeds geen ongi gespot. Wat denken jullie?

11. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik ben begonnen met temperaturen, maar hoe werkt het nou precies?
    Als ik het zo zie kunnen jullie het vast goed uitleggen ;)

Ik ben op dag 12 van de cyclus (van 36 dagen begonnen).
    dag temp
    12 36.5
    13 36.4
    14 37.0
    15 37.0
    16 36.8
    17 36.4
    18 36.5
    19 36.7
    20 36.3

Ik kan er tot nu toe geen touw aan vastknopen :(
    Wie het snapt mag 't zeggen.

12. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    tsja lastig ingiemoppie omdat je al 1x onder de lijn bent geweest had ik vorige maand ook en toen kwam ook me ongi....... maar ik blijf duimen hoor omdat hij er nu nog boven zit meis.

en hoe ik me voel???
    gisteravond behoorlijk misselijk en raar gevoel in me buik maar ik pin me nergens aan vast hoor ik zie het wel maaaaaar ik vind het wel reuze spannend

13. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    lastig velobabe omdat je laat bent begonnen probeer het eens in te vullen in FF kijken wat die dan zegt maar zou zeggen ei op dag 13 ????

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hoi Jackie,

Kun jij mij uitleggen hoe het nou zit met die temp???
    Ik hoop trouwens dat die misselijkheid voor een goed doel is :)

15. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik zit al vanaf zondag te twijfelen of ik me temp wel moest plaatsen, zat namelijk zo.....
    ik heb zaterdagnacht gewerkt ben om 6 uur s'morgens gaan slapen en heb om half 11 gaan tempen..kon niet meet slapen..........
    dus en ik heb s'nachts gewerkt en daarna maar zeg 4 uur geslapen.........
    misschien moet ik die temp maar gewoon wissen.............
    hij is volgens mij niet bertrouwbaar..................
    wat denken jullie :(: :(:

en ik ga voor jouw duimen en blazen........hele warme lucht.......al zit je boven het prikkeldraad omhoog kan zeker geen kwaad..... ;)

16. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ha jackie: net als jij heb ik zoiets van: ik zie wel! Maar die misselijkheid :( mmmhh.... wie weet.

Ha Velobabe: ik zou ook zeggen eitje op dag 13. Maar moeilijk te zeggen. Heb je FF al geprobeerd in te vullen.

17. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja dank je velobabe....hoop ook dat het een goed teken is hoewel het nu weer weg is hoor.

maar je temp moet je proberen in te vullen in FF maar die kan je basis temp niet goed meten omdat je zo laat bent begonnen maar is zeker een aanrader om dat te doen succes meid

18. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Eh, misschien een beetje dom van mij hoor...
    Ik kom wel op de site maar waar staat dan die kalender? :oops:
    En hoe krijg ik die op de computer? :oops:

19. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ga naar de 1e pagina van dit topic en ga naar fertilityfriend
    daar kun je je aanmelden en dan je temp invullen dan krijg je ook zo'n mooi grafiekje

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik heb nu ook zo''n mooi grafiekje, maar ik krijg hem niet op de site :oops:

Wat doe ik verkeerd?

Deel Deze Pagina