Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Twinny: succes morgen!
    Peetje: lijkt of je ei er nu aan kmt, maar weet niet hoe clomid precies werkt. Moet je na gebruik daarvan binnen zoveel dagen een ei hebben ofzo? Anders nog even geduld, want je temp is nu wel mooi laag.

2. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    An, fijn he zo'n druif aan de telefoon.

Was bij ons ook hoor, dat weten ze dus echt niet!
    Alleen HA weet dat.
    Is schrok ook toen ze zei ik zie wel allemaal cijfertjes maar heb geen idee wat het betekend.
    Mijn gedachte was meteen of je mag het niet zeggen.
    Ha zou terug bellen, ik ook in de rats, maar gelukkig alles oke.

Komt bij jullie ook vast goed, hoop voor je!

Mooi dat die van jou in ieder geval goed is.

Groetjes Monique

3. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    @ Monique: Inderdaad handig zo'n druif.... ;)
    Ik wacht maar gewoon af, het zal wel goed zijn! Ik laat het jullie straks wel eventjes weten....

Liefs van An ;)

4. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Ik kijk vol interesse naar al die kaartjes maar vind het best lastig ze te beoordelen moet ik eerlijk zeggen.
    Wat ik me ook nog afvraag is het volgende;
    vanmorgen ging ik temperaturen en toen had ik eerst iets van 36,77 en ik deed het toen nog een keer en was het 36,84 dan is er dus al best veel verschil hoe kan dit ? Maakt dat uit ?
    en met wat voor thermometer tempen jullie ?

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Met een digitale en dan rectaal. Dat geeft de meest correcte temp weer. Je moet altijd je eerste temp nemen, voordat je opstaat en niet een tweede keer tempen. Dan heb je net al wat meer bewogen ed. Geeft alleen maar een vertekend beeld.

Grappig, want bij mijn man wist de de assistente wel hoe en wat. Zij riep meteen dat het er geweldig uit zag. Ik vertrouwde dat natuurlijk weer niet en heb gevraagd of de huisarts wilde terugbellen. Hij bevestigde gelukkig de conclusies van zijn assistent!

6. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Me2: Bij jullie wist de assistente het wel te vertellen dus!

Misschien hebben Monique en ik wel dezelfde ha? ;)

Liefs van An ;)

7. Niet meer actief

Goede middag temp meiden

@ Ah78 Bah! Ontzettend klote meis :( Hele dikke knuffel van mij.

@ Zanoni Sleur je ventje bij z'n haar naar boven zodra die thuis is ;)

@ Sandrak Als je er een heel goed gevoel bij hebt dan is het idd een hele goede beslissing. Ik zelf heb nu ook een klein stapje terug gezet en fixeer me nu niet meer zo. Tempen moet ik nu nog wel even doen omdat ik volgende maand een eerste afspraak heb met de gyn en die vinden die kaartjes toch wel prettig.
    Ik hoop voor je dat die rust je goed doet en dat ik je hier snel weer zie met heel positief nieuws.

@ Mirre Meis, ik hoop het zo voor je. Als het aan mij ligt ga je door naar de Juli mama's.

@ Smurfin Ik kan maar weinig van je kaartje maken :( Misschien wel zinvol om ook je afscheiding te noteren. Vind FF ook wel makkelijker om een eisprong te kunnen bepalen denk ik ;)

@ Liselotje Ontzettend balen :( Knufje meis

@ Monique27 Hij gaat weer erg lekker hoor. Deze keer wel zo houden heh..

@ Ingiemoppie Lekker duidelijk ei heb jij gehad zeg. Die stond echt op springen met een elastiekje zeg maar. Die is zo te zien erg gewillig geweest ;) Wedden dat ze zich ook heeft laten bevruchten :D

@ Me2 Je zit nog lekker ver boven het pikkeldraad hoor. Kan nog alle kanten op.

@ Sonja Ik hoop toch dat je nu in een stijgende lijn zit. Mooi houden zo.

@ Twinny Heel veel succes morgen.

Mijn kaartje:

Ben deze ronde begonnen met een nieuwe termometer. Temp is wel heel erg laag aan het gaan :(
    Maar goed, als tie binnenkort maar de lucht in gaat. Ik zit te wachten tot ik weer aan de leg kan.

8. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hi Gerrina, tempgirl...
    ja lachen hé! is voor het eerst dat ie zo overduidelijk is gesprongen. kennelijk stond er een trampoline beschikbaar.

jij met nieuwe tempmeter bezig? hmmmm gelukkig maar vanaf het begin. ben wel benieuwd, maar vind je temp eigenlijk wel normaal. die van mij ligt normaal nog lager (gemiddelde lichaamstemp bij mij is 35,8/35,9). Maar als ie verder maar goed meet en binnenkort weer stijgt, dan kan jij weer aan de leg (of de klus hihihihi).....

Groetjes aan allemaal (schrijf even snel berichtje vanuit werk).

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Inderdaad AH!

10. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    @ Gerrina; Ik kan maar weinig van je kaartje maken Misschien wel zinvol om ook je afscheiding te noteren. Vind FF ook wel makkelijker om een eisprong te kunnen bepalen denk ik

Ik zou wel willen, maar weet echt niet hoe ik dat doen moet. Vorige week zei je al dat je kijkt wat er in je slip zit, maar als er nou niks in zit...? :oops:

11. Niet meer actief

Nooit?

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    lieve allemaal,

We hebben de uitslag binnen.... :cry:
    Zie topic vruchtbaarheidsbehandelingen....

Liefs An :cry:

13. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Nou soms wel, maar daar kan ik dan verder weinig mee. Is gewoon al opgedroogd ofzo, omdat het niet veel is. Maar kan ik niet het slijm gebruiken wat ik dan inwendig spot? Of is dat anders?

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ach meisie, da's een domper.....Ik ga even naar je topic onder Vructbaarheidsbehandeling

15. Niet meer actief

Natuurlijk kan je ook inwendig voelen. Beter nog ;) En dan invullen bij FF welke afscheiding je hebt.

16. Niet meer actief

Ow An :( De wereld gaat er opeens heel anders uitzien voor je. Sjees wat een rot nieuws. Ik voel echt met je mee. En verdrietig zijn mag.
    Laat het even bezinken. Maar alles is nog niet verloren. Er zijn nog mogelijkheden. Heel veel sterkte meis.

Hele dikke knuffel,
    Gerrina

17. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hoi An..... ook van mij dikke knuffel lieverd. heb in het andere topic ook al gereageerd.

Bekijk in alle rust wat de ha nog te vertellen heeft. Wanneer mag je man een volgende proef inleveren?

Nogmaals, hele dikke knuffel

18. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve An, Wat ontzettend naar voor jullie... :cry: hele dikke knuffel!

19. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @An, Jeetje wat vervelend zeg! Ik ga heel hard voor jullie duimen! Hopelijk ben je gauw zwanger!

Ik heb nu 2 cyclussen de persona gebruikt, vooral om mijn eigen lichaam goed te leren kennen. Beide keren heeft persona geen eisprong gezien en het was ook niet op de staafjes waar te nemen. Ik ben gewoon bang dat ik geen eisprong heb, en zou daarom graag willen gaan temperaturen (voor bijvoorbeeld 2 cyclussen, gewoon om te kijken óf er wel een eisprong plaatsvindt)...
    wat zouden jullie doen?

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Ah78,

Heb helaas geen tijd om je hele verhaal te lezen, maar vind het heel naar voor jullie :cry:
    Een hele grote virtuele knuffel van mij voor jou.

Liefs,
    Velobabe

@Ingiemoppie...Niet ziek worden...

Voor mij is deze ronde nog steeds niet voorbij...

Op zondag was mijn temp 36.5, maar een uur later (lag nog in bed) weer gewoon 37...

Zou het raak zijn?

Deel Deze Pagina