Hoi meiden Ten eerste dank julliewel dat jullie me gesteund hebben dat doet eens mens echt goed ik kon er weer tegenaan vandaag hier in de familiekring hoor je alleen ja jammer dan:JE BENT ER OOK VEEL TEVEEL MEE BEZIG oh verschrikkelijk wat heb ik z`on hekel gekregen aan die zin he :x nee ik moet net doen alsof me neus bloed zo van jammer dan pfoef..ben blij dat jullie er zijn Evenvoor jou Jackie en voor de rest die het genist hebben Vraag me niet waarom mijn gevoel zegt dat ik moet wachten..ik sta er zelf nog niet helemaal achter en mijn vriend ook niet en t is toch wel belangrijk dat je er beide volledig achter staat he..maar ik heb een mooie regelmatige cyclus en een eisprong dus daar zal t waarschijnlijk niet aan liggen. Ik heb mijn mannetje pas eens gevraagd hoe die erover dacht om zijn zaadjes eens in te leveren bij de dokter maar daar schrok die van en ik begrijp hem daar wel in hij moet eerst aan t idee wennen en ik wil niks overhaasten..dus wij wachten nog even en hopen alsnog op wondertje Nou ben er weer van tussen..iedereen die een dikke knuf nodig heeft bij deze En voor de rest heel veel succes...mijn duimpjes draaien ... liefs liselotje
nou nog ff een latertje.... Is mijn 'verhoogde' temp wel hoog genoeg? Of duid dit op een aankomende menstr.? Ben benieuwd. Het w88 duurt deze keer wel lang. De vorige cyclus had ik een lutheale fase van maar 8 dagen (volgens ff). Arggggg ik wou dat ik een gewone cyclus had. Bij mij is er geen peil op te trekken. Nou sweet dreams every body!
Goedemorgen meiden! SandraK, Je mag zeker blijven komen meid! En het liefst zien we je heel snel met een nieuwe banner! ElviraR, Ik doe idd s ochtend de ovu testen. En wat ik vorige maand gemerkt heb is dat hij maar 2 dagen positief aangeeft (met ochtendurine) gister was mijn test licht positief en vandaag was hij dik positief dus ik ga ervan uit dat vandaag de dag wordt van mijn ei. Mirre, we hebben ons best gedaan gister en vanavond weer (WINK) En kaartjes vergelijken doe ik ook altijd. Omdat ik VIP heb bij FF kun je de kaartjes op elkaar leggen en dan kun je precies alle verschillen zien. Vind het gewoon leuk om te zien of ik een patroon kan ontdekken. Jackie, zet hem op meid, die temp lekker daar houden! Smurfin, jij mag mijn duivels wel vast hebben ik wil ze de komende 9 maanden niet meer zien (WINK) Liselotje, Dikke knuff voor jou! Monique, houden zo PFFFFFFFFFFFFFFF Ingiemoppie, jij hebt wel een echte intergalectische eisprong gehad! Op naar het wel verdiende kruis! Me2, ik blijf voor je duimen! Sonja, nee die duivels moeten weg blijven! Franca, je zit nog mooi boven het prikkeldraad een beetje wrme lucht voor jou PFFFFFFFFFFFFFF Pearly, omhoog met die temp PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Mercedes, spannend meid! Zet hem op! Twinny, succes vandaag! Gerrina, op naar een mooi ei! Ah78, een hele dikke knuff! Jody, ook een beetje warme lucht voor jou PFFFFFFFFFFF Hierbij ook mijn kaartje vandaag mijn ei denk ik!
Goedemorgen meiden hier is mijn kaartje voor vandaag Iets omhoog weer ....en een beetje creamy afscheiding, maar nog steeds wel aan de droge kant. Zanoni, Goed zo lekker bezig blijven ..hihi..dan volgt een vruchtbaar resultaat. De rest vd meiden lees ik later vandaag bij, want ik moet straks werken. Tot later! Mirre
goede morgen allemaal... Hier niets veranderd, alleen weer een 36.6 erbij. Prettige dag en werk ze allemaal...
Wow velobabe wanneer ga jij testen meid. Hier alvast mijn kaartje ik reageer later even moet zo werken Gelukkig nog wel boven de lijn zou het een dipje zijn let's hope so
@roses: geen ei meid misschien idd handig om te tempen voor nog meer duidelijkheid succes meid @liselotje: jullie moeten lekker doen waar je allebei achter staat en zaadjes inleveren is ook moeilijk. Mijn kereltje houd zich er al mee bezig en zijn wens is zo groot dat hij het heel graag zou willen doen maar we moeten nog wachten van de dokter. @jody: weer zelfde temp verder mooi kaartje lekker boven de lijn blijven meid @zanoni: op naar je ei meid @mirre: mooi zo en nu daar blijven he @ butterfly: jij nu lekker je klusperiode in meid klusse
Ik ga even proberen of het lukt. Ik ben alvast begonnen met oefenen, zodat ik bij mijn volgende cyclus precies (hoop ik) weet hoe het moet.
Goedemorgen ladies! @Roses: ik zou zeker 'proberen' om met tempen je eisprong te spotten. Hopen voor je dat je hem ontdekt... [-o< @Velobabe: Spannend hoor. Nog steeds zo'n hoge temp! @Liselotje: jullie hebben gelijk dat jullie nog eventjes wachten om naar de gyno te gaan. Als het gevoel van jullie beide dat zegt... En kan me voorstellen dat je hubbie eventjes schrok van je vraag. Het moet waarschijnlijk even op hem inwerken, even wennen aan het idee. En hopen dat dat allemaal niet eens nodig is in januari @Jody: frustrerend he zo'n 'hopeloze' cyclus! Wanneer ga je testen? @Mirre: Nog mooi hoog! @ Jackie: morgen weer wat hoger he En hierbij weer mijn kaartje... ik had verwacht dat ik weer gezakt zou zijn. Maar nee. Als ik naar m'n lijf luister (maar dat durf ik niet zo goed want die is niet zo betrouwbaar!) heb ik het gevoel dat ik er een testje tegenaan moet gooien. Maar durf niet . Zit vandaag alweer op dag 37 van m'n cyclus... pff... Wanneer zouden jullie testen? Of kan je met een temp van 36.6 niet zwanger zijn? Is de temp altijd hoger dan dat? Werkze allemaal dames (voor de werkende onder ons ) en allemaal een fijne dag! Liefs Rena
Rena, voor mij is 36, 6 echt een ongi temp. Mijn zwangerschapstemp is 37 of hoger. Maar het ligt er natuurlijk aan wat je gemiddelde temp normaal is. Velobabe: ik zou testen! Bij mij vandaag een dip naar 36,8; erg laag dus en vrijdag is mijn NOD dus ik denk dat het game over is.
goeimorgen allemaal, sorry moet er even inkomen wie hier allemaal is velobabe spannend meid, wanneer ga je testen jackie die temp hoog houden meid roses succes met oefenen, dan komt het vast de volgende cyclus goed en de andere meiden, hoe si het met jullie? hier mijn kaartje, snap er nu helemaal niks meer van, mijn temp is nog zo laag
sam is dit soms omdat je aan de clomid zit? heb er namelijk zelf geen verstand van wat dat met je temp en je cyclus doet maar zat dat je al een mk hebt gehad na clomid te hebben gebruikt. wel gek dat hij zo laag is
hoi jackie, ik zou het echt niet weten of het door de clomid komt, de vorige cyclus met clomid was mijn tempkaartje eigenlijk perfect en kon je supergoed de eisprong zien, maar deze ronde is er geen touw aan vast te knopen. misschien wel door de mk dan? kan dat het wezen dan? xxx sam
dacht ik ook me2 heb jou kaartje ook nog eens bekeken wie weet heeft ze daar wat aan omdat dit ook weer jou 1e ronde na mk is
@liselotje: fijn dat je er weer bent meis... En gooi het er hier maar lekker uit... 8) Doe lekker kalm aan en ga door wanneer jullie beiden er aan toe zijn, toch?? @jody: hier komt een beetje warme lucht hoor!!! blaaaaassswss @zanoni: op naar de volgende klusdag.... ik denk dat je eitje idd op dinsdag was/is..... duimen!!!! en nu de temp omhoog hé!!! @mirre: je loopt 2 dagen op me voor hihihihi....maar je temp gaat lekker omhoog. langzaam, maar ze gaat omhoog... @butterfly: op naar je eitje lieverd. @jacky: heb jij een innesteling?? duim duim..... hier beetje pffffffffffffffffff voor morgen @roses: het lukt al goed hé??? @rena: ik heb er geen flauwe notie van, wanneer je moet testen. 36,6 is bij mij weer een hoge temp vanwege mijn lage lichaamstemperatuur. Dus ik zou voor alle zekerheid nog even wachten. @me2: hé nee hé..... toch maar even wachten tot vrijdag hoor.. en stuur die maar naar Timbuktu... @sam: uuuhhhh... hier snap ik niets van? Je krijgt clomid, maar wanneer moet er dan een eitje komen? Of zit ie er nu pas aan te komen (binnen 3 dagen??) Oh. ik zie net dat je al geantwoord hebt. Het kán natuurlijk ook nog met de mk samenhangen. ppffff moeilijk te zeggen. even doorgaan en afwachten Hier komt mijn kaartje. Wat al te verwachten was, is dat FF mijn ei dus ook heeft vastgesteld (hahahahaha ). Vandaag paar keer flinke steek in mijn onderbuik gehad. Zal de spaghetti van eergister wel geweest zijn. Verder niks nieuws te vermelden. Zit lekker op de wachtbank. uuhhh. moet mijn temp niet een keer naar boven?