net ongi geworden (gatver de gatver) van de week maar ff de dokter bellen,zit nu in de avond diensten dus voor dat ik wakker ben kan je al niet meer bellen. op naar ronde 13
He verdorie Sonja......dikke knuf vanuit hier. Ben bang dat ik je ook snel volg naar de volgende ronde...
huh Sonja? Wat is dat nou? alweer door naar de volgende ronde? jeetje.... even een dikke knuffel van hieruit. Maak idd maar snel afspraak met ha.....
Zanoni, vandaag al kleine stijging, morgen mega(let maar op) en dan het mooie kruis Mirre, gaat nog lekker meis, zo doorgaan he! Butterfly, weer uit de rotperiode zie ik, fijn he! Jackie, mooi dipje Roses, welkom en val jij meteen binnen met een mooie eisprong? vanwege de dip? Rena, jij bent nogal onregelmatig zie ik ,dus weet niet ofdat ik zou testen. je temp is wel hoog, volg gewoon je gevoel meis Me2, stiekum duim ik toch nog voor je en ook deze stiekum pfffffffffffff Sammvkylian, kan het niet zijn dat jij je ei nog gaat krijgen? Ingemoppie, welkom op ons bankje, jij bent er wel met een mega jump gekomen zeg! Sonja, damn, dikke knuff voor jou! Mijn kaartje: Eigenlijk verder weinig te melden. Maandag een rare dag gehad, met veel pijn in liezen en in zij, verder eigenlijk niets. Afscheiding is tot op heden ook nog rustig. Groetjes Monique
Blijft mooi MOnique! En ank voor het blazen (toen ik zwangerwas had ik ook zo'n dipje twee dagen voor NOD..., maar heb er niet veel hoop op nu, maar blijf positef hoor ookal ga ik naar volgende ronde!)
hoii, zou zeker kunnen dat ik mijn ei nog ga krijgen, maar mijn temp is normaal alleen zooo laag als ik een ei krijg en nu is ie al haast een weke zo laag
Goedemorgen meiden! Ik kom ook weer ff hier neuzen hoe het er ondertussen voorstaat, @sonja, bah meiske, das minder nieuws! Kussie! @ingemoppie, neeh hooft niet naar boven, constant was bij mij ook goed! Succes! @monique, dat ziet er ook netjes uit! @All, wachtende succes! Rode ladys, balen dikke knuffel!
Ik hoop het ! Persona heeft hem vorige week niet gezien, dus het zou kunnen. Ik moet nog wel eventjes leren hoe het allemaal precies zit hoor, met die temperaturen en het aflezen van de kaartjes
Hoi hoi Hier ook weer mijn tempkaart.. Nu heb ik vannacht maar 6 uurtjes geslapen ipv 8, kan dat invloed hebben? Sonja: Dit is gewoon echt balen voor je meid! Iedereen, heel veel succes vandaag. Ik ga een daggie A'dammen dus hopen dat ik daar de duivels niet tegen kom... Groetjes Franca
hoi meiden Sonja, balen meid, hoop dat de huisarts je wat wijzer kan maken...... Franca, bij mij heeft veel of weinig slaap niet veel invloed op de temp...... denk dat dat per persoon verschilt..... Alle meiden die aan de klus zijn, zet hem op........ Meiden op de wachtbank, veel succes Meiden die nu in grote spanning zitten, ik duim en blaas voor de temp.... Vandaag folikelmeting gehad, gelukkig hij zat er nog, maar dat had ik ook aan temp. vanmorgen al afgelezen. Hij was wel al groot en kon elk moment gaan zei ze. Vanavond de pregnyl en morgen wordt er voor me geklust Ben benieuwd naar me temp. verloop morgen en overmorgen! grtjs Twinny
Heey temp meiden, Hier blijft de temp hangen op 37 hopelijk komt er nog een stijging! Maar als ie toch boven de lijn blijft, kan het toch een goed teken zijn of niet : Het voelt goed voor deze maand maar ja lees vaak genoeg dat je lichaam je in de steek laat ondanks een goed gevoel! hier mijn kaartje nog een---->>> Meiden laat de temp hoog blijven Ik duim voor jullie Dikke knuff vanauit hier Liefs een tikkie onzekere Pearly
Goeiemiddag meiden, Vanmorgen wederom 36,5. Hij krabbelt dus voorzichtig weer terug naar het oude patroon. Hoop ondertussen nog steeds dat de zich aan gaan dienen, want deze ronde gaat hoogstwaarschijnlijk niks meer worden. Het ziet er naar uit dat er geen eisprong is geweest en het zal me héél erg verbazen als die nu komt. We hebben ook besloten om contact op te nemen met de HA als deze ronde voorbij is. De wachttijd is best lang, richting de gynaecoloog, en als het zo blijkt te zijn dat ik de volgende ronde ook geen temp.verschil heb, dan is er waarschijnlijk toch wat meer loos en kan ik wel wat advies/hulp gebruiken. Ik wil dan ook beginnen met de ovu-testjes, misschien dat daar meer uit af te leiden is dan m'n temp. Gister ook via google aan het zoeken geweest naar het hoe en wat m.b.t. m'n afscheiding. Ben heel wat wijzer geworden. Site gevonden met uitgebreide uitleg en plaatjes! Zo leer ik steeds weer bij hier! En wat speelt er vandaag allemaal bij jullie? @Zanoni; Je was er weer op tijd bij vanmorgen! In afwachting van je eitje dus! Je raakt aan de klus vandaag @Mirre; Ziet er goed uit hè? Mooi hoog houden nu!!! @Butterfly; Het begin is weer gemaakt en de de deur weer uit! @Jody; Onze cyclussen lijken wel wat op elkaar hè? Jij vandaag dus ook onveranderd helaas... @Jackie; Wat doe jij nou! Hup, hup, snel weer omhoog PFFFFF @Roses; Ik ben ook voor het eerst begonnen met tempen, maar je wordt hier snel wijzer hoor! @Rena; Ojee, dag 37 alweer, wat is wijsheid hè? Ook omdat je vorige cyclussen wat langer waren... Maar met die dip van gister zou het zomaar kunnen dat je nu eitje is geweest. Hoe was dat met je vorige 2 cyclussen : @Me2; Morgen weer omhoog hè! @Sam mv Kylian; Hij is wel heel laag idd, bijzonder... @Ingiemoppie; Goed bezig @Sonja; Balen meid! Is het voor het eerst dat je naar de HA gaat? Ben wel benieuwd wat die tegen je gaat zeggen. Hou je ons op de hoogte? @Monique27; Ziet er super uit hè, mooi daar houden!! @Peetje22; Echt geen idee.... : Maar na zo'n dip zou je denken.... @Franca; Veel plezier vandaag! mooi buiten laten!!! @Twinny; Het wordt nu dus heel spannend voor jullie! [-o< Ik zit nog niet zo lang op deze site, maar kan je me vertellen wat IUI inhoud? @Friezin; Succes op de wachtbank! @Pearly; Voor jou ook!!! Ziet er goed uit toch? Nou, ben een uur verder geloof ik ( moet m'n baas ook niet weten ), maar heb iedereen gehad volgens mij. Iedereen een fijne dag gewenst!
ja smurfin het is de 1ste keer dat we heen gaan,ik ben ook benieuwd,hopelijk is er niks aan de hand en is het ons gewoon nog niet gegund.
hoi smurfin IUI betekend dat het sperma in je baarmoeder wordt gebracht en vandaar uit verder zijn natuurlijke weg moet gaan........... Evenveel kans als iedereen dus........ Jij heel veel succes........ Twinny
Nou, inderdaad. Veel succes alvast hè, hoop dat het voor jullie tot nu toe gewoon bad luck is geweest!
Het blijft bij mij nu een echte rechte lijn, is dat goed of juist slecht? http://img84.imageshack.us/img84/1863/t ... bervk7.png