Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Klote Sonja :rolleyes: Ik hoopte ook voor jou dat het deze ronde raak mocht zijn.

Ik heb weer even bijgelezen en moet even kwijt dat ik het altijd heel fijn vind dat er reactie;s op elkaar gegeven wordt en dat ik ook genoemd wordt..hihi
    Zelf doe ik dat iets minder :( ...niet uit onwil, maar s morgens temp ik om 6.30 en plaats dan gelijk en daarna ga ik werken. Ben dan vaak samen met Zanoni de enige nog met een kaartje die ochtend.
    Hopelijk vergeven jullie het me! Het is geen kwestie van onwil, maar ik probeer het dan weer in andere topic's met feed-back goed te maken ;)

Knuffel Mirre

2. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Spijkervrouwtje
    Ik heb nog niet getest.
    Wanneer zou jij testen?
    Ben bang om te vroeg te testen. Laatste 3 cyclussen 39-30-36.
    En ben bang om negatief te testen...

@Ingiemoppie
    FF geeft aan testen op 15 oktober.
    Ik durf niet te testen...stel dat mijn cyclus gewoon van slag is.
    We willen Zo Graag dat het raak is...
    Net als iedereen hier trouwens. Ik het van harte gun)

@Liselotje
    Het stelt niet veel voor hoor.
    Je kunt de sprema gewoon thuis opvangen in een potje en binnen een uur naar het lab in het ziekenhuis brengen. Dit hebben wij ook gedaan en nu weten we tenminste dat de zaadjes ok zijn. Zo niet, dan weet je dat tenminste en kunnen ze er wat aan doen.

@Zanoni
    Klutsen dat ei :D

@Rena
    Spannend is een understatement.

@Me2
    Ik durf niet. Zou het zo erg vinden als het niet zo is.
    Elke keer als ik naar de wc ga ben bang dat ik ongi ben geworden, maar er is tot nu toe geen spoor van te bekennen.

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Velobabe
    Waar kan ik bij FF zien wanneer je het beste kunt testen (advies?) Wist niet dat die mogelijkheid er was...

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mirre, dat is aleen als je een vip hebt. Hij telt dan dpo en geeft aan wanneer je kan testen.

5. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dat doet hij bij mij ook.
    Hij zegt testdag is 18 oktober maar mijn nod is 21 oktober. Ik heb alleen op dag 11 al me ei gehad.
    Daarom zegt hij denk ik de 18e testen. Maar dat doe ik dus niet he.... ;)

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ohhhhh :oops: ....thanx
    VIP heb ik niet..dan maar zelf bedenken ;)

7. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hoi velobabe.... lekker testen wanneer jij dat wilt! Ik duim voor heel veel plusjes....
    (gun het ook iedereen).....

8. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Velobabe; lijkt erop dat je 4 dagen geleden een innesteling hebt gehad. Je temp was toen nl laag en nu weer mooi hoog. Ik had op 4 dagen na de innesteling getest. Dus ik denk dat als morgen je temp nog hoog is je echt wel een testje eraan kunt wagen hoor! :D

Mirre; ik had ook geen vip maar toevallig kreeg ik van FF bij mijn laatste ronde net na mijn eisprong weer 2 weken gratis VIP. (kwam deze keer dus mooi uit) Maar hou gewoon de gemiddelde Luteale fase aan om evt te gaan testen. Het lijkt erop alsof jij ook een innestelingsdipje hebt gehad ;) Ik hoop het voor je meid!

Zanoni, klus ze meid ;)

Jody: mooi constant houden zo (of hoger natuurlijk dat mag ook ;) )

Jackie dat moet gewoon een innsetlingsdipje zijn hoor, morgen gaat ie weer omhoog pffffffffffffffff

Rena, tis moeilijk te zeggen of 36,6 een zwangerschapstemp is, bij mij is dat zo'n beetje het laagste wat ikheb (net voor mijn eisprong) maar voor een ander kan het een zwangerschapstemp zijn. Ik zou denk ik als ik jou was tot dag 40 wachten net als je laatste ronde en dan evt een testje doen. Ik duim voor je op 2 mooie strepen :D

Me2 ik hoop dat je temp toch weer stijgt meid. zal ff blazen pfffffffffff

Sam v K ik denk dat je ei nog moet komen heb vaker gezien dat meiden na een MK een langere cyclus hebben.

Ingiemoppie, ziet er goed uit meid, nu zo hoog houden he ;)

Sonja balen meid, tis jou ook onderhand wel eens gegund! Goed datje de stap naar de HA neemt. Misshcien krijgt jouw lichaam net als dat van mij schrik en wordt je deze ronde lekker zwanger ;)

Monique, goed joh je zit al op 8dpo, deze keer wil ik geen bruin zien hoor! (of het meot een innestling zijn dan) :D

Peetje ik denk dat je eisprong misschien al wel eens geweest kan zijn gisteren, Nu nog 2 dagen een hoge temp enje krijgt een mooi kruis. Maar wel voor alle zekerheid blijven klussen he :D

Franca je moet omhoog meid pffffffffffffffffff zal ff meehelpen

twinny veel succes met de pregnyl spuit en succes met het klussen he :) wel stil liggen he :)

friezin volgens mij is er nog wel plaats ophet wachtbankje. ;)

pearly en mercedes een gelijkblijvende temp kan zeker goed zijn , kijk maar eens bij de kaartjes vd zwangeren. er staan er daar diverse tussen met een flatliner :)

smurfin ik hoop dat je temp nu mooi gaat stijgen en snel een eitje laat zien want dit is echt niet leuk zo :( Zou ook zeker naar de gyn gaan als je nu weer ongi wordt! succes meid.

9. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    begrijp ik het goed dat ik mij moet registreeren op die site ja mijn engels is niet zo goed dus
    groetjesmonica

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja dat begrijp je goed :D

11. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    nou ja zal wel aan mij liggen maar dat engels ik snap er geen fluit van is er geen nl site met zo iets

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    meiden ,moet je temp dalen als je ong wordt?

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Dat gaat volgens mij niet altijd op.
    Vorige cyclus zat ik nog op 37 gr...dus.., maar er wordt volgens mij vanuit gaan zodra je temp zakt dat je ongi in aantocht is.

14. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    ik lees op een paar andere sites dat je na aanleiding van een temp lijst kan zien dat je geen eisprong hebt weet iemand misschien ook hoe je dit kan zien. ik ben nu bijna een half jaar bezig en nog niet zwanger.
    en na hoeveel rondes kun je het beste naar een huisarts toe

liefs monica

15. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi meiden,
    Wat hebben jullie veel gepost sinds vanmorgen!

@Jackie: *pfffffff*
    @Roses: zo te zien gaat het allemaal goed!
    @Rena: ik durf niks te zeggen over de temperatuur (dit is pas mijn 1e tempronde) maar ik zou toch nog eventjes wachten met testen totdat ik overtijd zou zijn (maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik elke ronde wel een paar dgn overtijd was)
    @Ingiemoppie: ziet er goed uit!
    @Sonja: balen *dikke knuffel*
    @Moniek: ziet er ook goed uit!
    @Friezin: suc-6 met wachten!
    @Pearly: spannend meid! Kan helaas je kaartje niet zien, maar dit kan aan mijn browser liggen

Ik duim voor iedereen en een dikke knuffel *knuf*

Zo, en nu aan de klus! :oops:

Gr,
    Butterfly

16. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Roses jij dus ook aan het temperaturen, denk dat het best nuttig voor je kan zijn en als ik ju was dan zou ik doorgaan met ovu testen deze ronde om misschien toch iets te spotten

Jody hoe lang is jou cyclus nu die ziet er erg lang uit of zie ik dat verkeerd ?

Sonja balen dat je ongi bent

Pearly spannend allemaal

Smurfin welke site was het ?

Monica je moet het minstens een jaar eerst zelf proberen en dan kan je een keer de stap zetten maar hoe is je cyclus, is deze regelmatig ? En was je eerst aan de pil ?

Wat is zo´n rode stippellijn eigenlijk ? Wat betekend dat ?

17. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    ik han de pil van af mn 16e tot vorig jaar zomer toen ben ik overgestapt naar de nuva ringen. in mei heb ik die laten liggen

ik heb mij voor genomen om in februari naar huisarts te gaan

18. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    De ovulatiedetector :) ! Ik weet alleen niet waarom het een stippelijn is ipv een vaste lijn (de verschillen). Ga het zo even opzoeken!

Gr,
    Butterfly

19. Niet meer actief

Als ie een stippelijn aangeeft betekend dat dat ie er niet helemaal zeker van is. Dit is dus de 'vermoedelijke' eisprong

20. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ohh, ok! Thanks!

Deel Deze Pagina