net de dokter gebeld we kunnen morgen om 13.50 terecht,hopelijk krijgen we gelijk een verwijs brief naar de gyn
hele veel succes sonja, ik hoop dat je snel wat meer weet en lekker zwanger bent voordat je naar de gyn moet xxx sam
Hallo meiden, M2: wat ontzettend jammer! Succes in de volgende ronde Iedereen die verder, net zoals mij op het wachtbankje zit: succes. Wat duurt dat wachten lang he? Vanmorgen bij mij weer een stijging (36.9 naar 37.0), maar hij mag nog hoger en hoger gaan. Mijn NOD is 21 oktober dus er kan nog van alles gebeuren. Groeten van Friezin
hallo meiden, hier even snel mijn kaartje. Ik lees later alles terug ( we hebben een filmploeg hier voor een persfilmpje, spannend dus).... Groetjes aan iedereen aaaaahhh. ik hoop dat dit maar een hele kleine korte daling is en het morgen stijgt!
Sonja hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid Ingiemoppie spannend allemaal zeg en ik zal voor een nederlands warm stormpje op je afsturen pffffffffffffffffffffffffffffffffff Friezin we lopen gelijk mijn nod is ook de 21e alleen heb ik me ei al op dag 11 gehad en vandaag was me temp abnormaal hoog heeeeeerlijk hihi
He Jackie Ik heb mijn ei op dag 18 gehad. Vaak ben ik overtijd (2 dagen ofzo) dus ik denk dat ik 21 oktober niet ongi wordt ( natuurlijk hoop ik dat ik HELEMAAL niet ongi wordt !!). Er kan nog heel veel gebeuren, maar ik hoop dat mijn temp hoger en hoger gaat en niet meer gaat dalen. Deze tijd van wachten, wachten is zo spannend! En het duurt ook zo lang. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt niet altijd. He hou je temp hoog he ! Gr van Friezin
Nou meiden,, ik ben nog steeds in afwachting van mijn ei! Deze maand een late! Ik hoop maar dat die extra goed zal zijn....mijn ovu testjes worden steeds donkerder dus ik hoop zo dat hij nu echt binnekort gaat springen! Voor de meiden die ongi zijn geworden dikke knuffel en ik zie laweer een paar hele mooie kaartjes! Mirre zet hem op.. Jackie voorbeeld kaartje! Allle wachtende op een ei ik weet hoe jullie je voelen en wachtbank meiden ook daar heb ik behoorlijk wat ervaring in gekregen na 10 maandeƱ! Dikke kus Nina
Jackie, wow wat een stijging meis, zie je wel! Rena, wij een keer ruilen dan? ik heb een super voorspelbaar lichaam ,wil dat van jou ook wel eens meemaken Peetje22, ik heb ook geen verstand van Clomid,maar als ik naar je kaartje kijk is er nog geen ei geweest, kan dat niet alsnog dan? Kijk eens naar je afscheiding, of met een ovulatietest Mamafleur, volgens banner is je ei al geweest, maar is dit dan innestelingsdip of komt je ei nog? Me2, positief en negatief, goed dat je lichaam het weer doet, helaas dus wel weer ongi, knuff meis Sammvkylian, als jij blijft stijgen dus nog hoger krijg jij kruis op dag 23, dus pffffffffffffff Sonja, heel veel succes morgen Friezin, up up girl go, pfffffffffffff Ingemoppie, geen paniek meis, komt goed geloof me maar Groetjes Monique
Hoi Allemaal Vandaag gaat mijn daling verder dus het is alleen nog wachten op de . Sonja: Heel veel succes bij de dokter! Me2: Ik vond jouw tempkaart er zo goed uit zien, maar zo zie je maar, je kunt je er niet op vastpinnen. Sterkte deze dagen! Iedereen die op het wachtbankje zit, pffffff, ik duim heel hard voor jullie. Liefs Franca
Franca, da's de verkeerde kant op meis. Schop die duivels weg als ze voor de deur staan. Groetjes Monique
een goeie smiddags meiden @ Zanoni Bespring dat ei @ Mirre Het ziet er erg hoopvol uit hoor @ Monique27 Veel te vroeg om ongi te worden. Ik gok op iets anders @ Jackie Nu mooi de lucht in houden doe temp @ Me2 Getver meis. Ontzettend balen. Hopelijk volgende ronde meer geluk. Dikke knuffel @ Sonja heel veel succes bij de HA. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. knufje @ sam mv kylian Ik kan er ook geen touw aan vast knopen @ Ingiemoppie pfffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffff ik blaas 'm ff omhoog. Maar ik heb goede hoop dat het wel snor zit bij jouw. Mijn kaartje: Eindelijk! nog effies en m'n ei komt eraan. Vind dat wachten op mijn ei altijd erger dan wachten tot je NOD
Ben wel erg jaloers op jullie mooie eispongen en jullie positieve ovu testen enzo want hier op dag 17 nog steeds niks dat er op gaat wijzen. Moet mijn banner maar aanpassen want er klopt niks van. Gaat je temp eigenlijk omhoog pas na je spong of al voor je sprong ? Monique, de banner klopt gewoon niet hoor, hier is nog niks geweest Franca, balen die daling al moet je gewoon nog wle hoop hebben hoor want pas als er rood bloed is dan is verkeken dus nu nog best hoop Pearly mooi curve daar zit veel hoop in, sterkte
Goeiemiddag meiden, Hier weinig veranderd helaas... Nog steeds in afwachting.... @Me2; Balen meid, maar gelukkig is alles weer wat op regel. Nu weer een frisse start! @MamaFleur; Dit is de site: http://typo3.vruchtbaarheid.org/index.php?id=10 @Iedereen die aan het wachten is, hoop dat de dag snel weer om is en dat het 't straks 't wachten waard is geweest. @Iedereen die op haar eitje zit te wachten, veel klusplezier!
Wederom van mij eventjes een dikke zoen voor allemaal! Voor de bijna testers, ik hou met veel geduld en liefde nog steeds stoelen vrij bij de juni mamma's! Hoop er nog minstens 10 te verwelkomen van jullie hoor! Ik duim en blaas!