Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@Remember: kan je bij die dagen dat je zo raar geslapen en getempd hebt, niet gewoon 'discarded' aangeven? Dan onthoud ie je temp wel, maar neemt hem niet mee in de grafiek. Eens kijken wat er dan met je kaartje gebeurt?!

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

geen probleem, we kunnen het aanklikken. Wow, wat een piek zeg. Maar ik heb geen idee waarom je nu zo 'keldert' met je temp. mmmhh. Je hebt een cyclus van 36 dagen? Weet je ongeveer wanneer je ei kwam in de vorige cyclus?

3. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hoi ingiemoppie,

Mijn vorige eisprong was als het goed is ongeveer op 19 augustus.
    Mijn cyslus varieert tussen de 30 en 36 dagen.
    Maar jij bent 6 dagen overtijd...zou het raak zijn bij jou?
    Ik duim voor je!

4. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    velobabe als je even op mijn kaartje gaat staan dan klik je er op en dan kom je bij tinypic terecht daar moet je hem uploaden en dan kun je hem knippen en hier in je tekst plakken zo krijg ik hem ook hier.
    Maar het is wel een rare piek ja ik weet het ook niet meid

5. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
  6. Niet meer actief

@velobabe ik denk dat je ei nog moet komen als je een cyclus hebt van 36 dagen. Denk niet dat op dag 13 je ei was je temp keldert daarna teveel, was je misscien wat ziekkies rond die dagen?

Nog gefeliciteerd met je trouwdag (mag wel he is nog geen maand geleden :D )

7. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    goedemorgen!

Ik plaats eerst even mijn kaartje en dan ga ik terug lezen.

We gaan gewoon weer door met schommelen :(

Lovely :flower:

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ech handig is het ook niet om telkens dagen over te slaan als je een eisprong wil vaststellen :oops:

Mijn eigenkaartje weer eens. Nog een weekje, dan gaan we naar de gyn!! Kan niet wachten, weet toch al dat het nu weer niks is.. klinkt heel negatief maar ik had gister al weer afscheiding die ik eigen altijd heb na ongeveer 4 dagen na mijn slijm piek.. volgens de billingsmethode zou mijn eicel dood zijn.. en helaas was het telkens niet raak.

9. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden

Zo hier is de mijne, hoop dat ik gauw ongi word dan kunnen we tenminste verder, heb ook nergens last van ook geen zeren borsten wat ik normaal wel heb.

Ik ga even bijlezen

Gr. M

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    natasja - wat fijn dat je volgende week na de gyn gaat! hoop dat die jullie meer kan vertellen en hopelijk ben je dan heeeeel vlug zwanger. suc6 volgende week!

liefs meliske

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    natasja negatief ja maar je kent je lichaam zelf het beste kunnen wij niet over oordelen succes bij de gyn

micha wat een gek kaartje heb je zeg ....

12. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    @Natasja,

Ja ik weet het dat ik mijn temp deze maand niet ok heb bijgehouden maar ja dat kwam omdat ik een rommelige maand achter de rug heb met veel onreglmatig werken, slecht slapen en dagen dat ik niet thuis sliep en ... stom stom stom, mijn thermometer thuis op het nachtkastje had laten liggen (hihihi).

Maar goed hopelijk volgende maand beter hoop ik en dan wordt het allemaal misschien allemaal wat meer "eigen". Temp deze maand nl voor het eerst.
    Ook al heb je er geen positief gevoel bij, toch heel veel geluk gewenst bij de gyn vandaag

@Ingemoppie,

Je temp is nog steeds wel mooi hoog. Houwe so...!!!!! :thumup:

13. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    Hihihi, ik bedoel natuurlijk volgende week Natasja

Liefs Lovely

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Mirre, gelukkig is met je pa alles goed, die hobbels met je vriend daar kom je ook wel uit joh. Kaartje ziet er goed uit, afwachten dus maar

Jackie, ga maar lekker bij Mirre op de bank zitten wachten, ook jij zit nog mooi hoog

Stientje, succes bij de gyn meis, ik duim voor je

Remember, ben benieuwd wat FF gaat doen. wel posi ovutesten maar niet echt een duidelijke stijging , komt misschien nog???

Mama van Tygo, wow zeg, dat is een super ei geweest

Ingemoppie, gaat er steeds meer op lijken dat je ei toch later was deze maand, maar dan moet je nou omhoog hoor, kom op pffffffffffffffffffffffff

Velobabe, ik denk dat jij op aan het gaan ben naar je ei, klussen meis

Lovely, jij zit ook lekker op de schommel zeg, wat een kaartje

Natasja, ik ken je gevoel meis, ik kan je alleen maar voor je hopen dat er volgende week een hele hoop duidelijkheid voor je gaat komen, succes

Micha, geen ei dus deze maand volgens FF, dan hoop ik voor jou ook dat je ongi wordt en weer verder kunt met de volgende ronde

Mijn Kaartje:

Wat ik al had verwacht en andere meiden duidelijk niet.
    Ik ben mega goed in goede kaartjes produceren met een slechte afloop.
    Heb ook al de ongikrampen, ben dus echt vandaag aan de beurt.

Morgen dan toch maar even bellen voor afspraak bij de Gyn.
    Ik ga duimen voor jullie allemaal
    Groetjes Monique

15. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    almere
    @Monique

Shit zeg meid, het zag er zo mooi uit. Vind het echt jammer voor jullie. Blijf ook duimen voor jou.

Dikke kus Lovely

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :cry: het zag er zeker mooi uit!
    Balen zeg! Succes ook bij de gyn enz!

17. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Monique, dat is balen zeg, succes de volgende ronde !

18. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Natasja.......veel suc6 bij de gyn. .........hoop dat alles snel duidelijk word voor jullie..

micha............je heb idd een raar kaartje...hahahaha niet echt een pijl op te trekken.......waar denk je zelf nu te zitten in je cyclus??

lovely72......................hopelijk komt er geen volgende maand..good luck ;)

monique.................dat ziet er niet heel hoopvol uit .... :( balen!!

ik heb mijn kaarje op FF aangepast.............nou maar ff kijken wat ie doet deze dagen.... :(
    Nu ziet het er alleen ergggggg rommelig uit....baal baal baal!!! :(

19. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi meiden

Even een vraag:
    Bij sommige meiden zie ik op hun kaartje witte rondjes (bijvoorbeeld bij die van jou Monique) ben wel benieuwd wat dat inhoudt.

Ik was zelf ook bezig met een kaartje op FF, maar nadat ik (helaas) vanochtend een tempdaling ging invullen verdween het kaartje en kwam er een vakje waarin ze gingen uitleggen wat die daling inhield. Nu ben ik niet goed in engels dus ik snapte er de ballen van.

Bij mij stond eerst ook een rode stippellijn, wat houdt dat in?
    En er stond ook DPO. Wat is dat? (eisprong?)

Ik vind het maar een ingewikkelde bedoeling :)

Jammer Monique dat je temp gedaald is. Weet hoe het voelt, zit nu voor de pc te balen als een stekker. Stomme :evil: :evil: !!!
    Succes met die akelige :evil: :evil: en in de volgende ronde nieuwe kansen (hoop met beter resultaat).

Gr van Friezin

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De openrondjes zijn dagen waarop je op een andere tijd getempt heb dan je normaar zou doen.

Waarschijnlijk stond er in dat vakje dat je eisprong verplaatst werd, of dat ze door deze nieuwe info geen eisprong kon vaststellen (verdween je kruis?)

stippellijn, dan weet FF niet zeker of op die dag je ei was.
    Days past ovulation = DPO= dagen na je ovulatie!

Deel Deze Pagina