Oh Sam, wat vreselijk ! Ik zie dat Angel is overleden! Wat een schatje....krijg er gewoon tranen van in m'n ogen! (ik ben een heeeeeeeeeeeeeeele erge dieren gek...)
ooh jeetje samantha wat is er gebeurt met die kleine angel van je!? ooh jeetje ben ook een mega dierengek! jeetje zit hier ! Dikke knuffel vanuit hier! LIefs Pearly
Wat erg van Angel, Samantha! Wij hebben zelf twee jonge katjes gehad die ook vroeg overleden, dus ik weet hoe je je moet voelen. Succes. Gr van Friezin
Me2, wat is de lueale fase precies ? Friezin, ik weet het verschil ook niet echt maar als je er achter bent hoor ik dat graag Monique bedankt voor je uitleg Peetje, hoe lang ben je nu al zelf bezig en volgende week dus naar de gyn ? Katootje, spannend die KID gaatdat deze maand al gebeuren ? Jaycey hoe zie jij dat Peetje het gisteren had want toen was er toch juist een daling ? Pearly, gaat goed zo die steiging
@mamaFleur. Twee keer. Met een dag ertussen of de temperatuur moet zo gestegen zijn dat we mogen aannemen dat het ei al op reis is. Beetje griezelig is het wel. (errug griezelig zelfs ) Karin
Ja dat kan ik me echt heel erg goed voorstellen het is heel erg griezelig. Is er geen forum ergens met lotgenoten ofzo ? He en gaan jullie echt klussen of ga je het inbrengen ofzo (sorry nog steeds nieuwschierig)
@ mamaFleur hahhahhah nu lig ik dubbel van de lach hoor! Nee, we gaan niet klussen! Stel je voor Dat brengen we (ik en mijn hubbie) zelf netjes naar binnen als we de donor buiten gezet hebben. Ik moet er zo om lachen omdat mijn hubbie bang was dat we het daadwerkelijk moesten doen. Hij was eerst blij met de donor, later werd hij afstandelijk. Toen ik hem vroeg waarom hij nu zo negatief reageerde was het antwoord dat hij dacht dat ik met die man aan het klussen ging. Gelukkig kon hij er later ook om lachen. Begrijpelijk en sneu vond ik het wel. Zijn ex heeft met iedere man gew*pt die ze krijgen kon. Maar zo ben ik niet!
ik dacht het eigenlijk ook maar i wsit niet dat het een donor was die je niet kende. Wel goed dat jullie dit zo gaan doen. En breng je dat dan in met speciale apparatuur net als in het zh ?
Meis al had ik hem wel gekend dan nog niet. Moet er niet aan denken. We vinden het al erg zat dat het met donorzaad moet. Zou ik ook nog met die man aan de klus moeten dan zou dat voor mijn hubbie wel erg vernederend zijn. Nee, dat zou ik nooit doen. Dan maar niet Setjes. Kijk maar es bij: www.acsg.nl en dan bij "verkoop". > diversen Ik ga klussen sorry poetsen
Hallo meiden, Vanochtend had ik een vraag over de verschillen in je afscheiding. Dit vond ik op FF. Mijn engels is niet al te best, dus ik ga het maar niet vertalen. Dry: Record your cervical fluid as "dry" if you have no cervical fluid present at all; if you notice no cervical fluid in your underwear; and if the outside of your vagina feels dry. You can expect to see dry days both before ovulation after your period and after ovulation. Record "dry" if you are not able to gather or see any cervical fluid, even if your vagina feels slightly moist inside. Sticky: Record your cervical fluid as "sticky" if it is glue-like, gummy, stiff or crumbly and if it breaks easily and quickly and if it is not easily stretched. It will probably be yellowish or white, but could also be cloudy/clear. You may or may not see some sticky cervical fluid before and after ovulation. Creamy: Record your cervical fluid as "creamy" if it is like hand lotion, white or yellow or cloudy/clear, like milk or cream, mayonnaise or like a flour/water solution. It may stretch slightly but not very much and break easily. Watery: Enter "watery" if your cervical fluid is clear and most resembles water. It may be stretchy also. This cervical fluid is considered fertile and this may be your most fertile cervical fluid or you may get it before you get eggwhite cervical fluid or you may not get this type of fluid at all. Eggwhite: This is your most fertile cervical fluid. Record "eggwhite" if your cervical fluid looks at all like real eggwhite, is stretchy and clear, or clear tinged with white, or even clear tinged with pink. It also resembles semen (and has a lot of the same physical properties to allow the sperm to travel and be nourished). You should be able to stretch it between your thumb and index finger. Spotting: Record "spotting" when you have any pink or dark red/brown spots that leave a small mark on your underwear or pantyliner or that you only see when you wipe. If it does not require a pad or tampon, record it as spotting rather than menses. You may see spotting before or after your period, around the time of ovulation or around the time of implantation if you conceive. Do not start a new chart until you have red flow. Menses: When you record "menses" you can choose light, normal and heavy. Always start a new chart on your first day of menses. That is the first day that you have red blood flow that requires a pad or tampon. This is cycle day one. Fertility Friend will automatically start a new chart for you when you enter mense Groeten van Friezin
Als je je eisprong hebt, daalt je temp. Daarna gaat ie weer omhoog en dan is het de bedoeling de temp hoog te houden. Dat duidt op een zwangerschap. Dus tegen de tijd dat je (liever niet) ongesteld moet worden, daalt je temp weer.
Jaycey ok dus eerst dalen en met hoeveel dan ongeveer ? Spannend dat wist ik eigenlijk niet. Had zelf vanorgen een kleine daling dus er is nog hoop
Dat is wisselend, bij mij is de daling ongeveer 0,2 onder mijn normale temp. Ik heb een basistemp van 36.1. Als ik mijn eisprong heb daalt ie naar 36,0 of 35,9. Daarna stijgt ie en blijft mijn temp rond de 36,5. Het is maar minimaal, maar in zo'n grafiek zie je de daling heel goed en haal je de "eisprongdip" er zo uit.
Hi ladies, Tja daar ben ik weer. Ondanks dat ik nog veel verdriet heb van mijn 2e MK heb ik vanmorgen wel besloten om weer te gaan tempen. Dit keer niet zozeer om weer fanatiek bezig te zijn met zwanger worden maar als "bewijsmateriaal" gezien ik nu bijna een jaar bezig ben. Ik heb het vruchtje afgelopen maandag verloren en ik heb vandaag pas getemt, dus er staat niet zoveel op miin staatje. Ik heb geen tijd gehad om alles door te lezen maarre da's ook geen doen er wordt hier wat afgekletst. Nou ladies ik ga proberen om 1x per week ff hier online te zijn en alles door te lezen incl. mijn kaartje te plaatsen. Good luck everyone! Dikke knuf Silla
hey Silla, Gaat het een beetje meid. Vindt het zo erg voor jullie. Hoop dat 3 x echt scheepsrecht is bij jou! Ben je al bij een gyn of ha geweest? knuffel!