Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dank je jij ook he ziet er goed uit meis.

twinny ik duim heel hard dat jullie niet te vroeg/laat zijn geweest en dat het zijn weg naar je eitje heeft weten te vinden

2. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Wat een prachtige kaartjes zie ik hier allemaal! Ziet er veelbelovend uit hoor jackie!

3. Niet meer actief

Goede middag meiden

\:D/ Velobabe!! Van harte gefeliciteerd \:D/

@ Mirre Ziet er echt heel erg goed uit. Mijn duimen draaien.

@ Pearly Gaat ook lekker de goede kant op. Houden zo

@ Twinny Ik duim voor je meid dat de zaadjes sterk zijn geweest en ze dat ei van je besprongen hebben.

@ JackieDat ziet er ook veelbelovend uit zeg. Hou 'm hoog 9 maanden lang.

Nu dan mijn kaartje:

Ik denk dat ik mijn ei heb gemist :( Ik begrijp er echt nix meer van.
    Mijn temp is al 2 dagen aan het stijgen. Ik had een paar dagen geleden wel erg veel afscheiding maar ik heb daar niet echt op gelet en had het in eerste instantie als creamy genoteerd omdat ik dus echt niet verwacht dat mijn ei zo vroeg zou komen. Maar omdat mijn temp nu ook nog es stijgt denk ik dus echt dat ik egg-white aan heb gezien voor creamy (heb het nu even veranderd op het kaartje) Normaal gesproken voel ik ook mijn eisprong maar deze keer niet. Maar misschien heb ik 'm wel gevoelt en gedacht dat het gewoon darmkrampjes waren ofzo omdat ik er dus echt niet vanuit ga dat mijn ei zo vroeg zou zijn. i'm very confused :( Maar ik ben dus bang dat we ons eitje gemist hebben omdat we gisteren pas weer voor het eerst geinsemineert hebben. Ik denk dus echt dat deze ronde voor spek en bonen gaat worden :(

Liefs,
    Gerrina

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Mirre, oww spannend meid, ik ben hier te vinden maandag ;)

Mamafleur, hoezo geen hoop? je ei komt toch nog?

Leanne, ook voor jou dus spannend, ben benieuwd hoor!

Rena, moeilijk te zeggen idd bij jou, hoop dat je snel duidelijkheid heb

Mj24, zou idd kunnen duiden op een innesteling, of eerste symptoom van naderende ongi, maar dan gaat je temp niet stijgen, hoop dat je het snel weet

Velobabe, yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh, gefeliciteerd meis!

Roses, staat een ei op je banner en dan zo'n daling, lijkt mij niet zo moeilijk eigenlijk ;) klussen meis, je ei komt eraan

Pearly, ook zo heerlijk stabiel hoog als ik, goed hoor, volhouden he

Twinny, yes meis, gelukkig heeft ei dan toch meegewerkt, heb vertrouwen komt goed.

Jackie, wordt spannend weekje voor jou nog, kan nog alle kanten uit, maar van mij mag je wel omhoog, pfffffffffffff

Mijn kaartje:

Nog steeds zo'n stabiele temp.
    Maar ook gisteren weer wat bruin, vandaag nog niet.

Groetjes Monique

5. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @ monique we lopen gelijk wanneer ga jij testen!
    ook een mooie stabiele temp! Gaat goed meid houden zo!

Liefs Pearly

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Monique, ziet er goed uit. Ik had ook zo een stabiele temp.

Velobabe, Gefeliciteerd meis!

7. Niet meer actief

@ Monique Wat heb jij een mooi kaartje zeg. Ziet er erg hoopvol uit. Ik hoop dat ie zo mooi blijft. Ik duim voor je

8. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Ik vind het erg leuk om die kaartjes van iedereen zo te volgen, echt spannend gewoon !
    Maar ik heb toch het idee dat ik weer geen eitje ga hebben deze maand en dat is mij niet onbekend. Misschien toch de gyn maar eens bellen als het niet gaat lukken

Hoe lang moet die lutheale fase eigenlijk zijn ?

Velobabe, gefeliciteerd maar met zo´n kaartje kon het ook niet anders natuurlijk. Welke dag had je nu je eispong ? Is dit je eerste ronde ?

Pearly, spannend

Twinny ik duim me suf

Kackie ook voor jou duim ik heel hard

Gerrina insimineer je zelf dan ?

Monique, ik denk gewoon dat hij niet komt deze ronde want dat heb ik wel vaker gahed dat er geen of een veel te laat ei kwam

Mirre wat kanp dat je het vol kan houden

9. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    ik was inderdaad vrijdag vergeten in te vullen bedankt Toontje80 ! :oops:

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Gerrina, damn meis, ik ga toch nog hopen op een mega daling morgen!

Testen? niet! Let maar eens op ik ben kampioen mooie kaartjes killen ;)
    Ga lekker voor jou gillen volgende week.

Groetjes Monique

11. Niet meer actief

Ja ik en mijn man doen het op dit moment met zelfinseminatie. Als je wil kan je ons hele verhaal hier lezen:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... nseminatie

Haha....dat hoop ik nu ook ff, monique.
    En ik wil jou wel eens een keertje heel hard horen gillen ipv killen ;)

12. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Velobabe, dat kon ook eigenlijk bijna niet anders met zo'n mooi kaartje!

Van harte gefeliciteerd meid! Nu lekker samen van jullie zwangerschap gaan genieten!

En ik hoop dat we (alle meiden hier) je snel achterna gaan!

13. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    gerrina, bedankt voor delink. Vind het super dat je dat zo beschijft en ik gun jullie heel snel een mooie zwangerschap.

14. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Ik zal mijn kaartje ook weer eens plaatsen. De afgelopen weken had het nog niet veel zin. Vandaag heb ik weer inseminatie gehad. Ik heb even uitgeprobeerd waar mijn kruis komt te staan, als ik voor een paar dagen verder invul. FF zet mijn kruis in eerste instantie op dag 13 en later verschuift ie 'm gelukkig naar dag 17, de dag van de inseminatie. Ben benieuwd.

Ik wil alle zwangeren van harte feliciteren \:D/ .

Degenen die net ongi zijn geworden: succes in de volgende ronde .

En voor iedereen die op de wachtbank zit: heel veel succes en dat er maar veel zwangeren bij mogen komen.

Groetjes, Jaycey

15. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Goeiemiddag op deze zaterdag:

@Mirre: woooooooow.... lekker meid!! houden zo.... ik ga duimen voor maandag hoor!
    @mamafleur: heb je gisteren niet getempt? dan geeft ie een stippellijn. kijk maar, heb ik ook.
    @leanne: hey.... ik zal proberen om nu netjes met de benen over elkaar te blijven zitten. Wel dringend nodig, want mijn temp is gezakt en ik ben nu wel beetje peu nerveus.......... En lekker hoog houden die temp hé!!
    @Rena: ik vind jouw kaartje zo apart..... hopelijk kan je er snel wat mee vinden. Ga je maandag nog bellen? Gewoon voor een afspraak om te checken of het iets anders kan zijn? Of wil je gewoon wachten tot je ongi's komen?
    @friezin: super meis........ lekker zo'n stijging.
    @mj: kan het zijn dat jij allang een ei hebt gehad en dat dit een innesteldipje zijn??
    @ VELOBABE: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... ik zei het toch al!!!! Gefeliciteerd meid!!!! En nu lekker genieten hé!!! Super!!!
    @roses: of jij krijgt binnenkort de duivels op bezoek of jij hebt een laat eitje. Zo'n verschrikkelijke daling kan nl. deze 2 dingen betekenen volgens mij. Succes....
    @pearly: jij gaat ook netjes meid!! houden zo....
    @twinny: dat lijkt er wel heeeeeeel erg op dat ie gisteren was..... Nu omhoog blijven met die temp!!!!! En ook diepvries zaadjes kunnen volgens mij wel lang blijven leven hoor!!!!
    @jackie: jij blijft ook lekker boven die lijn zeg..... mooi meid.... morgen weer ietsje omhoog en dan lekker daar blijven!!!
    @grien: ik denk dat jij je ei op dag 11 hebt gehad. Ik denk ook dat die twee halfronde stipjes niet 'echt' gelden, omdat op ander tijdstip getempt. Die zou ik voor het gemak even niet meerekenen. Als ik die weglaat, dan is jouw temp vanaf dag 12 boven de laatste 6 keer geweest. Kun je voor de proef bij dag 6 en 7 even discarded aangeven? Dan zie je of FF je kruis bij dag 11 gaat zetten.... Wat dat betreft zou je dus gisteren precies goed hebben geïnsemineerd. Zou je voor mij die 2 dagen even op discarded willen zetten en kijken wat FF doet????
    @Monique: heerlijk meid die lekkere constante temp...
    @jaycey: succes met de inseminatie.. ben benieuwd over een paar dagen!!!

Hier is mijn kaartje. Vandaag helemaal gezakt, maar nog wel net (maar dan ook net) boven de lijn. Ik zit pas op dag 23, dus we zien nog wel. Misschien een innesteling? (hoop hoop hoop).... Ik had de wekker om 7 uur gezet en toen gelijk getempt, 36,1..... toen ik anderhalf uur later wakker werd, toen tempte ik 36,4.... maar ja.... de eerste geldt hé! (want ik temp altijd om 7 uur)...

16. Ingiemoppie

17. Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb ff een vraagje, effe als ondeskundig temper :D
    Als je verkouden bent, gaat je temp dan ook omhoog ?
    Ik heb geen koorts, maar vroeg me dat wel af ...

Liefs Nies

18. Ingiemoppie

nee nies, alleen als je koorts hebt.....

19. Niet meer actief

Oh oke, meis, dank je!
    Ik vroeg me dat af omdat ik echt snotverkouden ben en mn temp al 4 dagen 36.9 aangeeft.

Ben al druk aan het oefenen hehe!

Liefs Nies

20. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Ik had vrijdag wel getempt alleen niet opgeschreven dus nu is het geen stippellijn meer maar ondertussen wel een cirkel zonder blau in het midden en weet niet wat dit nu weer wil zeggen

Deel Deze Pagina