@ Velobabe. YES, kon ook eigenlijk niet anders. Gefeliciteerd! @Twinny, dat lijkt toch goed getimed te zijn. Ik begrijp je wel. Ik ben ook zo bang dat de timing verkeerd gaat! En de rest..succes met wachten. Ook ik ga langzaam op mijn ei af, begin al redelijk nerveus te worden. Over een week weet ik of ik het goed gedaan heb. En dan wordt het pas echt spannend. Net alsof ik weer voor de eerste ronde ga. Karin
haha nies.... je wordt onderhand zelf nog een expert in tempen! mamafleur, dat komt omdat je tijdstip van tempen dan niet overeenkomt met het tijdstip van de overige dagen. Het is nl. het beste om zoveel mogelijk rond dezelfde tijd te tempen. Waarbij een kwartiertje of zo niet veel verschil maakt, maar wel een uur..... In zo'n situatie geef ik de temperatuur wel aan, maar klik dan op discarded. Hij geeft dan de temp als een stip maar verbind de lijn niet met deze temperatuur. (Kijk maar bij mijn kaartje op dag 9 :
haaai katootje: kan het me goed voorstellen. Is eigenlijk ook zoiets als eerste ronde toch Van iets nieuws?
Heb het net gedaan, Ingrid maar ik krijg geen kruis van FF. Ik keek net trouwens in mijn slip en had toch weer egg-white Snap er echt helemaal nix meer van. Maar es kijken wat mijn temp morgen doet. Mijn lichaam is echt vreemd aan het doen deze ronde. Of ben ik gewoon door de war en intepreteer ik gewoon verkeerd :-k Zou voor het eerst zijn. Nog maar effies afwachten of die welbekende sprong-steekjes krijg. En jij hebt gewoon het welbekende innestelings dipje gehad 8) Ik wil je echt over een paar daagjes hier horen gillen van blijdschap
Ingewikkeld hoor, die kaartjes. Zo'n kruis betekend dat je daar je eisprong hebt gehad? Zou toch mooi zijn als er een nederlandse vertaling was van fertilityfriend
Hier helemaal niks te spotten in een slip jammer genoeg al weet ik ook niet goed wat jullie bedoelen met egg white enzo
Grien, je hebt gister geinsemineerd toch?... Rare is dat ik na het klussen ook egg-white heb, de volgende dag meestal. Volgens mij is dat gewoon een doorzichtig kwakkie :-#
Gisteren op FF opgezicht wat sticky, creamy, egg white e.d is en wat de verschillen zijn. Maar ik blijf het ingewikkeld vinden. Volgens mij gok ik altijd mis. Gr van Friezin
soms verward ik ook wel es het creamy met het egg-white hoor. Blijkt wel deze maand Ik heb net nog es ff die foto's bekeken van het vruchbare slijm maar das toch echt wat ik nu heb en ook een paar dagen geleden. Blijf mijn lichaam vreemd vinden
Ja mijne ook .... Maar vertalen is ook nog een kunst opzich. Voor een goede buitenlandse vertaling huurt hij ook weer iemand in
Ja goed idee, Natas. Ik heb niet zo'n problemen met engels maar in het nederlands is toch altijd makkelijker. Zet 'm maar aan die klus
Hoi Smufin, Ik lees je bericht nu pas. Soms mis ik toch nog wel wat. Maar goed....het zou natuurlijk kunnen wat jij zegt. Ik heb nog eens naar mijn tempkaartje gekeken. Even op de calulator ingevuld en volgens dat ding had ik op 10/10 een eventuele innesteling. Het zou wel toevallig zijn...maar toen had ik ook een tempdaling. Hmmm....... Ik ga uit van een langere cyclus (30 dagen) omdat ik meestal niet op tijd ongi word. Dus op FF had ik 30 dagen ingevuld. Nou ja...ik ga er vanuit dat ik mij ei op dag 18 heb gehad en maar dat van dag 14 zou ook nog mogelijk zijn. We will see. Gr van friezin
Ik ben docente engels.. vertalen doe ik dan zelf. maar je moet dan zowiezo je eigen ding maken en geen kopie.
Nee precies, en om de zelfde kaartjes te krijgen kom je al snel aan kopieëren... je kunt het kaartje natuurlijk wel een andere vormgeving geven...of is dat dan nog jatten?
Het zou echt een uitkomst zijn. En dan met nog leukere banners erbij en misschien nog andige handigheden Waar kan je plaatjes zien van dat slijm dan ?