haaai Grien: jij voelt weer egg-white.... dan komt je ei er nog aan hoor.... wat jij deze keer meemaakt, had ik vorige maand. Ik kon er geen touw aan vastknopen en ik zat overal naast. Gaan jullie de komende dagen gewoon door met doktoren? Of om de dag? Thanks voor jouw interpretatie.... ik zal eens zien of ik mijn stembanden alvast kan trainen ....... mmmimimiimiimmiiiii schraap.... GIIIIIHIIIILLLL.... okay dit was een oefening... ik heb toch ergens bij temp kaartjes of bij NOD een complete vertaling een keer afgegeven? Is dat niet nog ergens op te zoeken?
http://typo3.vruchtbaarheid.org/index.php?id=3 op deze site kijken onder "de sympto-thermale methode" deel 1. Daar zijn verschillende slijmfoto's ter vergelijking... en ik ga nu weer even zoeken, waar mijn vertaling van al die teksten staan
En mijn uitleg staat op pagina 103 van deze rubriek...... succes.... (of hieronder, wat jullie willen, hihihihi Bij enter data geef je je datum in van de dag dat je wilt beginnen. Bij Temperature vul je je temperatuur in (bv. 36,1) Bij Time vul je de tijd in Bij cervical fluid vul je in of je slijm droog, kleverig, cremig, waterig of eiwittig is. Bij Menses/Spotting geef je aan of je ongi bent (en hoe erg, dus 'gespot', licht, medium of heel erg) Bij Intercourses/Insemination kan je aangeven wanneer en hoeveel keer je hebt geklust. Als je gebruik maakt van ovu-testen, dan kan je in die rubriek aangeven of je test positief (dus binnenkort ei) of negatief is. In de rubriek Cervix kan je aangeven hoe je baarmoedermond aanvoelt. In de rubrieken daaronder kan je aangeven hoe je je voelt. Dan klik je op save en voilá je eerste dag is getemperd. Als je de VIP versie hebt en je wilt je kaartje zien: Ga dan naar analysis en klik op review charts. Dan zoek je je kaart van de cyclus uit en voilá je kaartje is zichtbaar. Deze kan je nu opslaan en hier plaatsten. Heb je geen VIP versie, dan kan je helemaal bovenin met CHART of CALENDAR heen en weer zappen. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is.... Ik heb ook nog even verder gekeken naar de vertaling van de bewoordingen (in de VIP versie): Buikpijn kun je invullen als CRAMPS = kramp Backache = pijn in je rug Fatigue = vermoeidheid Increased Sex Drive = sexlust Bloated = opgeblazen gevoel Fever = koorts Injury = verwonding Breast Self Exam = borst zelfonderzoek Frequent Urination = frequent plassen Irritability = geirriteerd Constipation = verstopping Gassy = winderig Miscarriage = miskraam Cramps = kramp Headache = hoofdpijn Nausea = misselijkheid Decreased Appetite = verminderde eetlust Heartburn = maagzuur Ovulation Pain = ovulatiepijn Diarrhea = diaree High Energy = veel energie PMS = Pre menstruatie klachten Dizziness = duizeligheid High Stress = veel stress Skin Break Out = uitslag Drinking = gedronken Illness = ziek Sleep Deprived = slaap tekort Exercise = oefening Increased Appetite = toegenomen eetlust Tender Breasts = gevoelige borsten
hihihi, nu maar even iemand nog een leuk tempkaartje bouwen met NL'se tekst. hihihihi en die zetten we hier ook op het forum..........
Jaycey, jij had toch onderzoeken gehad of jou ei al gesprongen was? dat is toch veel beter dan op FF vertrouwen? succes met wachten Ingemoppie, na een perfecte stijging na je ei, zou dit ook een perfecte innestelingsdip kunnen zijn! ik duim daar voor Katootje, ik duim voor jullie volgende week, vindt jullie verhaal wel ontzettend leuk om te volgen. Samantha, ook nog geen ei voor jou , hoop dat ie snel komt! Prettig weekend nog voor alle dames! Groetjes Monique
hahahaha Monique: bij mij liep nooit iets perfect...... zou wel lachen zijn als het nu allemaal volgens het boekje gaat. Heb alleen nergens last van... (behalve buikpijn dan)...
jeetje meiden wat kunnen jullie kletsen. wat gezellig, maar kan het amper volgen. Ik wil wel even zeggen dat ik jullie stuk voor stuk lieverds vind hoor, hoe jullie elkaar helpen
Buikpijn! Da's die kleine die een plekje in je baarmoederwand aan het maken is En die oefengil was goed, ik ga als je echt gaat testen met watjes in mijn oren lopen! Groetjes Monique
Dan vind tenminste iemand het leuk. Ik probeer er enigzins humoristisch over te schrijven maar ik heb het er erg moeilijk mee. Begin September waren we nog zo optimistisch. Moet je zien wat er allemaal gebeurd is, wat er allemaal geregeld is. Afgelopen week nog een donorcontract opgesteld. Ik begrijp van mezelf niet dat ik daar zo mee verder kan en niet ergens in een hoekje ga zitten janken. Ik zou het erg prettig vinden als jullie me een beetje supporteren. Er zijn forum's over....een berichtje per dag als je geluk hebt. Dit forum is toch echt het drukste maar ook de leukste.
Katootje, He meis, ik wist niet dat jij er het zo moeilijk mee heb. Het komt idd, altijd heel positief over wat je schrijft, gelukkig maar! Ik sta echt achter je en wil je steunen waar ik maar kan. Mijn mening is dat jullie juist heel goed bezig zijn. Het nieuws wat jullie kregen was niet prettig, maar de beslissing voor een baby ja of nee hadden jullie samen al gemaakt. Dan kan je nog een aantal maanden blijven sippen maar daar heb je toch niets aan? Wat je nou doet, dat vind ik heel knap en sterk van je! Petje af hoor meis, dus ipv het moeilijk te hebben, ben trots op jezelf! Dat mag je zijn hoor. Heel veel succes deze week en je heb al A gezegd, dus laat B dan maar gewoon over je heen komen ( en deze keer dus dan niet letterlijk ) Dikke knuff voor je, Monique
Hey meis. Hier nog zo eentje hoor die het niet op de "normale" manier doet. Met spuitjes aan de gang is nooit zo leuk natuurlijk. Ik weet ook nog niets over het zaad van mijn mannetje. 28 Nov kunnen we pas terecht bij de gyn. Dus eigenlijk zit ik nog steeds een beetje in spanning. Want wat nou als hij verminderd vruchtbaar blijkt te zijn. Nou dan zou ik ook wel een potje gaan zitten janken hoor. Laat maar gewoon lekker gaan dan die traantjes. Heel dikke knuffel van mij. En heel veel succes met insemineren. Liefs, Gerrina
wow katootje ik ga volledig met monique en gerrina mee hoor. Ook ik wist niet dat je het er zo moeilijk mee hebt. Juist omdat je het toch leuker laat klinken dan het dus in werkelijkheid is, maar het is ook idd allemaal heeeeel erg snel gegaan. Maar ik vind het ook heel erg knap dat je er juist zo mee omgaat. En ik denk dat wij allemaal heel erg trots op jou kunnen zijn. Gooi het er lekker uit meid OOK daarvoor zijn we hier weet je toch... Toch hoop ik dat het snel raak mag zijn en jullie lekker kunnen gaan genieten van een zwangerschap het is je gegunt meid. dikke knuffel
Jullie zijn lief! Ik zal proberen het entertainings programma voort te zetten Het is inderdaad voor mij een manier om het te kunnen ondergaan. Door er op deze wijze over te schrijven/praten. Als jullie zelf ooit vragen hebben dan doe dat svp via een pb-tje. Het ging gisteren wel erg of topic. @Me2 (geloof ik) als je werkelijk wilt weten hoe we aan de donor zijn gekomen dan graag via een pb-tje oké? Kijk, ik schaam me niet er over te praten. Heb op een ander forum ook al iemand blij maken kunnen met door informatie die we inmiddels al verzameld hebben. Als ik een ander kan helpen....no problem! Maarre...pb-tje dan oké? En verder... [-o<
Hoi Monique, Ja, ik heb inderdaad om de dag een echo om te kijken hoe het met de groei en de sprong van mijn eitje gaat. A.s. maandag heb ik de laatste echo, die zou dan moeten aangeven dat mijn eitje gesprongen is. Daarom kan ik ook altijd met zekerheid zeggen op welke dag mijn eitje gesprongen is. Maar ik moet zeggen dat het wel overeenkomt met het temperaturen. Vooral de weken daarna vind ik het wel prettig om de temp bij te houden, alhoewel mijn temp echt pas op de laatste dag daalt. Groetjes, Jaycey
Hoi meiden, Het is al wat laat, maar plaats nog even m'n kaartje van vanmorgen. Ik kruip er zo lekker in, en dan zullen we morgen weer zien wat ie aangeeft. Ik wil in ieder geval VELOABE van harte feliciteren!!!!! \/ Geniet er lekker van meid!!!! \/ Verder zal ik morgen weer helemaal bijlezen! Bij sommige is het erg spannend zag ik al! Dus meiden, hooghouden vannacht hè!