Temperatuurkaartjes (17-9-06)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Ik weet niet of ik mijn ei heb gehad of nog ga krijgen. Ik voel de eispong zelf eigenlijk nooit. Heb ook een hele onregematige cyclus en heb al lang bij de gyn gelopen. Ik ben dus bang dat ik nu ook geen eispong heb of ga krijgen of weer heel lang moet wachten.

Roses, zie hierboven, en jammer dat persona hem heeft gemist maar dus doe je dus wel ovu testen erbij of dat niet ?

Pearly, succes met testen morgen kan me goed voorstellen dat je het niet meer vol kan houden

Jaycey, zie hierboven. Hoe weet jij zeker dat je ei gisteren is geweest ?

Peetje, ik ga morgen de gyn ok bellen dus misschien kunnen we het samen doen ;) . Ik heb wel ervaringen met clomid dus brand maar los

Leanne, succes met etsten, hoop voor je dat ze snel binnen zijn

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Tjee alweer te veel om te onthouden.Ga een poging doen. Niet verdrietig worden als je per ongeluk niet gneoemd wordt.

Mirre: ik zou het niet als spotting aangeven, want ik doe geen zelf onderzoek en had het dus ook niet ontdekt denk ik.... kaartje ziet er overigens nog mooi uit dus ik duim....

Friezin: mooi kaartje hoor, nu nog ff hoog blijven houden.....

Smurfin: kan me voorstellen dat je er gek van wordt....

Jody: sjips dat ze gekomen zijn.........

Katootje: dikke dikke knuf

Gerina: heel veel succes.

Tja en toen was het geheugen weer op!

Hier vandaag weer hoge temp. dus ei is denk ik een feit, joepie! ALs ik temp. voor morgen invoer, krijg ik in iedergeval vrijdag een kruis.........
    Nu maar afwachten. Mijn baarmoeder is erg aanwezig....... soms beetje alsof ik ongi moet worden! PPfff heb je ff 7 weken niet er aan gedacht is het weer helemaal terug..........

Iedereen veel succes, ik duim en blaas.........

Twinny

3. Niet meer actief

Een hele goede middag meiden

@ Mirre Ik zou het spotting weghalen. Blijft nog ff afwachten dus. Hoop echt dat je over een paar dagen een posi test in handen hebt. Ik duim iig heel hard voor je.

@ Roses Het lijkt er idd op dat je vandaag je ei hebt gehad. Aan de klus jij ;)

@ jody Balen meis. Vol goede moed op naar de volgende ronde. En hopelijk wordt dat een heeeeeeeele lange. De zwangerschapsronde ;)

@ Friezin Mooi kaartje hoor. Houden zo.

@ Jackie Hier net zo'n verward persoontje :( Ik zal je es ff omhoog blazen fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft. Nou die moet morgen omhoog schieten

@ Pearly Je kaartje is na je ei constanter dan voor je ei. Hopelijk is het een goed teken.

@ Jaycey Hopelijk is het raak deze maand. Het is iig goed getimed.

@ Simmog Ik denk dat FF nog geen kruis hebt gezet omdat hij nergens vruchtbaar slijm heeft geconstateerd. Naar mijn idee gaat ie daar vaak vanuit. Maar ik kan het mis hebben hoor. Andere dames ..????

@ Twinny Het gaat deze keer gewoon raak zijn. Moet van mij.

Nu weer mijn kaartje:

FF zegt op dag 11 mijn ei. Ik heb toch nog steeds mijn twijfels. Maar mijn temp liegt er niet om. Een vroeg eitje deze keer dus. Had ik niet op gerekend. Te laat geweest met insemineren :( Dit wordt dus een loze ronde helaas. Maar nu weet ik in ieder geval dat mijn ei ook wel eens vroeger kan komen dus volgende keer gewoon eerder beginnen met insemineren. Weer wat geleerd.

Liefs,
    Gerrina

4. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    gerrina vergeet niet het verhaal van ninetje he meis daar hou ik me ook een klein beetje nog aan vast hoor

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ben het helemaal met Jackie eens, wondertjes kunnen ook bij jou gebeuren .. ;)

6. Niet meer actief

Zou dan echt een groot wonder zijn hoor ;)
    En tuurlijk wat er met Ninetje is gebeurd is prachtig. Maar voor mijn eigen bestwil stel ik me liever in op de :evil: :evil: Kan ik ook niet teleurgesteld worden deze ronde 8)

7. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    kan ik me voorstellen maar wilde alleen aangeven dat wonderen de wereld nog niet uit zijn. Maar oh wat duurt het dan lang he tot je nod als je ei eerder geweest is we zitten in hetzelfde schuitje
    saam lang op de bank wachten ;)

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Kon niet missen he Velobabe! VAn harte!

Katootje: we supporten je hoor!

9. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hallo meiden, ik plaats even snel mijn kaartje. Lees later vanavond even terug. schoonzus komt zo even uithuilen. haar vriend (mijn zwager) schijnt meerdere keren vreemdgegaan te zijn (heeft ze vandaag ontdekt en hij heeft het toegegeven)...... pffffffff moeilijke situatie. tot straks meiden.

bij mij temp gelijk aan gisteren. was op de grotematenbeurs vandaag en had tussendoor vreselijke buikkrampen. soms bij het bukken raar gevoel in buik..... beetje ongiachtig.... zullen de voorbodes wel zijn. a.s. zaterdag NOD....

10. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    spannend al die wachtende. Ik wacht eigenlijk op...op een temp verhoging en een ei maar ik vrees dat ik kan wachten tot ik een ons weeg :( :cry:

11. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @ Mirre & Leanne,

Meiden ik zal morgen de hele dag aan jullie denken en voor jullie duimen.
    Moet helaas de hele dag werken.
    Hoop 's avonds twee x goed nieuws te krijgen ;)

Ik wil nog even laten weten hoe vaak we in drie rondes geklust hebben...
    47 keer :D Ok, mijn hubbie had het op het laatst best wel zwaar, maar dat is 'ie nu alweer vergeten ;)

12. Niet meer actief

@velobabe!Zodra de testen binnen zijn hoor je het...nu ben ik zelf in spanning van mijn vriendin is aan het bevallen!

13. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ben weer terug. Wat hebben jullie veel geschreven zeg!
    Velobabe: van harte gefeliciteerd!

Mijn kaartje:

Ik werd gisteren te laat wakker dus helaas een open bolletje.

Gr,
    Butterfly

14. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat weet ik zo zeker, omdat ik om de dag een echo krijg om te kijken hoe mijn eitje groeit en wanneer het gaat springen. Als het eitje eenmaal 15 mm is, moet ik ovulatietesten gaan doen, 2x per dag. Dus dan kan precies gekeken worden wanneer ik mijn eisprong heb. Afgelopen zaterdag had ik de inseminatie, omdat ik vrijdagavond een positieve ovulatietest had. Voor de inseminatie werd er eerst nog een echo gemaakt. Het eitje zat er nog, was nog niet gesprongen. Was ondertussen gegroeid naar 25 mm. Morgen moet ik terug voor een echo om te kijken of het eitje inderdaad gesprongen is. Maar die is gesprongen, dat heb ik gevoeld. En aan de hand van mijn temperatuur kan ik ook zien dat mijn eisprong is geweest.

15. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Goede avond meiden.

Ik ga zo lekker slapen, want ik ben erg moe.
    Morgenvroeg weer tempen en ik ben errug benieuwd wat het zal worden.
    Maar ik ga natuurlijk voor een verhoging

En meiden: bij jullie wil ik ook een verhoging zien of een temp die constant blijft natuurlijk. Zolang het maar GEEN daling is (behalve voor een innesteling :D )

Ik zal was eventjes blazen voor ons allemaal: pppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Lekker sliepe!

Gr van Friezin

16. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Zo, daar ben ik weer..... ff schoonzusje geknuffeld en grote schouder geboden...

Nu kan ik weer reageren op julie berichtjes van vandaag:
    @mamafleur: misschien dat je eitje er nu pas aankomt? Ik zou het anders ook even niet meer weten.....
    @leanne: duim duim ... pffffffffblaaahaaasssss.... morgen weer hoger?
    @mirre: netjes, meid.... je blijft lekker hoog en schommelt daar heen en weer. Ook al heb je later getempt. ik vind het wel spannend bij je hoor!!! Ik zou toch nog proberen iets langer te wachten. Je zit op dat 10 DPO, dat rozige kan ook een innesteling zijn.... (ik weet, daar kletsen we hier veelteveel over hihihihi).... nog 4 daagjes wachten??? ;);) Niet teveel krabben daar hoor...
    @roses: nou jij krijgt een verlaat ei geloof ik. Dat had ik ook vorige cyclus. Op dag 22. Dus het kan nog alle kanten op bij je. Goed geklust meis...
    @smurfin: lieverd ik kan me voorstellen, dat je het helemaal zat begint te raken..... dikke knuf van hieruit.... Hoop dat er heeeeeel snel tenminste iets gebeurd...... :rolleyes:
    @jody: aaaaahhh neeeee hé!!!!!! sjips sjips sjips sjips...... Ook voor jou een dikke knuf.... ergens is er nog een geboortjekaartje voor jou. Maar die is zo uniek..... die wil heel apart bezorgd worden.... niet tegelijkertijd met al die anderen....
    @friezin: super!!!!! ga zo door zou ik zeggen..... 9 maanden deze temp???? :D:D:D
    @jackie: veel geduld nog meis...... hij gaat weer omhoog hoor! anders krijgt ie ruzie met moi..... pfffffffffffffffblahaaas.
    @rena: ppffff jij ook al zo'n lange cyclus...... krampjes? ga je ongi worden? hoop het aan de ene kant hoor meid..... dan weet je weer eens waar je aan toe bent...
    @pearly: ook weer netjes hoog..... goed zo meis..
    @jaycey: aha...... en dan is het nu dus gewoon maar wachten hé...... gelukkig dat ff je kruis toch nog goed gaat zetten.
    @peetje: helaas liever, ik heb er helemaaaaaal geen ervaring mee. Heb je al op de rubriek met MMM gekeken. Ik geloof dat daar een rubriek is over clomid.
    @simmog: denk ook dat je ei op dag 15 is geweest, maar omdat je doorzichtige cirkels hebt staan neemt FF het misschien niet. Als je nou eens op die dagen voor de gein discarded neerzet, of misschien nog beter, even (voor het proberen) een tijdstip van dezelfde tijd als de dagen ervoor aangeeft. Geeft ie dan nog steeds geen kruis?
    @twinny: heeeey goed nieuws!!!! gaaf temp weer omhoog.... alles weer 'nadrukkelijk' aanwezig. Ik heb ook al een aantal dagen 'zo'n ongi gevoel....
    @grien: wel rottig om daar nu achter te komen... pfff.... maar het kan vriezen en dooien, dus gewoon afwachten hé!!!! dikke knuf effkies tussendoor
    @butterfly: zo te zien gaat jou eitje eraan komen hoor!!! of niet???

Ben blij dat er wat stormpjes aan komen...... ik hang al 2 dagen boven de afgrond (voor mijn gevoel)...... alstie morgen niet omhoog gaat, zie ik het somber in...

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goede morgen Ladies!

Wat kletsen jullie toch veel af in een weekend :)

Ik heb mijn kruis gekregen van FF :)
    En vanochtend was mijn temp wel enorm :confused: gestegen. Ik hoop dat hij daar blijft!

Het lange wachten is weer begonnen...

18. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Hier een beetje bedroefd hoor want de temp was gelijk aan gisteren dus nog steeds laag en er is dus nog geen spong op komst of geweest volgens mij :cry:
    Vandaag de gyn bellen wanneer ik er heen kan

Jaycey, handig toch die echo´s dan weet je een beetje waar je aan toe bent. Ik duim hele hard voor je

Ingie, denk ook niet dat het in aantocht is zit inmiddels op dag 21

Zanoni, mooie temp verhoging dat bied perspectief

19. Niet meer actief

hallo ladies hier een blije Leanne niet alleen is mijn temp 37,1 mijn vriendin is ook bevallen van een manneke!zie topic geboren!ik ga hopelijk een super week(kramen bij haar en maybe ik een posi test) tegemoed!

veel liefs

20. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    maar waarom test je nu dan niet meid, heb je dubbel feest ?

Deel Deze Pagina