Dit topic is dus voor temperatuurkaartjes en vragen daarover. Probeer wel on-topic te blijven (kwaaltjes en andere zaken liever uitgebreid bespreken in de NOD topics) Tips and Trics: 1. Neem elke dag je temp op hetzelfde tijdstip 2. Begin met tempen op dag 1 van je cylus (ben je een gevorderde weet je wanneer je kunt tempen) 3. Temp bij voorkeur rectaal, dat geeft de beste temperatuur 4. Probeer ook op je afscheiding te letten.. deze kan je ook meer inzicht verschaffen in je vruchtbare periode. Waar kan ik mijn temperatuur bijhouden? 1. Natuurlijk op papier. 2. www.fertilityfriend.com Hoe krijg ik mijn kaartje hier 1.Sla je kaartje op je computer op. 2. Ga naar www.imageshack.us 3. Volg de stappen. 4. Neem de allerlaatste link die gegeven word. 5. Typ en bericht.. gebruik de IMG knop .. dan de link.. en weer IMG Nog even een laatste tip.. als je je kaartje bij imageshack upload.. even eerst verkleinen voor het showen op forums! grote plaatjes nemen veel ruimte in op de server! Nog vragen? Stuur een pb naar 1 van de oude rotten van het tempen, die kunnen je vast wel helpen! Tempze!
Hallo allemaal Zo ben de eerste die zich hier meldt.... ben zo benieuwd wat het bij ons gaat worden. Heb in mijn pauze net toch een test gedaan omdat ik het niet meer wist vanwege toch bruin bloedverlies... maar nu weet ik eht nog niet...... twijfel namelijk of ik een hele hele vage streep heb gezien... leek wel alsof er iets links van eht midden te zien was maar ja..... was in ieder geval niet overduidelijk..... Misschien vanavond nog een keer proberen en anders ga ik voor morgenochtend als mijn temp goed blijft
test dan morgenochtend... dan is je urine geconcentreerder en heb je eerder kans op een duidelijker streepje dan vanavcnd.. Dames, heel veel succes met tempen in dit nieuwe deel! Ik ga zeker nog heel vaak even langskomen om even naar de kaartjes te kijken! Groetjes
@Marloes: als het niet doorbreekt vandaag ga ik dat morgen denk ik ook wel doen.... Enneh jij had ook wel wat tempschommeling toch in jouw wachttijd?
wacht anders gewoon nog wat langer.. zo lang er geen duivels zijn en je temp is hoog, is er toch geen rede voor paniek...
Temp is goed alleen vandaag dus bruine zooi.... dus nu begin ik onzeker te worden.. anders had ik zeker gewacht tot zondag
Spannend Brigitte! wanneer wil je dan weer gaan testen? Ik zou proberen om idd nog even te wachten maar dfat valt niet mee.. Ik duim voor je dat het raak is! Liefs Sylvia
Nou voor mij een nieuw tempkaartje...... Ben helaas ongi geworden....... Brigitee succes en de andere wachtende meiden ook. Ik duim voor jullie!
Hallo dames, ik zet het eerste tempke erop. Ik ben een beetje gedaald, eindelijk. Anders was eitje aan het koken; Het borrelt een beetje in de baarmoeder, raar gevoelke. Toen ventje gisteren klaarkwam voelde ik z'n ontploffing ( wat een taal he ) echt niet te doen. Hahahaha heb nog tegen hem gezegd dat hij brandweer moest spelen om eitje af te koelen, hahahahaha. Blijkbaar is het tch gelukt het afkoelen. Zeg nog een vraagje, moet morgen vroege gaan werken dan sta ik 2 uur vroeger op, hoe moet ik dan tempen, mag het om 5.00u of hoe kan ik het dan het beste doen? hier is men kaartje
heb jij nog de vip? dan zit er een handige tool bij dat je de temp kunt laten omrekenen. ze houden dan rekening met wat je temo op de normale tijd was ... zal wel even voor je zoeken gevonden: klik op data en dan de onderste kiezen; temp corrector
whahahahahahaha!Ik lach me rot om jou!Hoe vaak heb jij nu al niet getest?Juffertje ongeduld! Ik zou om de 2 dagen testen en dan met ochtendurine, is geconcentreerder! Ik heb hetzelfde als jij, had gistermorgen opeens bruinverlies, veegde het af met een wc papiertje, flinke shock, aangezien mijn temp. hoog was en ik pas vanaf zondag ongi zou moeten worden! Maar sindsdien niks meer te bekennen!Heb zelfs gisteravond ff gesexed om te kijken of er nog bloed zou komen Ik heb 3 zwangerschapstesten in huis liggen, maar ik durf nog niet te testen, uit angst voor de teleurstelling! Maar deze maand is anders dan de vorige maanden, heb 7dpo een beetje bloed verloren en gisterochtend dan dat oude bloed. Ik hoop dat het weekend snel voorbij is, want ik haaaaat dat wachten, hihi! @Zico: Ik zou gewoon tempen voordat je je bed uitgaat, zo laat mogelijk dus!Je gaat wel lekker he, ben jaloers op die hoge temp!
ik ben benieuwd wie er allemaal positief gaan testen in dec. ik hoop mijzelf ook zou wel leuk zijn op 5 dec (dan tou mijn vander 56 zijn geworden) zou een kado van boven zijn. en dan zou ik uitgerekend zijn op 15 aug (hihi mijn verjaardag) ben benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen. hoop de lucht verder in. spreek jullie morgen ochtend. sávonds niet dan heb ik een suprise party voor mijn vriend die van de week 30 is geworden. xxx
Hoi meiden ik heb even weer snel bijgelezen en er zitten weer een paar hoopvolle tempkaartjes bij.Ik hoop ook dat ik onder weg ben naar me ei ben nu net een emotionele wandelende doos.......Moet om alles huilen niet normaal.................Zucht arme soontobehubbie van me (JAAAAAAAAAAAAAA We gaan trouwen!)
Die hoge temp wil nog niets zeggen he, het is telkens een wonder om zwanger te geraken. Voor iedereen, we zullen zien of er nog een sterreke is gereserveerd is voor ons
Ik hoop wel voor je dat die hoge temp veel goeds (lees: een wondertje/wonkerke ) voor je betekent! Liefs Sylvia die hoopt dat haar temp morgen weer omhoog gaat
Hey meis! Spannend hoor! Ik hoop dat het niet doorzet en dat je gewoon zwanger bent! Ik duim voor je!
Goedemorgen ladies, Hier mijn kaartje weer! Ben erg benieuwd naar de tempkaartjes van de wachtende meiden! OOh wordt spannend bij een aantal! Mijn duimen draaien voor jullie! [-o< [-o< Liefs Pearly
Een hele goedemorgen Dames, Het is weer weekend, gelukkig. Voor diegene die weekenddienst hebben, veel sterkte. En degene die vrij zijn , veel plezier. Geniet er maar van. Hieronder mijn kaartje. Weinig over te zeggen, behalve dat het te laag blijft. Snap er niet veel van, maar hou maar rekening met geen zwangerschap. Fijne dag allemaal.