Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Het rode bolletje zie ik dus wel, maar het test date staafje niet....
    Nou ja, ik kijk wel hoe lang ik het vol hou om niet te testen :oops: Zit nu pas 9dpo :( (of 11 dpo, als ik ei van dag 21 aanhou ipv dag 23)

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dit is mijn kaartje dan... ik snap er nix van. Normaal gesproken gaat mijn temp wel omhoog, maar dit lijkt echt nergens op. Toch zit ik voor mijn gevoel wel in mijn vruchtbare periode en is het ergste 'eggwhite' nu wel voorbij. Dan moet ik toch ook een stijging van mijn temperatuur gaan zien?!?

:(

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

zanoni,

GEFELICITEERD

4. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hierbij mijn kaartje.
    Niks spannends te vertellen..

Gr,
    Butterfly

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    nou tot mij aller grootste verbazing heb ik een kruis.. hoe het mogelijk is..
    Ik heb alleen niet geklust toen omdat ik nog heeel licht bloed verlies had toen.. balen balen balen.. nou ja ik merk het wel..

snap er helemaal niks meer van

6. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Goedemorgen meiden!

Hier dan weer mijn tempkaartje, moet zeggen dat mijn temp gedurende de periode wel heel netjes constant blijft.

Groetjes, Astrid

7. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Hier is mijn kaartje voor vandaag! We stijgen weer een beetje :D

8. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Butterfly, Hoe weet jij dat je vruchtbare periode er aan gaat komen ?

Joesien, ik denk dat hij nu gaat stijgen

Mj24, heb je zelf ook het idee toen een spong te hebben gehad ? Misschien was hij een dag ervoor en had je daarom bloed verlies. Of was er een andere reden voor bloedverlies ?

Roses, dat gaat de goede kant helemaal op, nog even afwachten, ik duim heel hard voor je

9. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Het resultaat van vandaag!

Hij is dus hetzelfde gebleven. Ben d'r blij mee. :D

10. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    He wat goed smurfin en nu zo houden hoor, pffffffffffffffffff ik blaas nog even wat warmte naar je toe zodat de temp lekker hoog blijft ;) .

Groetjes, Astrid

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hier alleen even mijn kaartje reageer straks even

12. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Hier ook weer een berichtje van mij. Mijn temp is vanochtend 0,2 gedaald. Ben daar niet blij mee :( Zou de daling naar de ongi hebben ingezet? Zit nu op 11 DPO en vorige keer werd ik na 13 DPO ongi.

Denk dus eigenlijk dat het voor mij einde verhaal is deze ronde en mijn kaartje was zo mooi. En ik denk ook niet echt na over testen. Maar als mijn temp morgen zou stijgen kan ik het misschien niet laten om zondag te testen. Als mijn temp morgen daalt is het game over.

Ik heb nu ook serieus dat als ik 's ochtends voor het eerst wakker word ik zo enorm benieuwd ben naar mijn temp dat ik het wachten op het piepje al lang vind duren.

Liefs Steffie

13. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,

Ik weet het niet 100% zeker, maar oa door mijn afscheiding.
    Aan mijn temperatuur heb ik op dit moment niks.

Gr,
    Buttterfly

14. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    @Josien; Hij is gister toch al begonnen met een lichte verhoging, hoop voor je dat je vandaag weer ietsje hoger zit, dan zal je morgen je kruis krijgen!
    @Butterfly; Nog weinig opschudding bij je meid. Wat is dat irritant hè? ( zacht uitgedrukt.... )
    @Mj24; Wat bijzonder hè, maar je temp is toch duidelijk verhoogd vandaag. En je voelt je niet koortsig ofzo? Dan zou het zomaar je ei kunnen zijn geweest!
    @Mammairis; Wat een net begin, hahaha! En bedankt voor je warme lucht!!!
    @Roses; Mooi!

Ondertussen zit ik te wachten tot volgende week. Omdat ik niet op tijd geklust heb, is de kans heel erg klein dat er iets loos is. Maar omdat die eisprong zolang op zich liet wachten, ben ik nu toch wel heel nieuwschierig hoe lang m'n luteale fase is. Ik sta echt met verbazing te kijken hoe je lichaam op bepaalde dingen reageert... Dat zet je op de comp in een grafiekje en wala, eisprong kan worden bepaald.
    De techniek staat voor niks tegenwoordig, hahaha. :D

15. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    @Jackie; De kop is er weer af voor je!
    @Steffie; Ojee, waar gaat dat heen. Morgen wel weer omhoog hoor!!!! Komt ie: :) PPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

16. Niet meer actief

gefeliciteeeeeeerd!
    ik heb ff geen tijd om naar de rest te kijken :oops: , moet naar mijn werk toe!
    Zag dat er bij eentje de temp. omlaag gaat, pffffffffffffffff steffie!
    de rest, allemaal veel succes!
    Zijn er nog meiden overtijd?
    hier mijn kaartje, weer iets hoger, maar ik werd gistermorgen verkouden wakker en vannacht met een halfdichte neus wakker gelegen, denk dat die temp. daar dus vandaan komt....

17. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hier even gauw mijn kaartje. Wordt wel eentonig zo.

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hallo

@ Roses...ik weet niet hoor maarre ziet er veel belovend uit...
    @ Adine...die geldt ook voor jou !
    @ Carmen...zou best kunnen maar ik zou het nog ff aakijken...

Sorry als ik ladies vergeten ben....Tis ook best veel om bij te houden hihihhihi.
    Hierbij mijn kaartje...ik voel wat krampjes in mijn onderbuik (had ik vorige maand ook) maar nog geen kruis te zien. We hebben gister ook niet geklust :( en ik wilde het vanmorgen nog proberen maarruhhh nee hoor meneer had geen zin...mss vanavond zegt ie?! Tja mocht ik idd mijn eisprong hebben vandaag...is het vanavond te laat omdat meneer laat thuis komt...pffff beetje jammer...

19. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Ik weet zeker dat er hier een paar zwanger zijn want er komen mooie kaartjes voorbij

Carmen, jij bent er zeker een van want je hebt gewoon je innestelingsdip gehad en nu gata hij lekker omhoog. Verkoudheid geeft geen temp verandering

Smurfin, ja het is nu wel erg spannend

Steffie, meid er is nog niks verkeken want hij is nog goed hoog hoor

Adine, ja het is wel erg eentong bij jou hoe krijg je dat voor elkaar ?

20. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Maakt het qua temp dan iets uit als gedurende de menstruatie de temp niet constant is? Wat is het voordeel daarvan ;)

Deel Deze Pagina