hai meiden ik kom weer eens kijken hoe het met jullie gaat. Natasja, rustig aan he.. ooit komt jouw wondertje ook, waarschijnlijk op het moment dat je haar het minst verwacht. Katootje spannend, hoop het zo voor je Carmen pfff pfff spannend marloes, misschien morgen toch maar testen? pearly wat een rot kaartje.. misschien toch is naar de huisarts? en alle andere meiden veel succes
Wat leuk om al die temperatuurkaartjes te bekijken.Grappig gewoon. @Jaycey Heel veel succes en ik duim voor je spannend hoor.Gezellig dat je naast me komt zitten op de wachtbank. En dat kleppen dat lukt wel dat is één van de dingen waar ik echt goed in ben. @Marloes Vindt het altijd verschrikkelijk dat lange wachten, Als ik nou pijn aan mijn borsten ga krijgen dan weet ik al hoe laat het is, en daar duim ik voor hihihi maar ja moet maar niet teveel verwachten dan kan het ook niet tegenvallen. Tattie***
Hallo dames, Het heeft even geduurd maar hier ben ik dan weer. Heb vaak meegelezen en gekeken met jullie kaartjes hoor. Kun je trouwens veel van leren. Maar zelf zat ik weer aan het begin van mijn cyclus dus niet echt een heel interessant kaartje. Begint nu wel weer interessant te worden. Ik gebruik de Persona en ik had twee dagen het eisymbool. Het klussen staat niet op het kaartje aangegeven, maar neem van mij aan dat dat wel goed zit . Duimen jullie voor mij komende periode....? Thanks. Gr. Dolfijn
Zo, meiden ik zie weer een paar mooie kaarten staan. ! voor iedereen succes ! en dat het maar een mooie maand mag worden ! Gr.
Viel wel mee deze keren. Stukken minder pijnlijk. Het staat gevoelsmatig gewoon erg tegen. Dat zal denk ik niet overgaan. Voor het goede doel zullen we maar zeggen. De laatste keer ? [-o<
In wat voor zin Katootje?.... Dat ie niet is geweest?....of dat ik hem nog krijg?...of dat ie niet meer komt?...
@Nies, of je hem wel gehad hebt? Ik vraag me af wat ie doet als je alle C, E's etc weg zou doen. Veel verandering zit er niet in je temperatuur.
Hoi dames, De Sint is weer in het land Mijn temp is nog steeds goed laag dus mn ei moet er toch echt bijna aankomen, maar wanneer precies...ik weet het niet..ik gebruik persona en die gaf nog geen eisprong aan maar dit is wel de eerste keer dat ik de persona gebruik. Wel wordt het linkerstreepje lichter en dat is een heel goed teken. verder krijg ik ook meer vruchtbaar slijm, dus nog steeds spannend!(had vanochtend om 6.30uur ook al getempt omdat ik even wakker werd en toen had ik 36,4 C maar ben gewoon stil blijven liggen en weer in slaap gevallen dus om 7.30uur wer getempt zoals ik altijd doe dus deze tijd neem ik gewoon aan) Liefs Sylvia
Met de eerste keer dat ik persona gebruik bedoel ik dus dat dit mn eerste cylcus is dat ik de persona gebruik dus al wel meerdere dagen
Hoi dames vandaag wat later dan normaal.Mijn mannetje en ik zijn vandaag weer een jaartje verder samen........ Hier weer mijn templijstje.nog steeds 37,0 en gelukkig nog geen te bekennen!
Ik heb de watery's en de eggwhites onder mijn vruchtbare dagen weg gehaald en FF laat toch dat kruis op dag 18 staan...
Weet je wat het rare is....als ik van dag 22 geen eggwhite invul dan geeft ie mn kruis gewoon helemaal rood...en als ik daar wel eggwhite invul dan krijg ik die stippellijn weer.... Moet ik misschien maar al die fluids weg laten?
Laatste cyclus was 37 dagen....heb een onregelmatige cyclus...dus het is zowiezo al moeilijk om na te gaan wanneer ik al die andere eieren heb gehad... Ik zit nu dus op dag 25 dus als ik mn ei nog niet gehad heb word dat wel een lange cyclus ben ik bang...
Da's dan mooi balen. Maar het zou dus nog kunnen dat ie nog moet komen. Is dit de eerste keer dat je tempt?
Ja dit is de eerste volle maand dat ik temp...vorige cyclus ben ik op de helft begonnen om alvast te oefenen...toen zag mijn kaartje er zo uit: