Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Oct 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Daar kun je dus ook op dag 26 je ei hebben gehad? Is dit tot het eind toe getempt? Je temperatuur kan dus wel hoger.

Ik ga er even vandaar. Skeeleren met de jongste. Als je me niet meer terug ziet......slik ;)

2. Niet meer actief

Ja dag 37 werd ik ongesteld!

Dus die temp kan wel hoger idd...

Hahahaha tuurlijk kom jij terug...gewoon rustig skeeleren en goede bescherming om...helm, knie, elleboog...borst, en ...ehm...doe maar gewoon een harnas aan! ;)

3. Niet meer actief

Heb het allereerste tempkaartje even vervangen...dat was niet de volledige die ik had neer gezet...die er nu staat wel...

4. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, inderdaad de laatste keer.

Gaan jullie allemaal voor me duimen?

Groetjes, Jaycey

5. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    tuurlijk meis! Mijn duimen draaien overuren! ;) ;)
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Liefs Pearly

6. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    KAtootje, mijn duimen maken overuren en ook voor JAycey!.
    Nies ik vul helemaal gen fluids meer in op FF, daar raakt hij vaak van in de war en fluids zijn gewoon erg moeilijk te interpreteren soms.

7. Niet meer actief

Oke Me2...dan ga ik dat ook maar es doen....maar zonder die fluids kan hij wel je ei aangeven?

8. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallokes,

heb gisteren toch wel heeeeeeeeeel diep in de ogen moeten kijken ze? nu vandaag nog maar eens. Maar we gaan lekker uit vanavanond en kan ik zo het vruchtbare periodeke goed afsluiten hoop ik. Ik heb gisterenavond en nu nog eggwhite kan dat, gisterenvoormiddag was het meer waterachtig, wat moet ik nu voor gisteren vermelden.

9. Niet meer actief

Misschien kun jij ook beter niets invullen Zic...jij twijfelt ook af en toe over de samenstelling van je afscheiding...dus ik zou ook niets meer neer zetten...en anders toch watery!

Enne mooie avond van maken meis...en gezellig afsluiten ;)

10. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    JA absoluut en ik vindt het juist het betrouwbaarste ei want het is dan puut op temp gebaseerd!

11. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    dit is mijn kaartje van vandaag

zolas je kan zien heb ik m'n banner terug verzet, kan hem later nog terug veranderen he, moest het verkeerd zijn

12. patrien

patrien Niet meer actief

o`jee, zou ik een korte cycles krijgen, mijn temp daalt naar mijn tempje waar ik mijn eisprong altijd op heb (al 4 tempronde's mijn ei-sprong op 36.2) en ik heb ook al de klachtjes (krampjes enz)
    vanavond maar een keer extra klussen, wie weet.

ps hoe kan ik (stel dat mijn ei is geweest) de methode van ovulatie veranderen, hij staat nu op OPK methode alleen als ik fictief mijn temp verder invul, krijg ik geen kruis, omdat ik geen ovulatietest heb gebruikt
    (moet ik volgens mijn vorige cyclessen pas dag 13 mee beginnen)

13. Niet meer actief

Kan het nog helpen als ik nu alle fluids weg haal dan?...misschien dat ik dan een beter inzicht krijg?

14. Niet meer actief

Ziet er wel goed uit Zico!
    Volgens mij zit je ei te komen of heb je hem idd gehad! ;)

Eh Toontje...ik heb verder geen idee hoe dat werkt op FF...dus ik kan je er niet aan helpen... :(

15. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik kan vandaag echt slijmkes trekken heb er tenvolle naar aan het kijken geweest, hahaha. Gisterenavond was het begonnen, hou het even zo aan, we zullen wel zien he

16. Suus75

Suus75 Actief lid

Sep 9, 2006
    167
    0
    0
    Goedenavond meiden,

@ pearly: ik hoop dat je temp weer omhoog is gegaan!
    @ Nies: raar hoor zoveel lage temps achter elkaar ...
    @ Friezin: hoe is het nu met de temp?
    @ katootje: ik duim voor je... gauw stijgen!
    @ Berbel: hopelijk kom je met goed nieuws terug!
    @ Tattie: jij ook op het wachtbankje! Succes met wachten meid!
    @ Ingiemoppie: goed dat je nog niks had gezegd over mijn duivels, je lijkt gelijk te krijgen!
    @ sam: spannend hoor, in ieder geval maar klussen, kun je je ei tenminste niet missen!
    @ Natasje: ook succes met het wachten meid!
    @ Avalon: dag 18 duurt gelukkig niet zo lang meer.
    @ Marloes: morgen testen! Ik ga er speciaal vroeg voor opstaan!
    @ Katootje: lastig als het zo onduidelijk is he? Nou, de moeilijke wachtdagen weer doorkomen.
    @ Leanne: gefeliciteerd met jullie jaartje verder.

Je en hier lijkt het goed nieuws te zijn. Voor mijn doen ben ik overtijd, ik word altijd 9 dagen na mijn ei ongesteld en ben nu op 11 dpo, dus ik heb getest. En positief! Vreselijk spannend, zeker na mijn miskraam en vooral omdat ik toch wel wat bloedverlies heb gehad.... brrr brrrr

Heel erg veel succes allemaal en ik hoop voorlopig niet meer te hoeven tempen!

Liefs,
    Suus

17. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dat had ik vandaag ook zico, zo erg heb ik het nog nooit gehad ,leek wel snot maar dan doorzichtig vam kleur (lekker praatje hé)
    had echt zo van wat ziet dat er ranzig uit.
    ben vanmorgen vergeten te tempen,toen ik aangekleed was dacht ik er aan (gebeurt wel vaker de laatste dagen dat ik het vergeet :oops: )
    denk wel dat er een ei in aantocht is of net is geweest.

suus: GEFELICITEERD!

18. Suus75

Suus75 Actief lid

Sep 9, 2006
    167
    0
    0
    Sonja, jij had voor mij november gependeld trouwens!

19. Niet meer actief

@Sonja, worden weer spannende weken!Ik duim voor je!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    voor mij ook Suus... zullen we morgens eens gaan kijken of het klopt

Share This Page