Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik hou je in de gaten Marloes :D
    Hoop echt dat je 2 strepen te zien krijgt morgen.

Suus gefeliciteerd

Mijn kaartje:

2. Niet meer actief

hihi, Sonja heeft voor mij ook nov. gependeld. Zou super zijn als het bij iedereen raak is! Nog ff mijn kaartje, kan het niet laten!En hopen op een flinke 'butterflydip'!Butterfly is mijn muze,jullie hebben haar dip toch ook gezien! Morgen zit ik op 7dpo en vanaf dan verwacht ik een mega butterfly dip!Ik ga nl een dip vragen aan Sinterklaas ;)

3. Niet meer actief

Laat bij mij die dip maar zitten. Ik wil gewoon zwanger zijn :p

4. Niet meer actief

Ja, maar ik vind die butterflydip echt geweldig, ze ging bijna 1 graad omlaag en de dag erop schoot ze als een kanonskogel omhoog!De ultieme dip, dan kan het toch gewoon niet misgaan toch?Ga ff op FF kijken naar zwangerschapskaarten!

5. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Hallo meiden!

Ik kom even een kort vraagje stellen. Ik zie bij meerderen het blokje BD op jullie kaartjes staan, wat moet ik daar onder verstaan en hoe krijg je dat toegevoegd?

Groetjes, Astrid

6. Niet meer actief

Weg kruis...weg hoop.... :cry: :(

7. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    balen nies....
    hoe krijg je dt plaatje op het scherm....?

8. Niet meer actief

9. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Mijn kaartje voor vandaag. Heb niet zoveel tijd om te reageren helaas. Ik ga zo met mijn manneke richting mijn ouders en dan gaan we naar de boekenbeurs in Nieuwegein.
    Dat vinden we altijd heel leuk om daar rond te snuffelen. Ben benieuwd wat ik nu weer allemaal tegenkom. Misschien wel een mooi boek over zwangerschappen enzo, niet dat het al zover is, maar een mens kan erover dromen, toch?. :)

Van mijn cyclus begrijp ik niets meer. De eisprong zit tot nu toe al periodes op dag 18. Het is nu dag 17 en mijn temp is nog hoog en mijn afscheiding is creamy te noemen. We gaan vanavond nog even klussen voor de zekerheid, maar of het wat uitmaakt. Afwachten maar weer. Ik vind dat mijn cyclus er deze periode echt vreemd uitziet.
    Maar ach, dat kan weer positief zijn.

Fijne dag allemaal en ik probeer vanavond wel even te reageren.

Groetjes,

Marianne

10. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    @SuusWauw Van Harte Gefeliciteerd meid,en een paar hele leuke maanden gewenst.
    Geweldig weer een gelukkig mens erbij in de wereld.

Hier komt mijn temperatuurkaartje van vandaag.

Groetjes Tattie***

11. Niet meer actief

goeiemorgen!
    @Nies:eek:, wat frustrerend dat je kruis weg is!Misschien is je ei wel geweest, maar zie je het niet aan je temp.ofzo?Of hij komt later?Ik probeer allemaal scenario's voor je te verzinnen, maar ik zou ook erg balen hoor! Aan het klussen heeft het in ieder geval niet gelegen...
    Mocht je nou ongi worden, zou ik denk ik als ik jou was een klein kapitaaltje aan ovu.testen in huis halen.Je hebt nl wel egwhite enzo en dan zou ik op die dagen ff testen..
    @Mamairis:In het zelfde rijtje waar je je temp invult staat er ook Intercourse/insemination, daar kun je am/pm of x of xx aanklikken.Dat is dus wanneer je sex gehad heb(xx is voor de bezige bijen die het meer dan 1keer op een dag gedaan hebben)

Hier mijn kaartje.Ben gisteravond uit geweest, lekker gedronken(aangeschoten van 2 wijntjes en 1 baileys), lag om half 4 op mijn bedje.Toen heb ik om half 8 getempt, ik was al wakker en ik temp altijd om die tijd.Ik denk dat ik wel 3 uur geslapen heb, maar heb toch maar even aangegeven sleep deprived en drinking en nu heb ik een open rondje gekregen.
    Ik zal het zo toch wel goed gedaan hebben?

12. Niet meer actief

Ja vreemd he Carmen...heb ff zitten spelen met FF...als ik morgen 36.6 zou hebben dan zet ie mn kruis weer terug op dag 18...

Maarre...ben je niet bang dat je zwanger bent...gezien je temp en je drankjes?
    Of heb je een gevoel dat je niet zwanger bent?....Aan je temp ligt het volgens mij niet, die ziet er wel goed uit! ;)

13. Niet meer actief

hoe is het trouwens met Marloes!Mijn duimpjes draaien overuren!

14. Niet meer actief

Ja, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar :)

15. Niet meer actief

hoi nies!
    Ach, ik heb me maanden koest gehouden wat alcohol betreft.En ik heb begrepen dat een paar drankjes zo in het begin geen kwaad kan, aangezien er nog geen bloedband is.(heb ik van Natasja gehoord)
    Ik weet gewoon zeker dat ik niet zwanger ben en naar mijn temp moet je zeker niet kijken.Aangezien die elke maand zo hoog is, 1 dag voor mijn ongi keldert hij toch weer.(er zaten trouwens meer ijsklonten dan alcohol in die glazen)Dit is echt de 1e keer dat ik iets gedronken heb na mijn eisprong.

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoe moet je je tempkaart erop doen dit is mijn eerste tempkaart en ben niet zo goed met de computer wie kan mij helpen? :oops:

17. Niet meer actief

Dat heb ik ook gelezen over die bloedband... ;) ...
    Dus het zal wel geen kwaad kunnen!
    Af en toe moet je er ook even tussen uit hoor, kan me daar heel veel bij voor stellen...je hebt het echt ff nodig!
    Wij gaan aankomend weekend lekker een weekendje naar Duitsland, Landal Greenparks...ff wat anders en ff lucht happen ;)

18. Niet meer actief

Hoi Tijgertje!
    Je moet dat temp.kaartje ff opslaan.
    Dan ga je naar imageshack.us,
    daar klik je op 'bladeren' je zoekt je temp.kaartje op, en dan klik je op openen, onder bladeren staat rezise image, die moet je even aanvinken,320x340 moet je als grootte kiezen ,dan moet je host it aanklikken, en daarna moet je als het goed is je plaatje al te zien krijgen en dan moet je op de allerlaatste link klikken(ctrl knop en c indrukken)Dan kopieer je hem , dan ga je naar zwangerschapspagina, nieuw antwoord aaklikken.Daarna moet je img aanklikken, daarna ctrl+v intoetsen, daarna weer img inklikken en voila, dan moet je temp.kaartje te zien zijn!(als je op voorbeeld of oke gedrukt hebt)

19. Niet meer actief

ik ben blij dat je er zo over denkt, begon me al een beetje schuldig te voelen.Maar ik word het ook zat om al die maanden zo krampachtig te letten op wat ik eet en drink.Ik rook niet en als ik nou een miskraam zou krijgen, heeft het bij voorbaat toch niet goed gezeten en ik denk niet dat een paar wijntjes er voor gezorgd zouden hebben.

20. Niet meer actief

maar leuk hoor, een weekendje weg!lekker gebratewurste eten, jawohl! ;)

Deel Deze Pagina