Ah nee joh meis!....Je hebt dit gewoon af en toe nodig hoor...je moet je vooral niet schuldig voelen! Enne.... ik rook wel.... Niet als ik zwanger blijkt te zijn hoor....dan geef ik het op, maar heb er nu gewoon de kracht niet voor Komt wel! Dus af en toe gewoon genieten meis...anders word het pas echt een sleur
ik ga mijn vriendje ff aandacht geven, die word gek ervan dat ik zo vaak achter die computer zit!Maar ik ga wel regelmatig ff checken of Marloes goed nieuws heeft!
Ja hoe is het met marloes die zie ik ook niet gister kon ik niet komen omdat ik verjaardag had gezellig.....
Hier mijn kaartje weer! Heb geen last meer van bruine afscheiding! Verder is de temp ook niet echt hoog dus verwacht wel dat ze nog gaan doorbreken! Marloes waar blijf je? Liefs Pearly
Nog geen kruis. Morgen dus. Ik ben stiknerveus. Bang dat het deze keer niet gelukt is maar ook bang voor als het wel gelukt is. Voor hoelang dan? Het is ook zo verd*mde vervelend afhankelijk te zijn van een derde figuur. Hoe zit ik er over een jaar bij? Bedankt donor maar helaas....heb mijn dag niet vandaag. Zondagmorgenregendip.
FF denkt dat ik mijn ei op dag 8 heb gehad, nu vraag ik me af of ik wel genoeg geklust heb die dagen maar 2 keer...! HELP! Ben nu onwijs onzeker.... Jeetje, zo vroeg in de cyclus had ik niet verwacht! Of kan het nog veranderen!?
Ik vind dat kaartje er niet uitzien alsof je je ei al gehad hebt, je temp. blijfterg laag.Maar mocht je hem nu wel al gehad hebben, zit je met het klussen nog best goed hoor.Schijnt juist te worden aangeraden om het 2 dgn voor je eisprong te doen!Dus niet te veel wories!Ik weet niet hoe lang je al klust, maar aan je banner te zien is dag 8 echt te vroeg.Ik heb ook een cyclus van rond de 28 dagen en ik temp nu 3 maanden en ik heb 1 keer een vroeg ei gehad, op dag 10, maar daarna op dag 14 en op dag 13.Klus maar ff lekker door voor de zekerheid!
Mijn templijst vandaag: Weer flinke daling, 36,4 c, echt laag voor mij, zo laag heb ik nog nooit gehad . Maar het is wel een goed teken! ook omdat ik vanaf gisterenavond laat meer stekjes heb vooral links onder (ovulatiesteekjes). Ook gebruik ik naast de persona ovulatietestjes en die gaf gisteren ook weer een goede zichtbare linkerstreep maar nog niet zo donker als de rechterstreep (moeten even donker zijn). Dus...het komt steeds dichterbij! Nog steeds spannend dus wanneer ik mn ei heb. marloes! waar ben je! Ik ben zooo benieuwd! Liefs Sylvia
PPfff bedankt, en anders zit ik wel goed ? Mooi! Schrok gewoon een beetje zou zonde van de maand zijn!
Hey katootje! Ik kan me jouw frustratie en machteloosheid heel goed voorstellen hoor!Zeker omdat er een 3e persoon is.Maar aan jouw kaartje te zien krijg jij morgen je kruis en ja, het is eng!Maar het is toch gewldig dat het bij de 1e poging al raak was!Je hebt gewoon pech gehad, maar je kunt zwanger raken!Je kunt er verder toch weinig aan doen, probeer het een beetje los te laten en ik ga heeel hard voor je duimen dat het raak is!knuffel!
haha... wat een nieuwsgierige dames allemaal... maar ik laat m'n banner nog even zo... we zagen een ontzettend heeeeeeel licht streepje, als we er een lichtje achter hielden of de test tegen het raam hielden... woensdag gaan we weer verder... grrrrrrr oh ja temp was weer hoger kaartje komt later want Imageshack werkt niet mee, nu wel
Hallo allemaal, Ik ben hier terecht gekomen via Sylvia.... Thanks meid! En wil me even voorstellen en mn tempkaartje hier plaatsen. Ik ben Hannah, 24 jaar. Woon samen met Jeroen 28 jaar. Wij zijn aan de klus voor een 1e kindje. Ronde 1 een vroege mk gehad. Nu in ronde 5! Hieronder mijn tempkaartje:
Goedemiddag dames, @Marloes...spannend joh, maar het moet haast wel waar zijn. Alvast een voorzichtige felicitatie van mij. @Hannah....welkom op dit forum. Mooi kaartje heb je. Hopelijk is het raak deze ronde. Hier mijn kaartje weer. Is nog niet veel op te zien. Groetjes, Jaycey
hoi dames Nies: wat vervelend nu meissie........ Suus: van harte meid, geniet er maar lekker van....... Marloes: je maakt het wel erg spannend! Gerrina: ziet er toch helemaal niet verkeerd uit! Alle andere meiden natuurlijk ook weer veel succes....... Hier dit weekend erg druk, voel me verder wel oke, alleen wat moe af en toe....... grtjs Twinny