Nou Marloes: het blijft spannend...kan toch haast niet anders? Hannah: van harte welkom! Veel succes. Aan mijn kaartje is nog niets te zien. Zit op dpo 10. Had afgelopen twee dagen een hoge temp 37,0, maar ben volgens mij een beetje ziek. VAnochtend weer naar 36,7. Nu op naar het ei en ik duim, ook voor jullie, voor een heeeeel mooi sinterklaas cadeautje!
Nou meiden helaas zijn gisteravond de weer gekomen.Nog wel op ons jubileum snik snif snotter............. Hier dus maar weer een nieuw kaartje............Ik heb trouwens iedere keer een DPO van 6 of 7 dagen das toch ook niet goed?
Balen... nee 6/7 dagen is niet heel best. Aangezien het eitje er bijna 7 dagen over doet om te gaan nestelen.
Mijn ei komt eigenlijk altijd op dag 25 en dan word ik op dag 31 of 32 ongi.Vanaf wanneer zou ik dan naar de huisarts kunnen denk je na hoeveel maanden tempen zou die me geloven........
Hey hannah, welkom meis leuk dat je hier ook mee komt kletsen en je templijstjes komt plaatsen. je templijst ziet er echt goed uit hoor! Liefs Sylvia
Dank je meis! Tja hij moet nog even mooi blijven.......... Enne leanne, Een kennisje van mij had precies hetzelfde als jij. 6/7 dagen na eisprong al ongi. Hierdoor krijgt het eitje nooit de kans zich te nestelen. Zij bleek een verkorte luteale fase te hebben. Ze heeft om die fase te verlengen hormonen moeten spuiten en is toen zwanger geraakt. Ik weet niet hoe lang je al tempt maar ik zou gewoon ns naar de huisarts gaan.
marloes spannend ! we duimen voor je nies je voelt je ei toch, ik weet niet of het erg is dat je het niet in de temp ziet, mijn temp kaart is ook niet geweldig, volgende week krijg ik uitleg van de gyn over de temp. leanne als je 2 of 3 kaartjes hebt kun je wel een afspraak maken. hannah welkom. suus gefeliciteerd !
Hoi allemaal, Lees al een tijdje mee en heb me vandaag ook voorgesteld hier. Wat fijn om te merken dat er zoveel mensen zijn die met dezelfde wens rondlopen als ik...als WIJ beter gezegd. Zo'n forum is wel een uitkomst zeg...kun je toch je gevoelens delen over die diepe maar vaak voor de omgeving nog geheime wens. Lang leve de anonimiteit van het internet in dit geval. Nu in ronde 3 voor ons eerste hummeltje en deze maand ook voor het eerst temp bijgehouden. Mijn cyclus tot nu toe: 28-28-29-30 (ook al twee maanden bijgehouden voor we begonnen met klussen voor een hummeltje) Mijn tempkaartje van deze maand laat tot nu toe een late eisprong zien....geen idee wanneer ik nu eigenlijk mijn NOD moet rekenen. Het wordt weer spannend zeg...vooral zo in het weekend...nog meer tijd om er mee bezig te zijn. liefs, Mir
volgens mij gaat dit geleidelijk weer naar beneden dat heb ik zelf wel en heel veel succes in de volgende ronde liefs samantha
Hier mijn kaartje even.... Eitje is geweest....helaas erg vroeg dus ik was (door ziek zijn) er nog niet helemaal op bedacht... Nu maar hopen dat dat juist goed blijkt te zijn...maar ik denk dat ik um gemist heb deze keer....weer eens wat anders... Moet er wel even bij vermelden dat mijn cyclus vorige maand ook zo ging, eitje leek op dag 12 te zijn...en later kreeg ik op dag 19 een tweede stijging....dat bleek mijn eitje te zijn, want ik werd keurig ongi na 12 dagen.... Ik stond alleen erg op mijn verkeerde been door die vroege stijging, waande mezelf al overtijd....maar nee...mijn eitje bleek later te zijn. Dus ik houd mijn ogen open deze keer...