Nou meiden ik zal dit kaartje dan nog maar aan kijken en anders ga ik idd naar de huisarts.Ik vond het zelf ook al vreemd iedere keer pas op dag 25 me eisprong en dan na 6 of 7 dagen weer ongi.Zal deze cyclus nog aankijken en anders zit ik lekker bij de huisarts op de stoep.......
Zico: dat lijkt er wel op dat je hem gehad hebt, je temp is zo flink gestegen! Ik begin nu steedsmeer eggwhite te krijgen vanaf gisteren, vanochtend ook weer best veel...persona geeft nog geen ei aan maar ik ga wat meer uit van mn eigen gevoel enzo, en het eggwhite. Mijn temp is dus nog steeds laag! ben benieuwd wanneer die omhoog gaat....blijft wel lang spannend bij mij zeg...eitje; kom nu maar hoor!
http://img143.imageshack.us/my.php?image=naamloosfl3.png begrijp het nognniet helemaal hoe ik mijn plaatje via imageshack erop moet krijgen...
Ik kopieer de link van mijn plaatje...en dan hier in het bericht de knop Img aanklikken en dan de link plakken en dan weer de knop Img aanklikken... Normaal gesproken zou dat moeten lukken...
ke kroijg heel veel linken te zien... voor je email voor website voor friends... zou niet weten welke ik moet hebben
heeeeeeeeeeeeeeee heeeeeeeeeeeeeeee heb hem door. kaartje klopt niet echt maar nu weet ik hoe het moet thanx
goeiemorgen allemaal, hierbij ook weer mijn kaartje, nog niet veel verandert en de ovu testen zijn ook nog negatief. Hebben jullie een leuk weekend gehad allemaal. hier ene rustig weekend, hubbie mnoest werken en gisteren boven een hoop opgeruimd en was weggestreken en gevouwen. xxx sam
Goeiemorgen ! Hier weer mijn kaartje: Er veranderd helemaal niks Tijd voor koffie en ff alles terug lezen
zo dit is het goede kaartje ben nit gelijk begonnen met begin cyclus. ik probeer door het tempen meer inzicht te krijgen in mijn cyclus omdat die zo onregelmatig is. moet je beginnen met tempen ls je ongi word de eerste dag.. en stijgt je temp voor of na je ei? ik lees af en toe hier mee en ziet er gezellig en leerzaam uit. ik ben esther ben 25 jaar en nu 6 maandjes van de pil af. xxx