ben benieuwd of die nu nog omhoog gaat. we zullen zien... ik kijk wel mee met jullie ben er echt nog een leek in
Goeiemorgen Meiden, @MirWe gaan gelijk op mijn Nod-dag is ook op 28 november,sterkte en veel succes. @ZicoZo wat een steiging dit kan niet anders dan jou eisprong zijn geweest. @HairdresserHihihi Eindelijk is het je dan gelukt he,ja je moet het gewoon even doorkrijgen,en nou nog het kaartje goed invullen. Nou Hier komt mijn kaartje van vandaag.....Ik wordt helemaal gek,ik hoop dat ik me vandaag wat minder lekker voel en dat mijn temperatuur daarom nu 37.2 is,want anders ben ik bang dat mijn kans van deze maand misschien weleens aan mijn neus voorbij is gegaan. Ineens schiet hij weer omhoog tjonge ik baal echt wel een beetje. Hopelijk is hij morgen weer lager en dan eens kijken wat ff doet. Nou doei Tattie***
goeiemorgen dames! Gisteravond na het liefdesspel merkte ik bloed op in een doek waar ik het kwakje van mijn vriend heb opgevangen, nadat hij in mij was klaargekomen. Beetje vreemd want heb na mijn ongi geen bloed meer gespot.We hebben ook geen wilde kinky dingen gedaan, dus ik begrijp niet waar dat bloed opeens vandaan komt.Mijn NOD is pas over een week, geen spoortje bloed meer aangetroffen, was alleen beetje na de sex.Het deed tijdens ook geen pijn ofzo. Erg spannend dus, misschien een innestelingsbloedinkje?Al heb ik op FF gekeken en er waren ook vrouwen bij die dat hadden en gewoon ongi werden.Maar ben toch wel beetje zenuwachtig! hier mijn kaartje!
Huh, ik volg je niet helemaal geloof ik! Een temp.verhoging is juist goed hoor!Na je ei, hoe hoger hoe beterrrrr!
Huh, volgens mij mis ik hier iets?!Een hoge temp is juist goed hoor!Na je ei, hoe hoger je temp.hoe beter!
@ Carmen Ja dat klopt maar daardoor is mijn eisprong wel op geschoven en als ik dan kijk hoe vaak wij hebben geklust net voor de eisprong dat is dan 1 keer dan denk ik,.... als hij op dag 16 was blijven staan dan had ik meer kans gehad want daarvoor hebben wij vaker geklust snappie dat bedoel ik eigenlijk. Groetjes Tattie*** Ik weet het ook niet meer. Laat me denk ik maar verrassen nu.
Leanne...balen meis.... Ik zou het idd nog effekes aankijken en dan ff naar de huisarts gaan... Misschien word je dan gewoon wat wijzer. Katootje...kep mn vingers gekruist hoor...! Spannend! Carmen... ...wow!....Spannend!....Dat was vast innestelbloed! Duim...duim...duim! Tis voor een boel meiden spannend he...ik duim voor jullie allemaal hoor, ook voor de klussers en de bankwachters... Ik duim ook een beetje voor mezelf...wil zo graag een eitje...of op z'n minst een beetje duidelijkheid... Maar goed, ik moet nie zeuren Komt wel! Koffie...Koffie....tijd....
hey niesje! Ja, kan me je frustratie goed voorstellen hoor.Kijk het gewoon nog ff aan, meer kun je niet doen, maar wel irritant hoor! Ik vind het zo vreemd dat dat bloed na de sex te voorschijn komt.Kan me niet voorstellen dat mijn vriendje zo'n lange worst heeft dat hij in mijn baarmoeder zit?Of kan dat wel?hihi, waar je je niet druk om kunt maken..
@Carmen Jij geeft goeie moed thanks. @Nies Smakelijk,en ik duim voor een eisprong voor jou. Doei,Tattie***
Dank je wel Tatty!....duim natuurlijk ook voor jou! Enne Carmen...als je niet met megagrote vibo's, komkommers, metworsten enz hebt gespeeld dan kan ik me niet anders voorstellen dan dat het een nestelbloeding is...als je het verder nooit hebt dan zou het raar zijn als het door de sex kwam... En voor een ongie is het nog way te vroeg!
Hoi meiden, even een vraagje van mij. Wanner gaat je tempkaartje omlaag na je eisprong? Ik zit nu 1 dag voor nod en mijn temp blijft 37.0. En dat is ie vanaf mijn eisprong. Daarvoor 36.4 of 36.5 Maar vanmorgen heb ik getest met zo'n test die je 4 dagen van tevoren kunt gebruiken en die is negatief. Snap het dus allemaal niet meer zo. Eerste keer dat ik temp nl. Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Misschien toch te vroeg getest Lies...je bent niet de eerste die dit overkomt...dus zou nog even een paar dagen wachten en weer testen! Je temp werkt in elk geval goed mee...mits ie morgen ineens kelderd.... Ik duim voor je!
okay... Gaat ie dan, het zijn echt zo enorm veel berichtjes om door te lezen dus wie het niet erg vind om het nogmaals samen te vatten, alvast bedankt! Heb van de HA de tip gekregen wat meer inzicht in cyclus te krijgen want mn lijf houdt me flink voor de gek... Ben overtijd maar test negatief, geen spoor van en cyclus lijkt steeds langer te worden na meer dan half jaar zonder pil... Ik moet ds nog ongesteld worden, heeft het echt pas zin om dan op je eerste dag te gaan tempen? En zou het zo kunnen zijn dat je aan je temp ook ziet wanneer je ongesteld moet worden? Kga vanmiddag thermootje halen dat ik volledig voor mezelf kan opeisen (in nachtkastje bewaren) maar ik moet nog thuis raken in interpreteren temperatuurtjes dus. wat houdt wat in zeg maar... omhoog is goed, maar wat houdt omlaag in? bijvoorbeeld... wie wil me beetje wegwijs maken? Thanx
@Vraagtekentjes Je begint met temperaturen de eerste dag van je menstruatie,altijd op hetzelfde tijdstip en natuurlijk anaal dat geeft namelijk het beste resultaat. Waarschijnlijk is je temperatuur dan altijd een beetje regelmatig te noemen.En als je dan je eisprong hebt gehad zul je zien dat hij verhoogd wordt met ongeveer 0.3 graden. Dan blijft hij hoog tot ongeveer op de dag van je volgende menstruatie en zal hij ineens weer dalen. Daalt hij niet op de dag dat je je menstruatie had moeten krijgen dan ben je overtijd NOD-dag. Vanaf die dag kun je dan ook gaan testen of je zwanger bent. Heel veel succes met temperaturen. Groetjes Tattie***
@Tattie, Dankjewel voor je antwoord! Ik realiseer me terwijl ik zit te lezen ook pas waarom het nú nog geen zin heeft om te gaan tempen.. Kwee natuurlijk helemaal niet wat temp normaal moet zijn... Ach, net wakker zeg maar! En in de regel moet je ongeveer 14 dagen na ei ongesteld worden toch? want de periode vóór ei kan langer duren maar ná ei hoort dat niet te doen... Dat moet goed gaan dus... Hoop ik, ben nu wel genoeg gefopt dus wil ik beetje inzicht krijgen, hier wordt ik knettergek van... mmm, okidoki, dan ga ik eens een kaartje uitzoeken lijkt me... En eelt op mn duimen duimen dat mn nu maar snel mag komen (had niet verwacht dat ooit te moeten zeggen )! Dankjewel!
lies temperatuurkaartje ziet er mooi uit nu nog even afwachten wat de temp. gaat doen de komende dagen. vraagtekentjes meestal begin je de eerste dag mentruatie met temperaturen, maar als je het leuk vind kun je nu ook al vast beginnen.
@Vraagtekentjes Hier een fijne site voor je temperatuurkaartje gebruiken wij hier bijna allemaal. http://www.fertilityfriend.com Je moet als je temperatuurt natuurlijk tempen zonder dat je uit bed bent geweest. Dus gewoon zodra je wakker bent.Ik zet altijd mijn wekker. En je mag best morgenvroeg al beginnen hoor. Maar het beste is gewoon de eerste dag van je menstruatie. En normaal is inderdaad 14 dagen na je ei komt je menstruatie maar niet iedereen is hetzelfde en bij sommige kan het dus ook korter of juist langer duren. Nou succes Tattie***