Heb dat dus wel gehad die steekjes links en rechts maar dacht dat die voor de ovulatie hoorde ofzo bij mij.. Ik heb nu weer minder vruchtbaar slijm vanaf de avond...kan dat, dat er straks/morgen weer veel meer is of betekent het dat ik mn ei ga krijgen? en dus niet meer van dat rekbare slim krijg? had vandaag dus echt super rekbaar slijm, dus heel duidelijk super vruchtbaar slijm heel de dag door) Oja, hoeveel dagen na je ei gaat je temp omhoog? Meteen al of paar dagen erna? Mn temp was vanochtend nog laag,
@ Sylvia, Je temp ziet er goed uit hoor. Gisteren was je laagste temp, vandaag stijgt ie alweer. Als ie morgen weer stijgt dan heb je waarschijnlijk vandaag je ei gehad.... Ben benieuwd! Mijn temo blijft nog steeds goed.......
Mooi tempkaartje Hannah! Zouden jullie allemaal eens in mijn album willen kijken wanneer ik mij eitje gehad heb? Snap niet hoe ik em moet lezen
Hoi meiden hier mijn kaartje nog niks op te zien.Voor mijn doen zit ik nog steeds vrij hoog.......Nu maar hopen dat het weer gaat zakken, daarna super gaat stijgen en eens langer dan 6 dagen zo blijft............
hier mijn kaartje ook op de vroege ochtend. gisteren met clear bleu digitale ovulatie test getest en die was positief. vanochtend weer en nog steeds positief. toen ik de test uit de houder haalde daarna vergeleek ik de streepjes van vandaag en gisteren (weet dat je dat niet moet doen) maar gistereb had ik 2 even blauwe lijen en vandaag is de rechtste test streep min de blauw en de linker vet blauw. als die positief is heb ik mijn ei sprong nog niet gehad tocht? en hoe lang kan die digitale positief blijven aangeven? thanx alvast meiden
hallo meiden, even een vraagje donderdag 37.18 vrijdag 37.24 zaterdag en zondag en maandag geen tijd dinsdag 37.20 meestal is mijn temp. 36.8 dus het is aan de hoge kant maar stijgt niet. is dit ook nog goed of moet hij blijven stijgen? groetjes las
Hmmm...mijn temp wil niet echt stijgen... :-k Ga ik toch weer twijfelen aan mijn ei.... Maar we klussen maar gewoon door...just in case...
Hey ladies, hannah, jouw lijst ziet er mooi uit zeg! vandaag is mn temp nog weer hetzelfde als gisteren.. Zie hieronder templijst.. Idd sandraK: gewoon lekker doorklussen misschien gaat ie dadelijk weer omhoog, ik hoop het voor je!
Goeiemorgen lieve meiden, hierbij mijn kaartje weer. hoop dat de temperatuurdaling iets goeds betekent. zit nu op dag 17 en dara had ik de eerste ronde clomid mijn eisprong. mijn ovutest was gisteren nog neatief, dus we wachten af. sylvia, je hoeft je eisprong niet te voelen hoor meid. je tempkaart ziet er wel goed uit hoor. hannah, goed kaartje, nu hoog houden die temp. ik blaas ff PPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF lies, volgens mij is je ei ook op dag 18 geweest katootje, hoe is het. ik duim nog hard voor je hoor. sandrak, ik zou ook nog even gezellig blijven klussen hoor hoe is het met de rest van de meiden? iedereen een fijne dag vandaag
Goedemorgen meiden! Het ongelooflijke is gebeurd! Whoe-eeeeeeeeelp! Hij is gezakt...en goed ook!...Krijg ik nou mn ei of is ie al geweest? Effe terug lezen en koffie!
Mogguh Sonja! Denk je...ja die banner klopt denkt ik niet helemaal...ik heb een onregelmatige cyclus en heb de laatste aangehouden...dus mn ei is nog niet geweest dan?.... Man ik word daar zo onzeker van he...ik dacht dat als je temp omlaag schoot je ei al geweest was...dus aan de klus dus Dank je wel Sonja!
Goedemorgen allemaal, Bij mij nog steeds temp stabiel op 36,9 (nu al 6 dagen ongeveer; zie mijn kaartje van gisteren).. geen tijd om kaartje te plaatsen.. misschien vanavond nog. Had nog kort vraagje: daalt je temp altijd als de duiveltjes komen? Of kan je temp ook hoog blijven en toch duiveltjes? Als het zo blijft misschien morgenochtend er eens een testje tegen aan gooien... spannend