Silla, laat dat eitje dan maar even wachten en hij blijft wel even leven hoor dus vanavond kan dan echt nog wel
Mirre volgens mij heeft het geen meerwaarde hoor alleen het is we grappig natuurlijk zo mooi constant
Ik snap er nu zelf even niets meer van. Ik temp altijd om half zes. Toen was ie dus 37.05 Ik ben er echter een uur eerder uitgeweest en toen was hij 37.24 (half vijf) Om half zeven ging ik eruit...37.35 Ik heb de laagste maar aangehouden
@ Katootje.. Allereerst ziet je kaartje er veel belovend uit. Ik begrijp wat je bedoelt wat de temp betreft. Ik had vanmorgen hetzelfde...ik temp normaal om 7 uur, maar ik moest vanmorgen plassen en ik had het ontzettend warm (heb ik wel eens vaker gigigi). Toen ik om 6 uur ging tempen was het 36.7 ging naar de wc e.d....toch ging ik ff om 7 uur tempen...en toen was ie 36.5 dusss ook ik heb de laagste aangehouden. Greetz Silla
Ik moet er 's nachts altijd uit en dan temp ik niet . Ik temp pas op het moment dat ik er echt uit ga. Hoe krijgen jullie die kaartjes in zo'n mooi tumbnailtje?
Goedemorgen, Hier mijn kaartje. Helaas een daling. Met een beetje pech zet deze daling zich voort. Als mijn temp morgen nog verder naar beneden gaat, is het game over voor mij. Fijne dag allemaal
@Adine, ik meestal ook niet. Maar dit was maar een uur voor het opstaan, vandaar. Over de kaartjes...zie pagina 1 @Silla, het ziet er inderdaad leuk uit. Ben benieuwd naar morgen. Na dag 8 zakt bij mij de temperatuur al in elkaar. Niet hard maar toch dus.. [-o< @Carmen, je stijgt wel erg hard =D>
@ Jaycey... Kop op meis het kan ook nog stijgen! pffffffff ik blaas in elk geval voor je... Knuf Silla
Mj24: Toch gaat je temp. mooi omhoog! Roses: Gaat goed, wanneer ga je testen? Smurfin: Kom op, doorzetten! Steffie en Jaycey: Hopen dat de temp. morgen weer stijg had ik ook en kijk bij mij. Carmen: Gaat de goeie kant op. Abine: Eentonig maar wel erg goed. Katootje: Gaat goed! Nou mijn temp. was vanmorgen weer omhoog gegaan dus er gelijk een test achteraan gedaan en ...........ik heb 2 streepjes, ZWANGER! Ik ben nog wel voorzichtig blij, maandag moet ik naar de gyn. en dan laat ik het even opnieuw testen.
Heel erg gefeliciteerd Sterrekind! Super! Ik wil mijn kaartje nog evn laten zien, vandaag had ik nl gen hogere temp maar net zo hoog, is dit erg? Voel me meteen al minder blij omdat de stijging juist zo goedging. Wel heb ik op meerdere (lees: veel) temp kaartjes van zwangeren gezien dat daar ook wel na eisprong daling inzit of langere tijd dezelfde temp. Wat denken jullie: is het bij mij foute boel of gaat het nog goed? (heb echt geen verstand van temp kaartes) Ik ga weer poging doen om mn kaartje goedneer te zetten hier. Liefs Sylvia
Je ziet hem niet meteen staan maar als je er op klikt doet ie het...Ga maar geen verdere pogingen doen want is ook zo zonde van dit foum. Stom dat ik niet weet hoe dat moet, sorry natasja. Liefs Sylvia
Wauw Sterrekind, dat is nog eens lekker wakker worden. Gefeliciteerd. Sylvia: Jij kaartje ziet er toch niet zo slecht uit? Je temp zakt nog niet.
Vandaag en gisteren avond had ik trouwens weer veel krampjes, maar ook echt van die krampjes die vlak bij je liezen en schaambotje zitten. En dan is het vooral rechts. Dus dat heb ik nog steeds. Zoo spannend zeg!
sylvia, als ie zo blijft ie het perfect meid, je blijft niet stijgen na je ei . als je boven de rode lijn blijft is het nog goed, als je geen daling krijgt. dus zo houden meid