goeiemorgen dames! @Nies:eitjeeitjeeitjeeitje!Zo, ik hoop dat het werkt! @las:mooi hoor die verhoging, lekker huoden zo, stabiel is goed hoor! @Sam:ik duim voor je dat het je ei is, ziet er positief uit vind ik! @Lies:kan de eerste dagen niet zien, maar ik zie toch duidelijk een ei op dag 18! @Katootje:trek je het nog?Spannende dagen he? @Hairdresser: sorry, ik ben niet bekend met digitale testen.Mijn ervaring is, dat de dag na een vet positieve test ik de dag erna vet negatief test, dus het streepje is dan bijna weg... @Leanne1985:Je temp is inderdaad aan de hoge kant, maar als je op mijn kaartje kunt lezen, dat had ik de 1e dagen ook hoor.Ik baalde er toen ook van, maar het is goed gekomen.Ik duim voor een heeeeeele lange lutheale fase, meis! @Sonja:volgens mij heb jij je ei gehad hoor, maar geeft ff geen kruis omdat 1 temp. mist? @SandraK:hihi, groot gelijk hoor, lekker doorklussen en grijp dat ei bij z'n kladden(mits hij niet toch al geweest is natuurlijk ) @Sylvia:met zoveel vruchtbare afscheiding hoop je natuurlijk dat je temp omhoog schiet als een raket!Hihi, komt vast nog wel hoor, gewoon ff doorklussen voor de zekerheid! Hoop niet dat ik meiden vergeten ben, is ook bijna niet te doen dit! Nou, ff mijn kaartje.Geloof dat ik deze maand op de trampoline zit, morgen dus weer lekker omhoog, anders word ik verdrietig, hihi
@Brigitte:Bij mij keldert mijn temp. altijd 1 dag voor mijn ongi.Dan krijg ik ook altijd een beetje bruinverlies en weet ik al precies hoe laat het is! @Niesas als je temp. weer stijgt kun je ervan uitgaan dat je ei geweest is, dus na de daling!Spannend he?!
hihi, ben ik weer.had nog ff een vraagje.Heb sinds zondag last van gevoelige (.)(.) , maar 's morgens als ik wakker word heb ik er veel minder last van, dan wordt het in de loop van de dag weer erger.Hebben jullie dit ook?
ja klopt carmen31 , ik had gister al wat hogere temps ingevuld en toen kwam de kruis op dag 14 , heb het ook duidelijk gevoeld me ei,denk dat als ik morgen me temp invul dat me kruis wel zichtbaar komt (op dag 14)
Toch mooi werk hoor, die temperatuur Aangezien ik steeds onregelmatiger ga menstrueren heb ik de laatste tijd in de laatste paar dagen voor mijn vermoedelijke ongi mijn temp opgenomen. Net zoals nu: uitgaande een cyclus van 30 dagen zou ik a.s. zaterdag ongi moeten worden. Maar vanochtend had ik al 36,7: voor mij een teken dat de ongi eraan komt. Ik had de laatste keer nml ook een dag of 4 eerst een lage temp voordat mijn ongi doorbrak. Geeft tenminste zekerheid!
Sylvia: bij Persona moet niet alleen linkerstreepje vager worden maar Rechter streepje heel duidelijk worden. Vruchtbaar slijm heb ik bijvoorbeeld nu al (5 dagen voor ei) daar moet je cht niet op letten dat is alleen maar verwarrend. GA van je temp en van je normale ovutesten uit. Lies: ik denk je ei op cd 18. Katootje: omhoog met die temp! Ik duim als een gek! SandraK: lekker doorklussen. Wat doet FF als je Eggwhite weghaalt? Sonja: vroeg ei gehad!? Temp gaat mooi omhoog! Brigitte: bij mij daalt mijn temp pas tijdens de duivels, bij anderen weer net daarvoor. Nies: ei komt eraan! Nog even klussen vandaag! Carmen: lekker hoge temp! JA, ik heb dat ook altijd met m'n (.)(.) na mijn ei. Ook sochtend minder erg dan later op de dag. Ik moet nog een paar dagen voor m'n ei, normaal (voor mijn mk) altijd op cd 15, maar afgelopen maand opeens cd 18...duim dat het weer cd15 wordt dan is mijn cyclus na de mk weer op orde!
Dag meiden, Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik even een vraagje stel.. Dit is de eerste ronde aan het tempen. Nu heb ik op dag 10 dpo een daling van 36.8 naar 36.3, betekent dit dat ik elk moment ongi kan worden? en dat ik gewoon een korte luteale fase heb? Alvast bedankt, Groetjes!
dat is afwachten meid.Als hij morgen weer omhoog gaat, kun je een mooie innesteldip gehad hebben en anders lijkt het mij dat je ongi word.
dit is pas de eerste ronde na stoppen met de pil (temp op aanraden van de dokter). maar was voor de pil altijd nooit echt heel regelmatig. Ik zal vanavond mijn hele grafiekje plaatsen, dat is misschien wat makkelijker. Ik heb namelijk altijd al problemen gehad met mijn ongi, ook al bij gynaecoloog geweest enz. toen niks te vinden. maar voor de zekerheid bijhouden, zodat het opvalt als er rare dingen gebeuren.(mijn moeder heeft op redelijk jonge leeftijd eierstokkanker gekregen) Groetjes!
Ik hoop dat je snel zwanger raakt!Lijkt me dat het nu al een druk op je moet leggen. Zeg meiden, hoe kun je bij FF nou gevoelige borsten aankruizen?Ik lees nl alleen maar 'tender breasts' en geen sensitive breasts ofzo... En wat betekent 'heartburn'(brandend hart?Ik niet begrijp?!)
Hoi Carmen, je gevoelige borsten zijn dus tender breasts en met heartburn wordt hartkloppingen bedoeld. Groetjes Ingrid
HAhahah, ingiemoppie, hoop niet dat heart brun hartkloppingen betekenen want dan zou ik dat wel heeel vaak hebben, nee, heart burn is maagzuur (hart kloppingen zijn heart palpations).