hihi, dan heb ik dat in mijn eerste ronde ook verkeerd aangekruist. gek, vond het al veel. giechel, nu weet ik waarom...ik had last van maagzuur en het daar ingevuld. gna gna.. FF zal wel gedacht, die heeft last van d'r hart. hihi
ha nies: als je ei vandaag komt, heeft het minimaal 12 uur de tijd om bevrucht te raken. maximaal geloof ik 24 of 48 uur (ik meen 24). Dus heb je vanaaf ook de tijd. me2: hihihi..... daarom vond FF mijn eerste kaartje zo raar, gniffel. Roses: idd wel errug hoge temp zaterdag. Thermometer lag toch niet bij de verwarming of zo? (ff geintje). Maar als je hem echt zo getempt hebt, mooi laten staan. Ik zou met zo'n temp echter met koorts op bed liggen (mijn basis temp ligt beneden 36 graden)
@carmen: op zich legt het idd wel een druk op je, Heb de hele tijd in me achterhoofd( als ik maar op tijd erbij ben..) zit gelukkig in een goede relatie waarbij we allebei dolgraag kinderen willen en heb dus de mogelijk om op relatief jonge leeftijd met de pil te stoppen, ben nu 22 jaar namelijk. En dan zien we wel, verder kan ik toch niks doen. Gewoon goed in de gaten houden. Bij mijn moeder was het namelijk zo dat ze eerst dachten dat ze zwanger was, menstruatie bleef ook uit enz. Bleek dus iets heel anders te zijn. Dus wil gewoon een beetje zelf de touwtjes in handen hebben, door het bij te houden. Nogmaals bedankt voor jullie reacties, ben erg blij dat jullie me willen helpen met mijn vragen. Groetjes!
Oh mag je je thermometer niet bij de verwarming leggen dan? Ik ben vorige week maandag/dinsdag/woensdag ziek geweest met koorts, maar de dagen er na had ik geen koorts meer, lijk me raar dat ik zaterdag dan in ene wel weer verhoging zou hebben... en ik heb écht goed gekeken heb nog 3x gecontroleerd hahaha nou ja het zal dan wel
hahaha, nies toch. we zijn allemaal op jacht naar het bewuste eitje en willen dat natuurlijk onder geen omstanden missen. Maar deze gegevens heb ik bij verschillende sites (ook hier) al gelezen. Succes met verleiden vanavond.
Ach, wat is leeftijd!ja, als je naar mij kijkt(31) is 22 nog hartstikke piepjong, ik maak me soms zorgen dat ik te lang de pil heb geslikt en mijn leeftijd erbij opgeteld. Maar ik heb daarentegen niet de achtergrond die jij weer wel hebt. Dus, zo is er eigenlijk bijna altijd wel iets te vrezen!Maar het is goed dat je zo'n superdokter hebt en het komt allemaal vast wel goed!(daar ben jijzelf het levende bewijs van!)
hoi meiden ik wil me even voor stellen. ik ben miepie ik kom al een lange tijd kijken. we zijn bijna een jaar bezig met klussen en sins 2 maanden aan het temp, nu heb ik vanochtend getemp toen was ie 36,2 toen ben ik in slaap gevallen en dat ik weer wakker werd weer getemp 36,7 is dit normaal dat er zo een verschil in zit ik moet wel vertellen dat ik vandaag of morgen me nod heb. groetjes een onervaren miepie
hai! Welkom op dit forum!Het kan dat je temp omhoog gaat als het later wordt,of je nou heb liggen slapen of niet. Maar ik vind het erg moeilijk om je temp. te beoordelen, aangezien ik niet de rest van je cyclus weet. Maar wel erg spannend dus, ik zou gewoon de 1e gemeten temp. aanhouden.Belangrijk dat je het iedere morgen rond het zelfde tijdstip doet. Je kunt bij fertilityfriends een temp.kaartje aanmaken, en dan kun je die hier plaatsen, wordt hij door een hele horde meiden bekeken en beoordeeld, haha! Wel spannend hoor, zo vlak voor je NOD.Heb je er al wel een gevoel bij of niet?
Hallo meiden........ @ Lies: ik denk dag 18 of 19 maar dat wist je al..... Met de andere meiden alles goed? Hier aan het afwachten, nog 3 dagen te gaan. Hier weer ff mn tempkaartje..........
He allemaal Toch nog even mijn kaartje van vandaag... nu nog onverandert en geen duiveltjes.... ben benieuwd! [-o< [/url][/img]
hey brigitte, waarom test je niet?Had ik al 10x gedaan als ik in jouw schoenen stond!Ziet er top uit!