hoi! Ik ben dus het 'warme'type.Ik temp nu voor de 3e keer en ieder kaartje ziet er weer heel anders uit, het enige wat gelijk blijft is die hoge temp na mijn ei.Dus ik schiet er niks mee op helaas, moet maar gewoon afwachten...
Zeg Carmen komt allemaal goed hoor!!!!!!! Ik had gesjoemeld omdat mijn temperatuur eerst constant 37.0 was en mijn eisprong toen op dag 15 was,en nu schoot mijn temperatuur naar 37.1 en was mijn eisprong verschoven naar dag 18 ik dacht eens kijken als mijn temperatuur morgen weer 37.1 zal zijn wat er dan gebeurt met mijn kaartje maar niks dus.hihihihi nieuwsgierig he. Wij lopen trouwens gelijk of niet dan? Mijn NOD-Dag is volgende week maandag. Duimen hoor doe ik ook voor jou/jullie. Tattie***
hoe lang blijft meestal een ovulatie test van clear bleu positief. gister en vandaag positief... zou die morgen dan weer negatief zijn... en wat als ik dan weer positief is?
Geen idee, ik gebruik dipsticks. Vorige week Dinsdagavond iets verkleurd. Woensdag morgen vet positief en 's middags alweer licht van kleur. Even contact opnemen met clear blue misschien?
Goedenavond Dames, Beter laat dan nooit. Maar hier is mijn kaartje voor vandaag. Ik vermoed (voor een 2e keer deze maand) dat ik mijn eisprong gisteren gehad heb, maar zeker weten doe ik het niet. Als mijn temperatuur nou morgen hoger is als vandaag, dan klopt het en kan ik op de wachtbank. En dan maar hopen op een goed berichtje over 11 a 12 dagen. Nog een hele fijne dag en ik zal morgen wat meer gaan reageren.
Hey dames, ik had dus gisteren en eergisteren eggwhite, en dagen daarvoor ook waterly. Mijn temp is nog steeds laag en ovualtietest en persona hebben nog geen ei aangeven (wel donkerder streepje bij ovusest en lichter linekr streepje bij persona en iets donker wordend rechterstreepje. Maar mn Eggwhite is dus weg, wel vandaag heel veel afscheiding, soort cremeachtig/doorzichtig/plakkerig. Ik dacht dus altijd dat als je Eggwhite hebt, je het vruchtbaarste bent want dan kan het sperma ook goed overleven daar en wachten op het eitje... maar nu kan ik dus bter op vertrouwen op ovutesten en Persona? wat als ik dan geen vrichtbaar slijm heb? of kan het ok zijn dat ik het dan niet zie maar het wel aanwezig is bij mn baamoeder? Ik word steeds onzekerder...dadelijk heb ik geen eisprong? of heb je altijd een eisprong als je van dat vruchtbare slijm hebt? want dat slijm was er heel duidelijk, supervruchtbaar slijm! kan het ook zijn dat ik bijvoorbeeld morgen weer heel vruchtbaaer slijm heb en ik dan posi ovu test heb? nouja, vanavond gaan we maar weer klussen dan.. Nou, vorige maand heb ik mn eisprong ook gehad, fertilityfriend heeft dat ook gezien, mn temp ging toen duidelijk omhoog. Ook ben ik pas zwanger geweest (MK ) dus zwanger worden kan ik wel dus krijg ik een eisprong. Vorige maand waren die ovutesten ook al niet zo duidelijk positief.. Liefs Sylvia
goedenavond allemaal, nou kon samen met mijn mannetje onze nieuwsgierigheid niet meer bedwingen dus vanavond een testje er tegenaan gegooid... maar helaas (nog) negatief... de komende dagen maar even afwachten.. zijn nog geen tekens van duiveltjes.... en anders over een paar dagen maar weer eens kijken... [-o<
Hoi dames, Net klaar met werken...even bijlezen dacht ik...lol...jullie hebben goed je best gedaan zeg...zoveel pagina's. Fijn dat ik niet de enige in spanning ben en wat ontnuchterend om te zien dat het droomgrafiekje van Carmen niet tot een RAAK! heeft geleid... Alle meiden in afwachting van hun ei: klu(t)s dat eitje maar flink! Alle meiden in afwachting van hun NOD: mijn knieen knikken ook voor jullie! Hier mijn kaartje van vandaag....pfff....wachten wachten wachten...en maar denken: hee...voel ik daar nou iets? ja toch? of nee? gelukkig kunnen mensen om mij heen niet in mijn hoofd kijken, anders werd er volgens mij vaak met verbazing gekeken en veel gegniffeld. Vinden jullie dat nou ook elke morgen zo spannend dat tempen?...ik lig steeds met snelkloppend hart te wachten op de piepjes...en durf dan bijna niet te kijken... liefs, Mir
Joehoeeeeeeeee ik ben de eerste! en meteen goed nieuws: IK BEN ZWANGER! Ik had een heel mooi plusje op de test van CB... ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.....
Gefeliciteerd Marloes! In ons achterhoofd wisten we het wel he hahahahaha. Ga maar lekker genieten van je roze wolk. Groetjes, Astrid
dank je wel... zo heb mijn temp nog even ingevuld..al was die van vanochtend niet helemaal goed getempd, maakt me niks meer uit
goede morgen damens ... hier mijn kaartje ik had vanochtend weer een negative test na eergisteren en gisteren een positive test te hebben gehad. zou mijn temp nu omhoog moeten gaan? meestal zie je bij meiden dat de temp eerst hoog was toen naar benede kelderde en toen weer omhoor. mannetje voelde zich gisteren gelukkig weer goed dus hebben we gezellig geklust... dan was ik toch nog niet te lat al de test vanochtend negatief was? marloes meid...wachten is beloond gefeliciteerd meid.xxx
goeiemorgen! @Mir75: Ja, ik begrijp heel goed wat je bedoelt hoor, dat had ik vorige cyclus, was zo zenuwachtig dat ik van spanning 's morgens in mijn bed lag te zweten tijdens het tempen!Maar ik heb er van geleerd, dat je eigenlijk niks uit je temp. kunt halen, behalve je ei! @Marloes:nou meid, van harte!Het kon ook bijna niet anders he!geniet ervan! Nou, ziet er naar uit dat mijn trampoline het niet meer doet...