ik hoop het... en als dat niet zo is... tja de testen liegen niet denk ik... maar ik was nu nog op tijd met het klussen toch? hoop het . de eerste dag dat ik een positive test had was mijn mannetje niet lekker gisteren had ik een positive test weer en hebben we sàvonds geklust en vanochtend was de test weer negatief...
Hoi meiden, ik had hier gisteren deze vraag gesteld: "Dit is de eerste ronde aan het tempen. Nu heb ik op dag 10 dpo een daling van 36.8 naar 36.3, betekent dit dat ik elk moment ongi kan worden? en dat ik gewoon een korte luteale fase heb? : Wilde even laten weten dat mijn temp nu weer is gestegen naar 36.7 dus nog een beetje spannend. Groetjes
En srry, maar Marloes natuurlijk heel erg gefeliciteerd, wat moet dan zenuwslopend zijn geweest zeg, pas een + test na 9 dagen overtijd! groetjes
Hoi! Nou, ik denk er anders over, vind dat mijn temp te laag blijft hanger, hij had nu toch wel omhoog moeten gaan... Ik ga maar helemaal nergens vanuit, word gek van de teleurstelling die erop volgt als ik dat wel doe.Wel irritant dat temp. elke morgen.Zou hem het liefst wel willen gooien, maar moet deze cyclus nog ff aftempen.Dan heb ik 3 kaarten om evt. aan mijn ha te laten zien.
goeiemorgen meiden, allereerst marloes, GEFELICITEERD meid, wat een supergoed nieuws hier mijn kaartje voor vandaag, gisteren eiwit slijm en een iets lagere temp, maar nega ovu test, vandaga temp were normaal, hoop zo dat ie morgen omhoog gaat
Goedemorgen, Ten eerste: Marloes, van harte gefelicitieerd meid. Lekker genieten nu. Hier mijn kaartje. Mijn temp na m'n ei is nog nooit zo laag gebleven. Vind het een beetje raar. Maar misschien gaat ie nog wel stijgen. Groetjes, Jaycey
Ik ben er nog steeds niet over uit of dat kruis wel goed staat. Als ik de temp van die dag ook maar iets omhoog doe gaat ie al een dag terug. Ook gezien de ovutestjes...? Woensdagmorgen een vette teststreep die 's middags al weer haast weg was.
Ik ben er nog steeds niet over uit of dat kruis wel goed staat. Als ik de temp van die dag ook maar iets omhoog doe gaat ie al een dag terug. Ook gezien de ovutestjes...? Woensdagmorgen een vette teststreep die 's middags al weer haast weg was.
Marloes...jippieeeeeeeeeee!...Van harte wijffie! Hier weer mijn kaartje: Hopelijk nu echt mn ei gehad Effe terug lezen met een bakkie leut!
HAAAAAAAAAAAAAAAMarloes, fantastisch ik zit hier gewoon te blijten zeg. Proficiat meid, je bent zwanger.
Goedemorgen allemaal @ marloes: gefeliciteerd meid! Ik heb gisterenavond ook een test gedaan maar helaas nog negatief... tot nu toe nog geen tekenen van duiveltjes dus heb ngo wel wat hoop. Eigenlijk zou ik gisteren ook ongesteld moeten worden dus misschien een beetje aan de vroege kant getest? En misschien niet zo slim om zo vroeg na NOD s avonds te testen? Was ook zo'n doos dat ik uit de zenuwen de test er al na 1 of 2 seconden uitgehaald heb (kreeg wel controlestreep maar dat duurde best lang).... Enneh mijn temp blijft hoog..... Wat denken jullie? Maak ik nog een kansje? [/url][/img]
Hallo dames, marloes: gefeliciteerd! wat een geweldig nieuws!Jahoeee! Hier gaat mn temp vanochtend weer iets omhoog, maar hij moet nog hoger, of is het goed dat de temp geleidelijk omhoog gaat? Ik moet mnei toch nog gaan krijgen denk ik...vanochtend gaf persona nog steeds geen ei aan, wel is het streepje nu veel lichter, de streepjes zijn eigenlijk allebei bijna even licht nu...Ik wil mn ei onderhand eens! maarja, mn temp is iets omhoog dat ik geloof ik ook wel goed...ik zal straks ook nog een ovutest gaan doen.. Liefs Sylvia , die nog steeds onzeker is over ei maar wel goed klust deze dagen
birgitte, je maakt zeker nog een kans hoor. je kaartje ziet er veelbelovend uit. misschien idd te vroeg getest.
Marloes: Gefeliciteerd! Brigitte: Ik hoop het voor je dat je een deze dagen positief gaat testen. Het ziet er wel goed uit maar dit is toch je eerste ronde na de pil? Zou het kunnen dat het alleen zo mooi lijkt maar dat je nog aan het ontpillen bent? Spannend! We moeten maar gewoon een paar dagen afwachten...
@sam; dank je dat geeft de burger weer moed. Weet iemand ook hoeveel dagen na de eisprong je eigenlijk ongi zou moeten worden? Is dat altijd 14 of 15 dagen of kan dat ook langer duren? Had mijn banner ook een dag te vroeg staan... zou eigenlijk gisteren ongi moeten worden.... dus dan is gisteravond testen misschien een beetje dom van mij geweest...... Is morgenochtend te vroeg en kan ik beter tot vrijdagochtend wachten?
Hallo dames, hier m'n kaartje, ik zit precies in een vliegtuig dat steeds hoger vliegt, lig krom van het lachen, is steeds smorgens direct in de poep getempt, dus zoals het moet he. Morgen de pannen van het dak als ik zo blijf stijgen..... Grts,