Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Marloes: van harte gefeliciteerd meis, heerlijk dat ie nu eindelijk duidelijk was!

Zico: niet naar een andere planeet gaan hoor......

Brigitte: ik zou vrijdag ochtend gewoon nog eens proberen met ochtend urine en lang genoeg erin houden!

Nies en Sylvia: denk dat jullie eitje er nu is, dus veel succes.....

Lies: vrees ook dat je ongi gaat worden.......

Jaycey: ik zat ook niet zo hoog hoor tov van de rode lijn.........ik duim heel hard voor je......

Alle andere tuurlijk ook weer heel veel succes met klussen en wachten ............

grtjs
    Twinny

2. Niet meer actief

Dank je wel Twinny ;)

3. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hier mijn tempkaartje tot nu toe. Had er deze keer best een goed gevoel over, maar na vanochtend toch iets minder. Kunnen jullie er iets zinnigs over zeggen?

Gr Dolfijn

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Thanx Twinny! Dus dat wordt vanavond dan weer klussen...:)
    Ik kijk morgen nog wel wat Persona aangeeft maar ben vooral heel benieuwd of mn temp omhoog gaat! ik hoop het!

Liefs

Sylvia

5. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
  6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Twinny: dank je voor de bemoedigende woorden... ga proberen het nog 2 dagen vol te houden.. temp blijft netjes dus heb nog wel wat hoop

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lies en de rest:
    Ik had gisteren bij mijn test al heel snel een streep in mijn testvenster (clearblue dus een -) en het duurde een tijdje voordat ook langzaam in het controlevenster een streep verscheen... is dit normaal?

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi brigitte

ik had bij mijn laatste clearbleu test ook de plus meteen staan en toen moest de controle streep nog optrekken. DE controle streep geeft aan dat de test goed is uitgevoerd en na de verstreken tijd klaar is met testen.....
    Denk dus wel dat je - telt.........
    MAar MArloes heeft er ook vrijlang over gedaan eer ze duidelijk teste en clearbleu geeft pas vrij laat aan, want heeft wat meer HCG nodig.....

succes
    twinny

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Twinny: oke bedankt.. ook fijn om te weten dat clearblue meer nodig heeft... maar welke testen zijn gevoeliger dan? Anders ga ik die maar eens proberen....

En ik hou marloes inderdaad in mijn achterhoofd... (hoe vaak had zij eigenlijk getest voor de + kwam?)

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ik geloof dat marloes pas duidelijkheid had bij de 3e test ofzo, toen was ze al paar dagen overtijd geloof ik, maar kan je beter aan haar vragen.......

De testjes van de site zijn gevoeliger en ook die van het kruidvat, maar weet niet of daar nu ook nog iets anders mee was........

twinny

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Dan ga ik misschien straks in mijn pauze nog even langs de kruidvat..... ;)

12. Niet meer actief

Goed idee!!!!! ;) ;)

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lies: dat dacht ik! Met welk merk heb jij getest eigenlijk?

groetjes

14. Niet meer actief

Kruitvat :)

Heb em helemaal uit elkaar gehaald maar helaas.....geen extra streepje :( :)

15. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Britgette

Spannend meis, wanneer ga je weer testen ?

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    wat kunnen wij vrouwen soms raar in elkaar zitten he.... maar bij jou al iets te bekennen van duiveltjes? Hier alles nog in afwachting!

17. Niet meer actief

Net tampontest gedaan maar nog niks op komst.
    Maar mijn temp is wel gedaald dus dat zal er bij mij wel aankomen denk ik :cry:
    Tenzij de temp morgen weer op het oude niveau zit ;)
    Om 9:00 uur was is 37.2 dus da's weer raar. Was ik net wakker.
    Tempkaartje staat in mijn album.

Blijven duimen!!!! :)

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Micha: ik weet nog niet wanneer ik weer ga testen... na gisteren wil ik het aan de ene kant zo snel mogelijk en aan de andere kant ook weer niet te snel want nog een negatieve test lijkt me niet leuk... dan maar liever ongi denk ik....

Maar ja temp blijft mooi hoog al een week hetzelfde dus op grond daarvan zou je misschien toch denken dat het zou kunnen...... [-o<

19. Niet meer actief

Ik zou niet kunnen wachten hoor!!!
    Vanmiddag in de pauze een testje doen meid!!!

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lies: hihihi ik vanmorgen vroeg inderdaad ook al de tampontest gedaan met hetzelfde resultaat... op zich ziet je temp er mooi uit behalve die van vanmorgen inderdaad.... Maar hoe laat heb je die lage temp gemeten?

Ik heb wel eens dat het in de loop van de ochtend hoger wordt.. ook als ik tussendoor nog geslapen heb...

Deel Deze Pagina