Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Avalon:
    je gaat mooi omhoog zeg! Houden zo! Hoop idd dat ik mn ei heb gehad...het lijkt erop dat ik hem dus op dag 17 heb gehad...persona heeft dus nog geen ei aangegeven maar nu ik terug aan het kijken ben, is het wel zo dat ik op die dag, dus dag 17, was vergeten om met ochtendurine te testen voor Persona met mn slaapkop..ik heb toen 4 uur later getest (binnen testvenster) maar misschien dus dat persona daarom geen ei heeft aangegeven, zou dit mogelijk zijn? want eigenlijk moet je met ochtendurine testen..dus ik hoop het dat het daaraan ligt! Nu moet mn temp dus lekker verder omhoog :)
    Ovulatietesten hebben geen posi aangegeven, wel zichtbaar 2e streepje al paar dagen. Maar ovutesten gebruik ik op verkeerde manier, ik test nl niet op vaste tijden dus daarom kan het zijn dat ze nog niet posi zijn geweest!

Ik hoop het heel erg! Afwachten wat mn temp morgen doet, ik zeg: omhooooog! :)
    Oja, als ik dus morgen uur uur of een uur en een kwartier eerder test dan normaal (zie mn bericht stukje terug) ivm nieuw werkrooster, is mn temp dus misschien ook wat lager dan dat ik normaal temp toch?

Liefs

Sylvia

2. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ik had een paar maanden terug 20 DPO
    terwijl ik de andere rondes 13, 16, 16 DPO had

dus het kan wel

liefs samantha

3. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi

@marloes:
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :D
    @de rest:
    ik duim voor jullie allemaal :D

ik zal nou ff mijn kaartje plaatsen
    ik ben bang dat het een lange cyclus gaat worden
    omdat ik nou pas waterige afscheiding heb
    en dat op CD 23
    dan ben ik benieuwd wanneer ik mijn eitje krijg

liefs samantha

4. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Goedemiddag allemaal,

@MarloesVan Harte Gefeliciteerd meid het is je van harte gegund.

Zo en dan hieronder mijn kaartje van vandaag.
    De stijging komt waarschijnlijk doordat ik me vanacht niet lekker voelde benauwd en geen adem,niet kunnen slapen hierdoor en stres.
    Weet niet waar ik last van had.

Doei Tattie***

5. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    zo he tattie,
    wat een stijging zeg

liefs samantha

6. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

jaaaaaaaaaaa,
    hier vanmiddag een bijna positieve ovutest. een hele week al superlichte of geen streepjes en vanm had ik hem op tafel gelegd en eigenlijk niet verder meer naar gekeken, kijk ik weer en een dikke streep :confused: :D .
    nog niet zo dik en donker als ie moet zijn volgens de gebruiksaanwijzing, maar duidelijk veel dikker en donkerder als anders :) .
    dus ik ehb weer een beetje moed. ;)
    En natuurlijk gelijk hubbie aan zijn jas getrokken hahahaha :)
    dus als het goed is moet ie morgen toch wel positief zijn dan he?
    dus morgen nog maar een keer hubbie aan zijn jas trekken :) .
    oww toch wel were erg spannend nu. heb nu were goede moed dat ik een ei krijg :p

7. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Marloes: whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JOEPIE!!!!!! GAAF!! TERRIFIC!! ONWIJS TOF!! Van harte gefeliciteerd meid! ik wist het wel \:D/ \:D/ \:D/
    hairdresser: je bent gisteren niet te laat geweest met klussen hoor. Ik denk dat je temp vanaf morgen wel omhoog gaat. Kijk maar eens in mijn fotoalbum bij de temp kaartjes. Daar zie je dat ik altijd pas een kruis krijg ongeveer 2 dagen nadat ik positief getest heb met ovu testen.
    carmen: geeft niks. Je zit nog steeds ver en hoog genoeg boven de lijn. Duimen draaien.
    suus1983: als je aan het eind van deze cyclus zwanger blijkt te zijn, dat weet je dat het dipje van gisteren de innesteling was. Succes!
    Jaycey: duim duim
    karin: ik zou ook haast zeggen, dat ie een dag terug moet, maar ja.... als je goed getempt hebt? Helaas toch maar gewoon afwachten? duim duim
    nies: da's een ei zou ik zeggen.
    brigitte: duim duim.... ziet er nog steeds hoopvol uit. geen ongi, dan is nog alles mogelijk! duim duim
    sylvia: als je temp morgen ook hoog is, zet FF volgens mij je kruis bij vandaag. Dus nog op tijd geklust volgens mij. duimen duimen duimen.
    zico: :confused: :confused: da's geen vliegtuig meer, da's de moonraker, op weg naar de maan!
    twinny: leuk dat je bij ons nog berichtjes plaatst. Hoe is het met jou?
    dolfijn: helaas geen flauw idee. toen ik de vorige cyclus 2 dalingen had, zette bij mij de ongi in. dus ik hoop bij jou op iets positievers.
    avalon: lekker hé, die voldoening dat men gelijk heeft (eitje).... ik duim voor je
    samantha: jeetje mina zeg... wat een ellenlange cyclus... ik hoop maar dat je eitje nu komt. duim duim duim
    tattie: wow... mooie stijging. jammer dat je slecht hebt geslapen. duim duim
    sam mv kylian: ik duim voor een dikke positieve ovu test morgen!!!!! ff lekker klussen nog hé!!!

Hier is mijn kaartje weer eens. Vorige maanden had ik altijd een dipje op dag 8 en nu op dag 9 hahaha.... eens kijken hoe het nu verder gaat.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    meiden, allemaal super bedankt voor jullie felicitaties....!
    Hoop dat jullie heel snel zo'n zelfde berichtje mogen plaatsen

9. Sheila82

Ingemoppie;
    Bdankt voor je reactie :)
    Ik hoop dus echt dat morgen mn temp omhoog gaat! Vorige cyclys had ik pas op dag 23 ei, maar dat zag je ook duidelijk aan de temp en vruchtbaar slijm...
    Dusja, ik ben blij als ik duidelijk kan zien dat ik mn ei heb gehad! Ik heb bij FF alvast datums verder ingevuld, al sik vanaf morgen verder omhoog gaat, geeft FF streep bij gisteren, dus gisteren ei sprong..
    vind ik nog wel laat maarja..hoop dat het allemaal goed gaat komen...

10. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    hmmm. WIlde ook mijn kaartje er bij zetten maar is niet gelukt. Sorry!

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Ingiemoppie:
    Dank je wel... hier nog steeds geen ongi... las her en der op internet dat soms clearblue minder gevoelig zou zijn dan andere testen?
    Misschien vanavond of morgenochtend er toch nog eens een kruidvattestje tegenaangooien.... keep your fingers crossed...

12. Mir75

Mir75 Actief lid

15 okt 2006
    113
    0
    0
    Gefeliciteerd Marloes!

geniet er maar van!

liefs,

Mir

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    MArloes: van harte eindelijk duidelijkheid!

14. patrien

patrien Niet meer actief

hihi, raar, ik zit op -1 dpo.
    heb een posi ovulatietestje en FF geeft mij morgen mijn ovulatiedag.
    wel handig, vanavond nog maar even aan de klus.
    Marloes: GEFELICITEERD
    alle wachtende suc6
    alle wachtende op het ei ook suc6
    alle ongi's balen.

15. Sheila82

Jahoeeeee! Ik heb net om 18.30uur een ovulatietest gedaan en.....positief! Eindelijk zeg! ben er echt blij mee! hoef ik niet meer zo onzeker te zijn (zie bovenstaande berichtjes van mij)
    Jippiee! nou, vanavond toch weer klussen dan hoor, gisteren ook geklust maar vanaaf gewoon nog een keer! ik begin wel soort van buiksteekjes te krijgen dus dat is ook goed teken. :)
    vanochtend was ovutest nog nega maar nu net dus wel posi, zie mn album,!
    Ik heb idd meerdere ovulatietesten gedaan: CB digitaal als laatste (voor de volledige zekerheid te hebben) van Romed (die deed ik het eerste maar overtuigde me nog niet helemaal) en van Matcare, die had ik nog liggen toevallig..maar nu heb ik zekerheid! Vorioge maand heleaal niet zo'n posi testen gehad toen dacht ik: zal bij mij wel niet kunnen ofzo, zo'n donker streepje, wel dus! Vorige maand dus gewoon niet op goede tijdstip geklust, had dus maar kleine kans op zwangerschap weet ik nu!
    Oh, wat ben ik blij! (stom eigenlijk he, om een ovulatietest, maar ben echt happy, haha)

Liefs

Sylvia

vanaaf gaan we het hier gezellig maken!

16. sam mv kylian

haha, ik kne je gevoel meid, ik had vanmiddag een bijn apositieve test.
    mijn streep was ineens donkerder en dikker als normaal, dus dnek dat ik morgen een echte posi heb, maar voor de zekerheid ook maar ff geklust vanm :)
    je wete maar nooit, en morgen nog maar es.
    ach het is geen straf he dat klussen :)
    veel plezier.

dan lopen we wel bijna gelijk op :D:D:D

17. Sheila82

Hey sam,

Voor jou is het idd ook spannend/klustijd! Welm leuk ook dat we dan ongeveer tegelijk een ei krijgen! En dus ook ongeveer op dezelfde dag weten of we wel of niet zwanger zijn! Zou super zijn he!
    Nou, ik duim voor je hoor!:)

Liefs

Sylvia

18. sam mv kylian

heb net je posi ovu testen gezien, poesitiever kan niet he :D:D:D

enne hoop zoo hard dat we samen een posi test over 2 weken hebben

19. Sheila82

Jaaa! daar gaan we voor he :D
    Nou, ben benieuwd waneer ik dan mn ei heb, dat zal ik wel kunnen zien aan mn temp en misschien kan ik het nu ook wel voelen nu ik weet dat mn ei eraan komt :)
    We houden elkaar heir wel op de hoogte he! Hoop dat jij ook morgen een vet positieve test hebt :)

Liefs

Sylvia

20. sam mv kylian

als het goed is binnen 48 uur toch? als ik eht goed begrepen heb.
    ben benieuwd of je hem voelt.

Deel Deze Pagina