ja, idd binnen 48uur, ik hoop morgen vroeg dan al eigenlijk! heb jij enig idee wat het meeste voorkomt, hoe snel de meeste vrouwen hun ei krijgen na een posi ovulatie test? Zou dat een paar uur zijn, meestal een dag of meestal dus echt tegen de 48uur? Ik hoop dus echt dat mn ei morgen vroeg springt Liefs Sylvia
Ik weet er dus ook nog niet veel vanaf... Nouja, ik wacht het wel af, we klussen vanaaf gewoon en ik ga goed letten op de signalen die ik misschien krijg zoals steekjes enzo.. Liefs Sylvia
Hier nog weinig nieuwe ontwikkelingen... alles is nog stabiel en nog geen tekenen van aankomende duiveltjes. Vanavond nog een testje gedaan en dacht heel kort even een vaag vaag vaag streepje te zien maar even later ook weer niet dus zal het me wel verbeeld hebben... Heb vanavond met hubbie afgesproken dat we het gewoon even een paar dagen laten voor wat het is en dit weekend pas weer gaan testen als ik nog niet ongi ben.... Denk dat ik misschien ook wel een wat trage fabriek heb als ik al zwanger ben (waar hubbie nog steeds van overtuigd is)... Hou jullie nog wel op de hoogte met mijn tempkaartjes en eventuele ontwikkelingen
Spannend Brigitte! Ben heel benieuwd, hoop echt voor je dat het raak is! je laat het wel weten he, als je weer gaat testen! Liefs Sylvia
@MARLOES: even een vraagje aan jou. Ik begrijp dat je pas na 9 dagen een positieve test had... hoe vaak had je negatief getest?
Hey Syl, Ik had altijd de dag dat de ovutest positief was al mn eisprong.... Ik heb ze 3 rondes gebruikt, 2 keer op dag 14 positief en op dag 28 ongi, 1 keer op dag 15 positief en op dag 29 ongi. Dus zeker vanavond heel gezellig doen!
@ Sam, welk merk ovutesten gebruik je? Bij sommigen wordt het lijntje niet dikker als de controlestreep. Dus kan ook nog dat hij vandaag voor je het dikst was, dan is ie wel positief! Ik ga heel hard duimen voor je! En Syl meissie ook voor jou!
hoii hannah, ik gebruik de testen van l10. de matcare casette testen. ik heb al ene hele week een superlicht streepje en de laatste 2 dagen zelfs zo licht dat je haats zou zeggen er staat geen lijntje en vandaag ineen wel een dik en donderder lijntje, maar er staat in de gebruiksaanwijzing dat ie dan nog negatief is. maar kan dus ook positief zijn dan? heb wel sinds vanavond krampjes bij mij eierstokken. ik zal zo proberen foto in mijn album te zetten. enne mijn duimen draaien ook nog steeds voor jou hoor.
birgitta, wat ongelofelijk spannend zeg. balen dat de test negatief was. maar gene bloed geeft moed toch. ik duim in ieder geval superhard voor je meid. hoop echt dat je snel een posi test hebt. hannah, ik een foto van ovu test in mijn album gezet. het is een en dezelfde test hoor, alleen bij elkaar gezet
@Sam: dank je wel! Inderdaad geen bloed geeft moed.... normaal was ik altijd behoorlijk stipt maar ja je weet het niet he.... Morgenochtend maar weer verder zien wat de temp doet.... en verder ga ik proberen er maar wat minder aan te denken!
ik had eerst de dipsticks van matcare.. 3 stuks. getest: 4 dagen voor NOD 1 dag voor NOD daarna nog een daarna een van kruidvat op zondag en vandaag een Clear Blue... 5 testen nodig gehad...
@Marloes: geeft me nog wat moed... misschien voor mij ook een verlate positieve test... hoe was het in die periode met je temp eigenlijk?
goede morgen.... hier mijn kaartje en eitje is toch wel geweest denk ik nu wanneer krijg je een kruis van ff? [/img]http://img89.imageshack.us/img89/8258/1zs9.png
goeiemorgen! Was ik net zo blij dat mijn temp. weer iets omhoog gaat, zit ik op de wc en veeg ik oud bloed af.Ik kan wel janken, heb nog nooit op dag 23 al bloed verloren.Zal dus morgen wel ongi worden.Wat een k*tzooi, weer een nieuwe ronde.Hoe moeilijk kan het zijn?!
aha maar ff ziet toch zelf wanneer je je ei heb gehad ? en je hoeft niet ergens neer te zetten wanneer je geklust hebt? nou meid bedankt voor de uitleg xx