Adine: Dus dat mijn temp nog even hoog is hoeft nks te betekenen? (ik heb dus wel vaker gezien dat dit ook bij veel zwangeren voorkomt). maar zou mijn temp morgen dan nog wel moeten stijgen of hoeft dat ook niet? is het ook goed als temp nu 37,0 blijft of klein beetje hoger wordt? Ik dacht dat ie nog veel hoger moest worden maar dat hoeft dus niet perse. Liefs Sylvia
Adine + Carmen: hoog houden! Steffie + JAycey: pfffffffffffff morgen weer omhoog! Silla: als je ei vandaag zou springen ben je vanavond (laat) ook nog op tijd hoor! KAtootje: gaat weer de goede kant op! Sterrekind: een voorzichtige feli van mij! Sylvia: ziet er prachtig uit hoor! Ik had toen ik zwanger was constant 37,0/37,1. Zag er heel mooi uit!
Hoi Sam mv Kylian, Gelukkig, dat wist ik dus ook niet. Nu ik dat weet scheelt dat weer een hoop Bedankt! Voel ik me weer meteen heel stuk beter haha ME2: Hopen dat dat voor mij ook het geval is Fijn te horen dat de temp er goed uit ziet! Liefs Sylvia
oeps... ik had mijn thermometer opgeborgen.. maar wilde toch mijn ei spotten... daarna werd ik nieuwsgierig hihihihi heb nu toch een kaartje.. toch maar ff showen?
normaal ben ik echt de koningin van de wipwap kaartjes hihihi nog maar een paar dagen.. zucht.. wachtwachtwacht!
oooh Natasja ik hoop het zo ontzettend hard voor je.. wat een mooi kaartje.. nu rustig aan doen, gezond eten en lekker slapen, en hopen dat de dagen voorbij vliegen.. duim duim duim
ik laat het allemaal op me af komen.. kan meer doen dat wachten toch.. ik wacht al zo lang. die 5 daagjes kunnen er ook nog wel bij!
Wow dat ziet er veelbelovend uit! (toch misschien supervruchtbaar na de hsg? ) Ik hou je kaartje in de gaten hoor.
hallo meiden Sterrekind: al vooraichtig gefeliciteerd, top meid! Steffie en jaycey: nee zeg, kom op, omhoog met die temp! Natasja: O meid, dat ziet er goed uit, ga heel hard voor je duimen hoor..... Mirre: ha meid, fijn je weer ff te zien/ lezen... Alle andere heel veel succes met klussen en afwachten...ppfff het is moeilijk ik weet het! Hier..... vooral 's avonds veel last van krampjes en trekkend gevoel rondom me buik. Gister kreeg ik ook steeds opeens kippevel! Vanmorgen was temp. weer gestegen. Al is kaartje anders dan de vorige cycla, deze stijgende lijn is bekend, ben bang voor de dip zondag! MAar we moeten afwachten, tot nu toe ziet het goed uit! fijne dag iedereen Twinny
twinny, zo houden hoor meid ik blaas ff voor jou en natasja en voor iedereen die warme lucht nodig heeft pppppppppppppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffffff pppppppppppffffffffffffffffffffffffff pppppppppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
He hallo dames was ik weer zat beetje in een dip. Had 5 eitjes met controle, maar die bleken niet te groeien dus werd de IUI gecancelled en prompt paar dagen later positieve ovualtietest en dan nu dit kaartje :-k [img=http://img220.imageshack.us/img220/703/9620qv9.th.png] Zie mooie kaartjes hier hoor. Zanoni en sterrenkind gefeliciteerd met jullie positieve test ga er lekker van genieten meiden
MAma van tygo: waarom temp je in Farenheit? Ziet er wel mooi uit je kaartje en je hebt in ieder geval geklust. Zou je ook zonder IUI zwanger kunnen raken of is dat bij jullie uitgesloten?
Zanoni, super gefeliciteerd! staat goed die banner! Butterfly, pak hem! (ei en je mannetje ) Mj24, vreemd idd dat hij kruis daar plaatst, ben benieuwd naar jouw temp de komende dagen en wat hij dan doet. Mammairis, mooie constante temp, idd Roses, oeh spannend meis, nog paar daagjes wachten Smurfin, gaat ook nog steeds lekker! Jackie, jij bent niet van plan je ei deze keer te missen he Steffie, ik hoop voor jou dat de daling niet doorzet, even voor jou pffffffffffffffff Carmen31, ik hoop dat die hoge temp ergens anders van komt Adine, is idd eentonig, maar als hij zo blijft voor 9 maanden zou ik er geen probleem mee hebben Silla, niet de moed opgeven, lekker vanavond nog mannetje verleiden, je heb nog niet echte duidelijke stijging Katootje, wat een stijging! jij wil ons wel heel erg graag verlaten he! (van mij mag je hoor) Jaycey, oh nee meis, ik hoop zo voor jou van niet, pfffffffffffffffff Sterrekind, joehoe, super meis, gefeliciteerd! Sylvia, niet wanhopen hoor, jij gaat echt nog lekker, die dip die je vaak ziet is een innestelingsdip, die hoef je niet te hebben, belangrijkste is dat je ongeveer 14 dagen boven de rode lijn blijft. Natasja, hi hi muts! en dan kom je ook nog met zo'n kaartje! ben jaloers op je, maar ga heel erg voor je duimen Twinny, wiebel wabbel, maar steeds kom je weer wel uit de dip, er uit blijven nou he! MamavanTygo, dat is dus vreemd he, volgens FF dus wel een ei en ook volgens ovutest, maar in ziekenhuis zien ze niets? Ik plaats even geen kaartje, nog helemaal niet mee bezig. Ik weet niet eens welke dag ik zit, moet dadelijk kijken als banner verschijnt Ben meer bezig met mijn ziekenhuisbezoeken en wat ik daar te zien krijg. Daar wordt gekeken naar de groei van het eitje en of/wanneer hij springt. Super spannend morgenvroeg. Groetjes Monique
hallo allemaal, Sterrekind; ook alvast van mij hartelijk gefeliciteerd. Maandag bij de gyn zul je nog een keer een bevestiging krijgen hihihi. Natasja: ik weet dat je niet meer tempte, maar dit ziet er goed uit. we gaan ons niet gek maken, en wachten lekker af ..... toch? duim duim duim.. Twinny: ik vind je nog steeds goed gaan meis. Maar ik weet ook dat je de vorige keer idd ineens kelderde na een stijging. Ik duim me gek voor jullie allemaal! Ik heb sinds gisteren een hoofdpijn (met duizeligheid en misselijk)... sjee dat wil je niet weten. Gelukkig zit ik nog niet in de ei-fase, want ik slik behoorlijk paracetamol en ibuprofeen. Bloeddruk was ook gekelderd..... heb normaal 140/90 (al 20 jaar lang) en nu ineens 112/72.... oeps... waar kan dat aan liggen? vanmiddag nog maar eens checken. Over mijn kaartje. Zoals voorspeld, gisteren daling en nu weer stijging. hihihi, ik word al perfect in het lezen van mijn kaartje. morgen óf gelijk, of weer daling (hihihi). Als het zo doorgaat heb ik dus idd eitje weer op dag 16 net als de vorige keren.