ik heb net een aparte ontdekking gedaan. ik ging naar die uitreken calculator en heb daar eerste dag van de laatste menstruatie ingevult... dus 2 nov en hoeveel dagen cyclus dat is 34.(weet dat het dat ± gaat worden ondat ik gisteren mijn eisprong had) uitgerekende datum word dat 15 augustus! dan ben ik zelf jarig. weet dat het natuurlijk nog kan gaan afwijken maar wel bizar zo op de dag af toch?
nou, dat denk ik niet. Al moet ik zeggen dat ik sinds ik temp, voor het eerst spotting heb, terwijl mijn temp. hoog is.Normaliter gaat mijn temp. omlaag, krijg ik dezelfde dag nog spotting en word ik de volgende dag ongi. Maar ja, het lichaam zit stom in elkaar dus ik hoop nergens meer op.Ik heb wel kaartjes gezien van zwangere meiden die een paar dagen spotting hadden, maar hoort dat dan geen helder bloed te zijn?
carmen nee helder bloed is ongi en oud bloed kun je ook tijdens zwangerschap krijgen. dit zijn altijd de ergste tijden, wachten op ongi en het dan weer worden. succes nog maar even afwachten.
nou meiden mijn temperatuur is weer gestegen. van 37.15 gisteren naar 37.22 vandaag goed he groetjes las
Ja, ik weet het.Ik word een beetje depri als ik ongi word, morgen zal het wel weer beter gaan.Ga er nu gewoon vanuit dat ik ongesteld word. Dan probeer ik het nog 1 keer, zonder die kl*te thermometer, want ik raak er te gestressed van.Heb nu 3 kaartjes en die laat ik in januari aan mijn ha zien.
ik ken het gevoel carmen, ik hoop voor je dat je in januari snel een verwijzing krijgt en dat de gyn dan snel actie onderneemt. krijg je weer nieuwe moed van.
@Carmen Het kan toch wel innestellingsbloed zijn hoor!!!!!!Vooral ook omdat het oud bloed is. Ik zal in ieder geval voor je duimen dat dat het is. Hier komt mijn kaartje weer van vandaag...... Over 4 dagen is mijn NOD-Dag,Duimen. Groetjes Tattie***
Goeiemorgen... Carmen wijffie...nog niet opgeven...het kan nog!...Tis net wat de andere meiden zeggen...oud bloed wil niet zeggen dat je ongie word. En je temp is nog mega hoog! Hier ff dikke knuf: Liefs Nies
@marloes80 Hey meis, van harte gefeliciteerd! Wat goed zeg! Geniet er lekker van. Hoe voel je je? Last van kwaaltjes? @hairdresser, ik ben benieuwd of je je eitje hebt gekregen. Lekker klussen in ieder geval! @carmen31, oud bloed zegt nog niet zoveel meis. En je temp is nog lekker omhoog gegaan, het kan nog alle kanten op! @las28, wat fijn dat je temp weer omhoog is, goed teken! Vind je het niet leuk om ook een kaartje op FF aan te maken? @tattie, ik blaas je een beetje warme lucht toe, want je moet de andere kant op, je moet omhoog! Pffffffffffffffffffffff Ik weet het bij mij allemaal niet meer . Volgens mij heb ik mijn eitje toch niet gehad. Ik heb namelijk ook helemaal geen gevoelige borsten, wat ik normaal wel altijd heb rond mn ei. Ik heb dan ook die hele hoge temp op discarded gezet, en nu geeft ie inderdaad ook geen eitje aan. Ik ben benieuwd of ik uberhaupt nog een eitje krijg, of dat ik er deze cyclus naar kan fluiten . Doe mij maar alvast naar de volgende ronde
Hee das een mooi kruis Marianne Ik duim voor je meid! Enne Zico... ...mennnnnnnn....wat ga jij hoog Liefs Nies
Goedemorgen allemaal Heb even een testpauze genomen.. zie de komende dagen wel even wat er gaat gebeuren. Wel mijn temp gemeten vanmorgen en ik ben ineens omhoog geschoten.... goed teken? Verder nog geen aanwijzingen voor komende ongi... [/url][/img]
hoi lieve meiden. hoe is het bij jullie? Carmen, heel veel succes. en oud bloed is idd geen ongi. ik duim voor je Hairdresser, nu hoog houden en dan krijg jij je kruis. Las28, gaat goed Avalon, wat superrr, je ei op dag 18. Zico, tot hoever ga je meid Alle ander meiden die ik vergetenben, sorry. iedereen die aan het klussen is, veel plezier iedereen in de wachtweken, sterkte en ik blaas ff wat warme lucht PPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF iedereen die ongi is geworden, jeee wat kl*te. hier is mijn temp wel omhoog, maar was 3 kwartier later met tempen . zul je altijd zien. voor de meiden die ervaring hebben met ovu testen, willen jullie eens in mijn album kijken wat jullie ervan vinden? ik hoop wle dat ie straks donkerder is, maar zo niet kan ik dit dat als positief beschouwen?
Hier alvast even mijn kaartje... het is weer net als vorige maand hoor... Je denkt dat je eisprong is geweest...nee hoor! Komt ie toch een paar dagen later nog...ppff....lekker handig... Wie het weet mag het zeggen..... Zo, nu eerst even teruglezen! En dan ben ik weer vandoor, want we zijn druk bezig met de kerst-actie! (allemaal pakketten maken voor mensen die het niet zo breed hebben)