Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Hoezo San, hij stond gisteren toch ook op dag 11?

2. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    @SandraK Dag 11 geeft hij aan als je eisprong dag???
    En die kruisjes is wanneer je geklust hebt He?

MMMm Heb je dan wel genoeg geklust rond je ei?
    Sorry hoor dat ik het vraag maarree lijkt er zo op dat je op de dag wanneer het echt moest niet geklust hebt.
    Zal evengoed voor je duimen.

Tattie***

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sam mama van Kylian: als hij niet donkerder wordt dan kan je die ovutest als posi beschouwen (ha dik ook de maand dat ik zwanger was geworden) dan heb je namelijk gewoon met testen net je piek gemist. Dat kan wel eens gebeuren.
    Carmen: wil ng helemaal niets zeggen hoor dat oude bloed. KAn juist goed teken zijn omdat je het anders ook nooit hebt!
    Je hebt volgens mij nog op tijd geklust zoals het kruis nu staat, maar op welke dag denk jij dan dat eht ei is geweest?

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Zico: nu echt wel gaan afremmen meid, kan het niet zijn dat je ziek bent?

Carmen: wie weet heeft het niets te betekenen, niet de moed opgegeven. op hoeveel DPO word je normaal ongesteld?

Brigitte: ga ik duimen voor het weekend, en zo'n stijging is niet verkeerd, tenzij je natuurlijk ziek bent, hihi......

Alle meiden met de positieve ovulatie testen ik hoop dat jullie een vruchtbare klus gehad hebben.......

San: ondanks de verschuiving heb je wel tijdig geklust nu, ik duim voor je meid....

Nies: kom op meid, omhoog nu die temp. Ik ga heel hard voor je blazen hoor.......

ALle andere natuurlijk ook weer veel succes, ik denk aan jullie........

Twinny

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ben niet ziek... voel me prima dus denk dat de tempstijging daar niet van komt.... hihihi

6. Niet meer actief

Je bent een schat Twinny!...Lief dat je met iedereen mee leeft!

Dikke knuf Nies

7. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Goed morgen allemaal!

Ik wil ook graag mijn kaartje gaan invullen op fertilityfriend, maar ik ben maar aan het worstelen en kom er maar niet uit! :( Ik heb al gezocht, maar kan geen goede uitleg hier op het fotum vinden. Heeft iemand een link voor mij? Of een andere tip? Mijn kaart start een dag later en hij vult hem niet goed in, maar ik zal het wel niet goed doen hoor!

Alvast bedankt!

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja dat klopt...ik was ziek....dus ik vergat mijn eisprong... :rolleyes:
    maar aangezien vorige maand mijn eisprong ook verschoof van dag 12 naar dag 18.....hoopte ik al dat ie dat deze maand weer zou doen..
    Mijn kaartje gaat namelijk helemaal gelijk op met vorige maand....
    Alleen gaat ie nu waarschijnlijk van dag 11 naar dag 16...hoop ik.
    maar mocht mijn ei op dag 11 zijn...ik had toen erg veel vruchtbaar slijm en heb toen meteen geklust.... ;)

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja, alleen ging die tweede stijging vorige maand ook zo...en toen verschoof uiteindelijk mijn kruis naar dag 18....want toen had ik een tweede stijging...net als nu dus... ;)

10. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Aha dus eigenlijk moeten we gewoon heel hard gaan duimen dat hij weer verschuift alleen dan naar dag 16.
    Nou ik begin alvast met duimen dan.
    Succes
    Tattie***

11. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,

ik gooi even snel mijn kaartje in de groep. Heb nu geen tijd om op de rest te reageren, ga ik vanavond op mijn gemak doen.

Iedereen toch alvast succes.

Groetjes, Jaycey

12. Mir75

Mir75 Actief lid

15 okt 2006
    113
    0
    0
    begint hier toch wel erg spannend te worden nu....
    gisteren had ik een vreemd spierpijnachtig gevoel in mijn onderbuik, alsof iets daarbinnen uit elkaar gerekt werd...
    vandaag tot nu toe weer gewoon het gevoel alsof ik ongesteld ga worden; lage rugpijn, krampachtig gevoel.
    Alles wat anders is valt natuurlijk meteen op.
    Ach...het zal allemaal wel niets met elkaar te maken hebben, maar als je graag wilt dan zie je natuurlijk snel luchtkastelen.
    Hier mijn kaartje van vandaag:
    allemaal veel succes met klussen en wachten,

liefs,
    Mir

13. Mir75

Mir75 Actief lid

15 okt 2006
    113
    0
    0
    even alles teruggelezen

Brigitte: wow dat ziet er goed uit, zo'n stijging, ik duim voor je
    Zico: het lijkt mount everest wel
    Avalon: en nu begint het wachten....succes
    Carmen: hoop houden! zolang je nog niet echt ongesteld bent is er nog niets verloren
    Tattie: een dipje op dag 7 kan ook van een innesteling zijn dus zou ook goed nieuws kunnen zijn...wel morgen weer omhoog gaan hoor
    Roses: ik had deze maand ook geen pijnlijke borsten rond mijn ei, terwijl ik dat normaal wel heb...volgens mij is geen cyclus precies hetzelfde
    Nies: vanaf nu gaan klimmen! zou best je eitje geweest kunnen zijn op dag 28
    Sam: spannend...zou je eitje kunnen zijn geweest op dag 17 even afwachten wat je temp morgen doet
    Sandra: ik had dat ook deze maand...zo'n "bijna" ei en dan een paar dagen later ineens wel...misschien staat ie op het punt van springen maar draait ie zich dan nog eens lekker om...zoals ik ook heerlijk vind 's morgens in bed

als ik nog iemand vergeten ben: veel succes

liefs,

Mir

14. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Sorry Dames,

Vergeet mezelf helemaal voor te stellen. Ik ben al een poosje actief op het forum en moet de mmm in. ( zit ik al een beetje ) Ik heb pco en daarom 10 kg afvallen. :oops: Nu wil ik de GYN. een stapje voor zijn en alvast een mooi kaartje gaan maken. ;) Ik wil alleen niet wachten op mijn volgende ongie, want dat ken nog heel lang gaan duren en ik moet begin feb. weer naar de GYN. Is het erg als je wat later begint? En gaat hij zo goed?

Jullie allemaal heel veel succes!

[​IMG][/img]

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Mir75:
    Dank je wel.... we zullen het de komende dagen zien... ben ook benieuwd hoe mijn temp morgenochtend zal zijn.... :oops:

Enneh weet iemand dat ... als je temp daalt voor een ongi dan gaat ie naar je waarde van voor je eisprong toch? (als ie morgen naar 37 ofzo zou gaan is dat nog steeds hoog toch?)

groetjes

16. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Ik snap er de ballen niet meer van....
    Ik temp altijd tussen 3 en 4 uur 's nachts. Ben dan altijd wakker. Nu was hij 37 om die tijd. Wekker staat hier op half 6. Het maakt eigenlijk qua temp niets uit maar ik vergeet het dan vaak. Nog te ver in dromenland denk ik. Deze keer niet. 36.85 maar hij knipperde nog. Te vlug eruit gehaald. Dus nog een keer. 36.67! Snappen jullie hem nog.
    Om 7 uur was ie weer 37.25 :(
    Ik kan nu wel de eerste aanhouden, dus 37 wat ik normaal ook doe. Maar hou ik dan mezelf niet voor de gek?

17. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    hallo bloemie ik ben je al vaker tegen gekomen, welkom hier. nu maar hopen dat die andere 9 kilo's eraf vliegen. lukt het wat ?

18. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ik had gisteren op dag 18 pas een donkerdere streep op mijn ovu test.
    dus ik weet het echt niet, morgen anar de gyn, dus misschien dat die het ziet of ik mijn eitje toch wel doorgegroeid is.

19. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    @Aly:Bedankt! Ik ben druk bezig, maar gaat niet zo snel als ik zou willen. Jij ook heel veel succes!

@andere meiden: Sorry kan jullie nog niet helpen met jullie vragen, want ik kom er nog maar net inrollen! Ik ga mijn best doen!

20. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    @Brigitte Ja dan is hij nog steeds hoog klopt allemaal wat je schrijft.
    Succes
    Tattie

Deel Deze Pagina