Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    zeker niet.............!

Go spermies! Onthoudt wat je tijdens de zwemles geleerd hebt! :)

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Spannend sam, we hebben op ongeveer op op dezelfde dag eisprong! Ik had dus gisteravond had ik een positieve ovulatietest en vanmiddag was die weer negatief dus denk dat ie al geweest is hier, gelukkig goed geklust gisterenavond! :D

En Sam, die testen zien er goed positief uit hoor meid!

Hannah, ook voor jou blijf ik flink duimen hoor! :)

Liefs

Sylvia

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    sam: duidelijk te zien je posi ouvulatietest, welk merk heb je gebruikt?

Ik ga ook maar een nieuwe thermometer kopen, 1e keer vanmorgen 36.78, direct erna nog een keer 36.89.

Iedereen op de wachtbank, op naar een positieve test!
    En alle klusser:zet 'm op.

4. Sheila82

Meiden, ik heb nog een vraagje:
    Ik heb vanochtend een uur vroeger moeten tempen door mn werk, het roosters is per deze week veranderd..Ik heb dus om 6.30uur getempt ipv 7.30uur..
    Mijn temp was 36,8c..kan het zijn dat als ik uur later had getempt 36,9 c zou zijn? of zit er meestal niet zoveel verschil in een uur? Vind het wel vervelend, net op belangrijk moment. Marja, anders moet ik morgen weer kijken!

Liefs

Sylvia

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nou het is wat met die thermometers zeg.............!

Je tempkaartje ziet er nu goed uit Syl!
    Denk dat FF morgen dan wel een kruis zet bij gisteren!

6. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoi sylvia, dat uur kan zeker schelen hoor in je temp. maar zou wel dan vanaf nu gewoon die tijd aanhouden.
    en we lopen haast gelijk op :D:D

berbel, thanxx, is echt goed te zien he. heb nog de kriebels ben helemaal happy met mijn posi test.
    ik heb de testen van matcare besteld via internet. niet duur en zoals je ziet erg goed :)

7. Sheila82

Hihi, fijn is dat he sam zo'n poistieve ovulatietest :D Ik had dat ook heel erg, mn vriend was er ook wel blij mee haha :)
    Mn vriend snapt het tempen ook een betje, hij vraagt ook altijd wat mn temp is, wel lief!

Nu op naar een positieve zwangerschapstest! :D Dit geldt voor iedereen die nog moet gaan testen/wacht tot NOD

Ik heb sinds begin van deze cyclus nieuwe thermometer van Braun, die is echt heel fijn en geeft uitslag binnen 10sec, echt heel prettig en ook betrouwbaar.
    Ik heb batterijtjes liggen maar ook nog andere thermometer dat is ook wel handig haha ;)

Liefs

Sylvia

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ga nu ook voor het eerst zo'n kaartje invullen. Wie kan mij uitleggen wat ik wanneer in moet vullen. Las woorden als spotting enz. Wat betekenen die woorden allemaal en wanneer moet ik dat dus invullen. Mijn ongi is vanochtend begonnen en mijn temp. was 36.7 graden. Heb mezelf al kunnen aanmelden. Mijn ongi duurt gemiddeld 6 a 7 dagen dus geeft hij dat automatisch aan dat je ongi er nog is? Of moet je dat zelf aangeven en hoe doe je dat dan? Een hoop vragen maar ik hoop dat iemand mij het allemaal kan uitleggen want mijn engels is helaas niet echt kei top.
    Oja en hoe voeg ik mijn kaartje hier ook in?

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

9. Sheila82

Hoi mamavanJordy, welkom!

Spotting is zeg maar vlak voor of na je ongesteld wordt, beetje bruinige bloed of heel klein beetje bloed.
    je ziet Data Entry Form staan, onder het stukje waar je je temp neerzet, als je dan naast die woorden data Entry form op LONG klikt zie je langere lijst, je kunt dan van alles invullen, zoals welke je klachten je hebt gehad. je menstruatie kun je onder het stukje invullen waar je je temperatuur in moet vullen. Bij menses/spotting, light/medium/ heavy is hoe zwaar je menstrueerd dus hoeveel bloed je verliest. Je menstruatie geeft ie dan aan met rood vakje.
    Hoop dat het al wat duidelijker is zo! succes!

Liefs

Sylvia

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    sylvia ik denk dat het wel mogelijk is dat de temp dan 0.1 hoger is. Maar voor de zekerheid nu weer 1 vaste temp. tijd aanhouden.

11. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Zit er bij jullie met tempen wel eens een half uurtje tussen?

Ik temp om 7.15, maar ook wel eens om 7.00 of 6.45.

Zou dat een halve graad schelen?

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    mijn thermoter gaf geen halve graden aan dus weet het niet. Wel varieerde het bij mij ook wel eens een klein half uurtje .......

twinny

13. Sheila82

Ik temp dus het liefste om 7,30uur, dit heb ik mijn hele cyclus al zo gedaan, mar door die plotselinge roosterverandering moest k dus wel eerder tempen, dus een uur eerder. Dit is voortaan iedere donderdag zo. Liefste houd ik voor deze maand d tijd 7.30uur aan, behalve dan op donderdag. volgende maand temp ik gewoon altijd om 6.30uur ..wel vroeg zeg..
    maarja...ben wel benieuwd wat mn temp morgen is!

Liefs

Sylvia

14. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Ja, Sylvia, ben benieuwd wat je temp morgen is!
    Ik hoor (lees) het wel..

15. Sheila82

Vandaag, vooral vanaf de middag weer veel steekjes, waarschijnlijk ovulatiepijn. heb wel gelezen dat je ook vaak ovulatiepijn dus steekjes kan hebben na je eisprong..

want mn temp gezien, heb ik mn ei al gehad, tenzij temp morgen weer laag is...

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik voel me bijna picobello.

Hopelijk morgen een daling, anders is m'n eitje gekookt

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    hee meiden,

Heb hier laatst een paar vragen gesteld over temperaturen en dipjes. Wilde ff laten weten dat de duiveltjes zijn doorgekomen..op naar de volgende ronde..
    plaats mijn kaartje weer als ie weer interessant wordt, haha..

Succes allemaal!

groetjes

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik denk dat ik een kaartje nog moet achterlaten.

19. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Zico. Heb je wel een vlag bij? Op welke planeet komt ie te staan. :confused:

Deel Deze Pagina