Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    zico: the sky is the limit ;)
    leanne: op naar je ei
    carmen: je temp blijft mooi hoog, duimen!
    hairdresser: nu zo blijven of verder omhoog
    marianne: pfff en weer omhoog
    sandrak: ziet er goed uit, nu zo houden
    nies: je kaartje is net zo vaag als de mijne :(
    brigitte: geen bloed en hoge temp, je maakt en goede kans
    joaney: jij bent langzaam ook aan een testje toe!
    jaycey: dat ziet er als een zwanger kaartje uit, houden zo

Mijn kaartje, ik geef het op voor deze maand, ff heeft mijn kruis ook weggehaald.
    Weinig geklust, vertrouw de thermometer niet meer, vanochtend negatief getest dus kom maar op met :evil: :evil: :evil:
    Ik wacht nu tot ik ongi word en begin dan een lekker fris kaartje.

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    @Joaney, heb je normaal ook zo'n lange periode DPO? Ik vind het er toch goed uitzien hoor!
    @Jaycey, er is een topic ergens hier over voorspellende dromen...kennelijk zijn er meer prille mama's die dezelfde droom hadden als jij.... ;)

3. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Hoi Sandra!
    Ik heb geen idee eigenlijk. Dit is mijn eerste temp maand.. voor die mk's was ik altijd 28 dgn en nu blijkbaar 32, maar als ik terugrekende voor wat betreft die zwangerschappen was het exact 14 dpo..
    raar he..

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Berbel: inderdaad hoge temp... maar wel klein beetje (oud) bloed... maar alleen als ik tampontest doe of inwendig voel (bah vies he)... maar nog niet zo op wc papier.... Ik weet het op dit moment zelf even niet meer zo goed.

5. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    meiden wat denken jullie expers ervan

dinsdag 37.20
    woensdag 37.15
    donderdag 37.22
    vrijdag 37.31

is de eerste keer dat ik het echt zo bij hou dus

groetjes las

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ziet niet slecht uit Las, maar wat was ie voor de eisprong? Is dus wel beetje moeilijk te bepalen. Hij is wel mooi hoog.........
    WAnneer was je van plan te testen? Ik ga in iedergeval hard voor je duimen hoor......

Twinny

7. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    weet ik nog niet als ik het vol houd pas naar het weekend!
    maar ben er nooit zo goed in.
    Heb er nou uit veiligheid ook geen in huis maar zit wel te twijfelen of ik ze niet zal halen.

groetjes las

8. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    @las: je temp is i.i.g. mooi gelijk en gaat zelfs een tiende omhoog, lijkt me goed!

9. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    joaney ik vindt het zo spannend.
    kan niet wachten met testen.
    maar heb me zelf goed toegesproken :(

groetjes las

10. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Dames goeiemorgen keuren jullie mijn kaartje ook weer even.

Nog een dikke 3 dagen ben er bang voor.

Liefs,Tattie***

11. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Hoi Tattie... heb je altijd deze daling?

12. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik doe nog ff voor spek en bonen mee. Ik zie dat de spannig al aardig stijgt bij sommige dames! Ik duim voor jullie hoor!

@Jaycey: Sommige dromen komen wel uit hoor! ;)

[​IMG][/url][/img]

13. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @carmen jeeeee spannend meis, nog lekker boven de lijn, houden zo hoor! Wanneer ga je testen als de duivels zich niet aan dienen?

@hairdresser je hebt je eitje gehad zo te zien? Dus je zit lekker op de wachtbank!

@pearly op naar je eitje!

@avalon succes met wachten meis!

@sandraK jij maakt het ook spannend zeg! Ik ga voor je duimen

@Nies, *hug* ik weet precies hoe je je voelt, volgens mij heb ik ook geen ei gehad! Alleen jij bent een aantal dagen verder dan mij inmiddels

@brigitte, spannend meis! Je bent overtijd zie ik! Wanneer ga je testen?

@joaney, jij hebt vandaag je NOD zie ik, spannend zeg! Wanneer ga jij testen?

@jaycey, jij zit ook nog mooi boven je lijn en mooi constant ook! Ik ga voor je duimen meis!

@twinny, alweer bijna 8 weken zwanger zie ik, hoe voel je je? Gaat alles goed?

@tattie andere kant op meis! Pffffffff weer wat warme lucht voor je!

Ik snap ook niets meer van mijn cyclus, ik denk dat ik ook geen eitje heb gehad. Anders was mn temperatuur nu wel veel hoger…..

14. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Zal je het anders vertellen die stijging is er normaal niet.
    Ik voelde me die nacht niet lekker benauwd,niet kunnen slapen,enzo en 's morgens zag mijn temperatuur er toen zo uit, zo hoog dus die hoort er eigenlijk niet te zijn.
    Normaal blijf ik heel netjes bij de 37.2 graden.
    Snappie.

@Roses thanks

Doei Tattie**

15. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Aha Tattie, het kan dus alle kanten op begrijp ik..

16. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Nou ja alle kanten, ik hoop maar 1 kant en dat is dan de goeie hihihi.
    We zullen wel zien maandag.

En jij, hoe gaat ie bij jou?
    1 dag over tijd ik zal voor je duimen zet hem op!

Tattie***

17. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    @ SandraK : Ziet er mooi uit dat kaartje van je. Ik denk dat je je ei op dag 16 gehad hebt. Vooral ook omdat je toen ook Eggwhite had. Spannend hoor. Ik hoop dat het dag 16 was, want dan heb je mooi geklust. Ik duim voor je.

@ Nies : Wat vervelend is dit zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt. Wat zijn die lichamen van ons soms verwarrend he?

@ Twinny : Wat leuk dat je op het forum blijft komen. Hoe gaat het nu met jou? Geniet je van de zwangerschap?

@ Brigitte22 : Spannend hoor. Kan best zijn dat het bloed inderdaad kwam van het naar binnen proppen van een tampon. De vaginawand is toch gevoelig en een bloeding heb je zo. Ik hoop dat het raak is. En dan zondag testen. Even volhouden.....

@ Joaney : Als ik zo naar je kaartje kijk, zou ik haast denken. Het is raak. Ik hoop dat dat zo is. Sterkte met het wachten. Spannend !!!!!!!!!!!!!

@ Jaycey : Ja, het is zeker de bedoeling dat hij omhoog gaat, maar ja... Als je wat warme lucht naar mij blaast, zal ik wat warme lucht naar jou sturen, zodat jouw temperatuur ook de lucht in gaat.

@ Berbel : Bedankt voor het blazen. Ik kan me voorstellen dat je gek wordt van je kaartje. Als je niet zwanger bent, hoop ik dat je snel ongesteld wordt, zodat jullie met een frisse start kunnen beginnen.

@ Las28 : Welkom op dit forum. Ziet er heel netjes uit, al weet ik niet wat je 'normale' temp is voor de eisprong. Ik hoop voor je dat het raak is.

@ Tattie : Kop op, meid. Er is nog niets aan de hand. Hij kan morgen weer gewoon de lucht ingaan en zolang hij boven de rode lijn blijft is er nog vanalles mogelijk. Sterkte. Ik duim voor je.

@ Roses : Misschien heb je je ei wel gehad, maar is je temperatuur gewoon niet zo hoog. Zou ook kunnen. Ik weet het zo nu en dan ook niet met mijn cyclus. Heb ook opeens een dip in temperatuur. We moeten maar rustig blijven zitten op deze wachtbank en hopen op een goede uitslag.

18. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Haha ja, tuurlijk, daar gaan we ook van uit he Tattie!

Verder ja.. rugpijn en buikpijn, maar de tampontest geeft nog steeds geen bloed.

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

een paar van jullie vroegen hoe het me me ging en met de zwangerschap natuurlijk.
    Eigenlijk gaat het heel erg goed hoor. Ben wel ontzettend moe de hele tijd en zo'n vaag gevoel van misselijk, vooral als ik niet op tijd eet. Gelukkig blijft het daarbij en word ik in niets belemmerd tot nu toe.

Vorige week hebben we al een eerste echo gehad en het hartje klopte al, dat was een fijn gevoel.
    Zwanger zijn kan je soms ontzettend onzeker maken en het echte genieten ken ik dan ook nog niet. Maar ben er van overtuigd dat dat zeer zeker snel zal komen, zeker naar de echo van volgende week en er toch weer wat meer zekerheid is......

Wie trouwens wil kijken, de foto staat in me album......

En ik vind dit topic veel te spannend om weg te blijven, dus zal nog regelmatig blijven verschijnen hoor......

grtjs
    Twinny

20. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Kan niks anders doen als duimen duimen duimen.
    Is pas 1 dag eigenlijk he kan nog veel gebeuren,ben je altijd regelamtig of niet?

Hoe is je cyclus?

Tattie***

Deel Deze Pagina