Goedemorgen ladies, Nou, er zitten weer mooie templijsten bij, spannend! Bij mij is het nu zo dat FF een kruis aangeeft maar daar heb ik een vraagje over: je kunt het ook onderaan zien dat ik het heb ingevuld maar ik heb dus paar dagen waterly en Eggwhite gehad, ook m temp is omlaag gegaan en toen weer omhoog. Ziet er logisch uit dus waar FF een kruis heft neergezet. Maar ik heb dus de dag nadat FF een kruis heeft neergezet een positieve ovulatie test gehad (heb ik dus ook bij FF ingevuld, zie plusje onderaan). Persona gaf weer de dag daarna en vandaag een eisymbool aan. Zelf dacht ik gisteren mn ei gevoeld te hebben vanwege hele heftige menstruatieachtige steken, ik kon zelfs even niet rechtzitten en gaan staan...dus ik weet zeker dat dit met mn ei te maken had..(duurde even). Ik heb ook gelezen dat het vaak is dat je deze steken ovualtieachtige pijn voelt nadat je ei is geweest,zelfs paar dagen erna.. wat denken jullie? Zelf zie ik wel aan mn temp dat FF het wel goed moet hebben en dat ik dus die pijn na mn ei heb gehad ofzo..maar die dag had ik dus nog wel negatieve ovulatietest, is dit mogelijk dan? raar hoor maarja, ben er wel zeker van dat ik mn ei heb gehad.. Liefs Sylvia
Volhouden is even moeilijk... nu toch weer wat bruinverlies..... weet niet of dat wat zegt maar mijn hoop is weer wat minder.... Alleen mijn temp was vanmorgen nog zo mooi... : En verder nergens last van...
@avalon, je hebt gelijk! ik heb naar aanleiding van je antwoord een beetje zitten rommelen met mn kaartje. Ik heb op dag 21 mn temp op discarded staan, omdat ik hem wel érg hoog vond... Met deze temp (zonder discarded) kreeg ik van ff wel een kruis, dus heb een beetje met deze temp zitten spelen. Ik heb alle temps onder deze hoge in gevuld en bij allemaal geeft ff een kruis Dus het ziet er naar uit dat ik op dag 20 toch een ei gehad heb! Nu heb ik die hoge temp er toch maar weer in gezet, zonder discarded, dat maakt dan verder toch niets uit, hooguit voor mn baseline. Thx avalon
Goedemorgen meiden...... Zie toch weer allemaal mooie tempkaartjes voorbij komen....... Vandaag NOD, nog niks te bekennen. Vanmorgen een negatieve test....... We wachten maar of op de ongi....
Hoi hannah, Je hebt nog niet kunnen tempen geloof ik, of wel? heb je al een nieuwe thermometer? Misschien komt je ongi wel niet, niet uit gaan van die negatieve test hoor, lang niet iedereen test al op zn NOD positief! Ik vind het nog wel spannend hoor voor jou.. Liefs Sylvia
even kort vraagje: ik weet zeker dat het nu oud bloed is... maar ja nu is het wachten of er na oud ook nieuw komt.... Maar waarom kan eventueel oud bloed naar buiten komen? En mijn temp was vanmorgen nog zo mooi..... dus dat zou dan weer gunstig zijn? Die temp gaat toch omhoog vanwege aanmaak progesteron toch? Dan zou ik sinds gisteren daar meer van maken, want mijn temp is nog stukje hoger dan afgelopen week.. dus dat zou dan goed teken moeten zijn toch? Maar zijn er meer meiden die oude zooi opruimen en toch zwanger blijken te zijn?
Hallo leedies, daar ben ik weer! Boodschapjes binne, effe me favo site checken en dan huisje opruimen..... @leanne: ik denk dat jij hard op weg bent naar je ei (mits neit weer zo'n cyclus als vorige keer) @carmen: i keep my fingers crossed! @hairdresser: duim duim @pearly: mooi vleugeltje (het lijkt er net op hahaha) @marianne: pffffffffffffffffffffffff beetje warme lucht voor jou. @sandra: ben benieuwd hoor. @nies: raar kaartje hoor? ik snap er niks meer van. @brigitte: duim duim duim Joaney: duim duim duim @jaycey: duim duim duim @berbel: oh je meis...... ik hoop het niet hoor. geen rood, kan nog alle kanten op hoor @las: succes.... duim duim @tattie: mijn duimen draaien ook voor jou... @roses: waar ga jij nu weer heen? omhoooooooooog.... ff tussendoor mijn kaartje, want er zit iemand ongeduldig te wachten (hihihi )
Nee nog geen nieuwe thermometer kunnen kopen dus ook niet getempt nee. Nou ja hoop dat voor mij ook geld dat ie wat later positief is.......
@sylvia: Je gaat mooi omhoog! @roses: ben blij voor je dat je je ei hebt gehad! Ik ga morgen testen btw @avalon: Dankje lieverd, hoe is het met jou dan? @twinny: Gaaf, dat het zo goed met je gaat! Mooi he, zo'n echo.. @hannah: Ik duim voor je, dat de nie komen! @ingiej: Wat een pieken zeg! Maar nu een dal, dus je ei kan komen, ben je er klaar voor
Maar ik vind het wel nog steeds raar dat ovulatietest dag na mn ei pas positief aangeeft...want aan mn temp te zien heb ik toch echt afgelopen dinsdag mn ei gehad, want mn temp gaat nu goed omhoog....heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik ga wel proberen te wachten met testen paar dagen na mn NOD, als tenminste mn ongi wegblijft....oh, vind het nu al zo spannend, erg he!
nu even verder: @bloemie: ook al is het voor spek en bonen..... veel geluk. @twinny: gelukkig maar, want wij vinden het veelste leuk, dat je komt meelezen hoor! Succes verder... ik ga zo ff bij je foto kijken. @sylvia: helaas, ik kan er geen antwoord op geven. Ik voel mijn ei niet. Ik bemerk het door de ovu testen en de slijm en de temp. Maar bij mij zit de positieve ovu test voor mijn kruis en niet erna..... dus? geen idee lieverd. misschien dat de anderen wat meer kunnen zeggen. In ieder geval goed geklust, da's zeker. Ik duim voor je meid. @joaney: dank je. ja, voor het eerst dat mijn kaartje er zo rustig uit ziet. Normaal schommelt het veel meer op en neer met de temps (zie album). Maar ik ga ervan uit dat ik ei op dag 16 krijg (net als de vorige keren). Dus we zien de pos ovu test van het weekend wel verschijnen. Klusweekend dus 8)
Hier hopelijk ook van het weekend een posi ovutest. Vanmorgen al redelijke duidelijke streep, maar nog niet posi. Lekker klussen dus!
Ingiemoppie, bedankt voor je reactie! het is wel zo dat ik met de ovulatietesten niet zo precies ben geweest, dus niet op zelfde tijdstip dus dat kan ook meespelen, dat ik dus dat ik op dag 19 ook al positieve test gehad zou hebben als ik op goede tijdstip getempt had... Want dag 21 was ie weer negatief..maar persona gaf dus gisteren en vandaag ei symbool aan... Liefs Sylvia
voor alle dames: zet hem op he! Zag een paar hele mooie kaartjes. spannend hoor! Succes met wachten, klussen etc... nu lekker weekend.... eindelijk