Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    we blijven relax hihihihi kn nog veel gebeuren in 5 dagen!

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zeg eens eerlijk NAtasja...je hebt ook nog geen last van spotting he! HIIIIIIIIIIIIIIIIII, heel spannend!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    heel eerlijk?...
    nee nog niks gespot hahahahahah

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hahahahaha, dan wordt het echt heeeeeel spanned! Ik heb zeer goede hoop!

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi en dan voel ik mijn buik ineens weer en denk ik jaaaa dag waarom nu ineens wel en 1,5 jaar lang niet hahahaha

ach ja.. 5 dagen is lang dus er kan nog vanalles gebeuren!

6. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Hoihoi...

kwam even spieken hier. Ik dacht even kijiken wat nou het verschil is tussen zwangeren en niet zwangeren tempkaartjes.

Ennnn... Natasja bij jouw is het wel spannend hoor. Dat ziet er zeker goed uit.
    Ik heb een goed gevoel erover , maar we shall see

Groetjes irie

(doe ons een lol en ga ff testen)

neehoor grapje ;)

7. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Ja een maand (en in mij geval langer) duurt echt wel heel erg lang vind ik. Ik hoop wel dat als ik niet zwanger ben er nu eens heel snel een duidelijke en snellere cyclus komt.

Katootje, Ja je temp kan dus wisselen door gewoon wakker zijn en er er uit gaan enzo. Je kaartje ziet er wel tip top uit

Silla, gelukkig maken die tempen niet heel erg veel uit

Jaycey, je hebt wel een daling maar geen hele grote en als hij maar hoog blijft

Sterrekind, gefeliciteerd en je kaartje bied hoop want bij jou leek het ook een paar keer op een daling uit te draaien maar je kroop elke keer weer omhoog

Sylvia, Hij kan niet steeds hoger gaan meid. Het kan wisselen of gelijk blijven net als bij jou. Het ziet er hoopvol uit

Natasja. dit kan alleen maar goed nieuws geven over een paar dagen

Twinny, mooie stijgende lijn heb jij

Monique, spannend de FM morgen

Inge, hoeveel rondes temp jij nu dat je het al zo goed kan voorspellen ?

8. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0

was overigens weer kwart over 4 in de nacht dat ik mijn temp nam dus dat was niet echt handig van mij :oops:
    Zou de temp later hoger zijn of lager of ongeveer hetzelfde ? Tempte eerst rond half 7

9. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hoi Mamafleur.... vanaf ronde 4 temp ik (dus nu voor de 4e ronde). En het viel me op, dat ik altijd op dag 8 na mijn 1e dag ongi een diepe dip kreeg en de dag erna een hoge stijging.

Daarna schommelt het een beetje tot een dag voor mijn eisprong. Daar daalt ie weer (meestal dag 15/16) en de dag na mijn eisprong stijgt alles het weer.

Het grappige vind ik die 8ste dag. Die is elke keer heel duidelijk hihihihi....

Kijk maar in mijn fotoalbum, daar staan ze allemaal.

10. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ha Ingie heb idd ook eens zitten kijken dag 8 is bij mij ook een dip daarna langzaam omhoog.
    En dan tussen dag 13 en 15 me ei (behalve vorige maand dan, dag 11) maar die was wel heel erg vroeg hoor.
    Ik wil hem nu op MAANDAG

Zondag wil ik lekker genieten met me mannetje hihi sorry hoor maar ja wat wil je he met je ei EN je cosmo ei (zie hieronder)

Fr, 27.Oktober 16:54 Uhr: begin van de vruchtbare periode
    Mo, 30.Oktober 15:54 Uhr: precies het goede punt
    Di, 31.Oktober 03:39 Uhr: einde van de vruchtbare periode

11. Ingiemoppie

hahahaha Jackie: het zei je gegund hoor meid! Ik duim voor je ei nu op ZONDAG tegelijk met je kosmo ei!

en dan elkaar lekker verwennen hé! en van tevoren niet al teveel meer klussen hé... 1 x op een dag is genoeg (hihihihi)... of om de dag!

Wij hebben al 2 dagen pauze :(, omdat hij vanwege zijn kinderen een beetje de hort op is (ziekenbezoekjes). Maar het weekend is kids-vrij en dan gaan wij er ook voor!

Geinig, dat wij bijna tegelijk zijn met de cyclus zeg!

12. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Handig hoor zo´n voortspelbare cyclus, bij mij is er gene touw aan vast te knopen en heb ik soms wel een spong, soms niet en soms lange cyclus en soms een mega lange cyclus. Deze keer dus wel een lange cyclus en i vraag me af of er nu wle of geen ei is geweest maar goed we wachten het af meer kunnen we niet doen

13. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven getempt (voor ff dan he), dus ik ben benieuwd wat deze maand gaat brengen. 't Was 37.1 maar daar heeft vast niemand wat aan ;)
    Ik hoop hier echt wat meer duidelijkheid door te krijgen!

14. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    voorspelbaar of niet het mag niet baten mamafleur dus dat geeft niks toch. Het blijft puur geluk vind ik.

Ingie ja vind het wel leuk dat we gelijk lopen jammer dat jou cosmo eitje te laat is.

Wie weet zegt het wel wat ik heb een korte ongi gehad EN me cosmo ei valt tegelijk.
    IK MOET wel zwanger worden haha nee hoor ik blijf er nuchter onder

15. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Wat is cosmo ei?

16. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Jackie maar deze rond ga je gewoon zwanger worden en dan heeft al dat tempen toch nut gehad en inderdaad het is puur geluk hebben maar de een wordt om een of andere reden wel makkelijker zwanger dan de ander en met een mega lange en onduidelijke cyclus heb je wel nog wat minder kans natuurlijk :cry:

Joanny, nee daar eb je niet veel aan nog, je moet een hele cyclus tempen maar het is wel relatief hoog, in welk deel vanj e cyclus zou je nu zijn ? Maar goed het zegt niks want je weet je basistemp niet natuurlijk

17. Ingiemoppie

ik blijf ook nuchter hoor jackie.
    vorige maand viel ei en kosmo ei tegelijk op mijn verjaardag. Nou als het nu niet raak is dacht ik toen. Helaas..... nee dus....
    Wie weet misschien nu wel.

mamafleur: ik kwam er toevalllig achter. De rest van mijn dagen zijn ook niet altijd voorspelbaar. Alleen dag 8 wel hihihihihi..

Joaney: veel succes. Als je vragen hebt, horen we het wel!

18. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    grappig die dag 8, nu de rest ook voorspelbaar graag en een mooie zwangerschap als gevolg :D

19. Ingiemoppie

hahaha mamafleur: en dat geldt voor ons allemaal.... een zwangerschap..... duim duim duim..

20. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaaaaaa we gaan er voor :D :D :D :D

Deel Deze Pagina